Skocz do zawartości

Aspyre

  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Aspyre

  • Urodziny 18.07.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Krystian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Złotoryja

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jak byś był w stanie dać foto podłączenia, i krótką rozpiskę gdzie idzie który przewód był bym wdzięczny. Niestety nie będę miał raczej oryginalnej wiązki, tylko wtyczkę do której będę musiał dorobić przewody i nie bardzo wiem jak Sobie z tym poradzić.
  2. Witam Panie i Panów Mam pewną ogólną rozterkę i wątpię, żeby był sens pisać do tego oddzielny temat Miałem jeszcze 2 lata temu w pasku Akumulator 100ah 830a, i działał on bez awaryjnie przez 6 lat. Szykuję się do wymiany, bo dwa lata temu kupiłem tanioche 76ah ze względów finansowych teraz przy cudownych 20 stopniowych mrozach zaczął mi piszczeć samochód przy odpalaniu (trzy dźwięki + wykrzyknik) i wyczytałem,iż raczej aku się drze, że się kończy (płyn hamulcowy dzisiaj doleję) tu pytanie, czy mogę z powrotem wrzucić 100ah 830a bez większych problemów? Czy zostać przy okolicach 80ah
  3. @pietrek_g Dokładnie tak jak mówisz Trzy z czterech miały, jeden nie miał @jihad Tak, grają, cały komplet od dzisiaj Ogólnie cała operacja się przedłużyła z powodu choroby i krótkich dni, bo całość byłem zmuszony robić w warunkach spartańskich pod blokiem ;). Tak więc dla potomnych, głośniki o numerze 3G0 035 453 idealnie pasują do B5 po delikatnej zabawie z kablami Do rzeczy, głośniki rozmiarem i obudową w żaden sposób nie różnią się od głośników z b5/b5fl/b6/b7/cc. Jest tylko jedna mała różnica, otóż nie mają wbudowanego mostka do tweetera we wtyczce. Gniazdo w żaden sposób nie różni się prócz właśnie tego mostka o którym pisałem wcześniej, mamy po prostu w gnieździe tylko Pin 1 i Pin 4. Jedyne co trzeba zrobić, to przerzucić Sobie mostki na kable. Ja zrobiłem to w ten sposób: Cały patent polega na zmostkowaniu ze Sobą przewodów 1-2 oraz 3-4, oryginalnie przewodem zasilającym we wtyczce jest przewód 1 oraz 3, są one odpowiednio grubsze, dlatego też zdecydowałem przełożyć przewód z 3 pola do 4 i domostkować się w nie bezpośrednio bez rozcinani. Mój patent na wyciągniecie pinów z wtyczki jest banalny, po dwóch stronach pina od strony gdzie NIE ma przewodów wciskamy na siłę dwa imbusy 1,5mm (z góry i dołu widoczne są miejsca gdzie powinny wchodzić) tam są skrzydełka które blokują zacisk, potem łapiemy z przewód szczypcami/kombinerkami i z wyczuciem wyciągamy z obudowy wtyczki zacisk. Zanim do tego doszedłem, jeden uszkodziłem szarpiąc się z nim na siłę Finalnie zamontowany głośnik wygląda tak. Co do tego jak grają, wydaje mi się, że mają troszkę głębszy bass od standardów które miałem "Made in Tunisia", odczuwam to przede wszystkim po tym, że na starych głośnikach, przy większej mocy nie rezonował mi boczek z tylnych drzwi w którym brakuję jednego zaczepu, a teraz potrafi zabrzęczeć. Ogólnie, jestem mega zadowolony, bo za śmieszne pieniądze osiągnąłem to co chciałem, bez większych problemów i przeróbek.
  4. Tak, przejściówka gra rolę mostka dla tweeta, a tweet ma wlutowaną swoją zwrotniczkę, z tym, że niskotonowy prawdopodobnie też Zdjęcie z portalu aukcyjnego, dzisiaj zobacze jak jest u mnie
  5. Stąd wniosek, że mostek załatwi sprawę, bo wątpię, że głośnik pełnił w b5 jakąś więcej funkcję niż tylko mostka w tym wypadku Edit. Właśnie wyczytałem, że w głośnikach z B5 są wbudowane zwrotnice. Pójdzie to bez zwrotnic, czy szukać czegoś ? Edit2. Wyczytałem jeszcze coś takiego "Jeśli chcesz zostawić oryginalną zwrotnicę midbasa, a składa się ona z cewki na ferrycie i kondensatora elektrolitycznego, możesz tak zrobić. To rozwiązanie mało profesjonalne, ale lepsze niż nie posiadanie żadnej. Oderwij zwrotnicę z kosza oryginalnego głośnika, odklej cewkę, odlutuj kondensator i przylutuj do signata. Kondensator równolegle, a cewka szeregowo. Warto zmienić ten kondensator. Elektrolity po latach tracą swoje właściwości. Zastosuj kondensatore na ok 100mF i ok 16V. Im większy woltarz tym większe gabaryty, więc 16V będzie najlepszym wyjściem. Dla midbasa mniejszego niż 100mF również raczej nie stosuj." I chyba, na takie rozwiązanie się skuszę
  6. Głośniki właśnie doszły, rozmiar wydaje się ten sam, ale puki co nie sprawdzałem. Na pierwszy rzut oka różnica jest we wtyczce, w b5 wtyczka ma 4 piny, a ten głośnik ma tylko dwa, taki jak by tylko pierwszy i czwarty, rozmieszczenie jest raczej identyczne, tylko teraz pytanie, jak to podłączyć. Wpiąć wtyczkę i sprawdzać? czy jest możliwość, że to spalę. Podejrzewam, że tego typu mostek załatwi sprawę, a raczej taką mam nadzieję
  7. Mam 4 już w standardzie i po prostu je wymieniam
  8. Zamówiłem głośniki z tylnych drzwi od B8 o kodzie 3G0 035 453. Z oględzin "na oko" wyglądają identycznie jak te z b7, tylko kształt membrany trochę się różni Jak dojdą i podłączę, to dam znać czy wszystko jest ok Uważam, że fajna opcja, bo za śmieszne pieniążki (w moim wypadku 100zł + KW za 4szt.) można dostać głośniki z niedużym przebiegiem
  9. No kurcze stracham trochę kupić używki, co prawda swoim passatem jeżdżę 7 rok i sukcesywnie seryjne dopiero teraz w przeciągu tego roku zaczęły padać, ale boję się, że dostane jakieś skrzeczki które urwą mi głowę, bo przyznaję, ze lubie posłuchać głośniej muzyki z dość wyraźnie podkręconym bassem wolę zapytać bo jak napisałem wyżej, lubię czasem posłuchać głośniej muzyki, a patrząc na te zestawy no name z allegro za 130pln jakoś im nie za bardzo ufam
  10. Witam, niosę się z zamiarem wrzucenia nowych głośników do mojego paska, bo stare zwyczajnie się skończyły. Nie chciał bym kupować w ciemno, żeby potem nie żałować więc zapytam, może ktoś mi doradzi Nie jestem wybitnym melomanem, i najzwyczajniej chciał bym wsadzić coś zamiast serii i podłączyć do seryjną wiązką bezpośrednio do radyjka, bez zabawy w zwrotnice i wzmacniacze, oraz żeby to były niskotonówki. Tylko teraz pytanie co? Radio to Pioneer DEH-1000e niby "4x50w" choć wiem, że realnie jest o wiele mniej Czy w przedziale cenowym do 150zł za 2szt (bez dystansów) znajdę coś co będzie grało pod samym radiem lepiej niż seria? Przeglądając Alledrogo wpadły mi w oko PHONOCAR TD-LINE PIONEER TS-G173 HERTZ V165 UNO AUDISON AP 165 Czytałem też o GMS ale nigdzie nie mogę znaleźć sensownej oferty. Czy ktoś jest w stanie doradzić?
  11. Witam. Pozwolę Sobie podłączyć się do tematu. Otóż mam dwa kluczyki w jednym padły baterie drugi działał poprawnie, no właśnie działał. Otóż upadł mi on z nie wielkiej wysokości na bruk i się otworzył, a co za tym idzie rozkodował. Mam teraz problem z zakodowaniem go, a to dlatego, że szwankuje mi centralny, po prostu rzadko kiedy załapuje żeby otworzyć/zamknąć poprzez kluczyk (gdzie rzadko to i tak dobrze powiedziane) Dzisiaj chyba z 30 minut siedziałem przy aucie i na włączonym zapłonie kręciłem kluczykiem w zamku, aż w końcu załapał raz jeden jedyny, ale coś musiałem sknocić, bo kluczyk się nie zakodował (po zamknięciu auta wcisnąłem guzik na pilocie). Czy jest jakiś inny sposób na zakodowanie kluczyka ?
  12. Witam. Dzisiaj Padł mi alternator valeo, przestał ładować. Stoi na moim podwórku drugi Passat nieszczęsne rozbity (także 1.9tdi 110km AFN 98r.) i chciałem przełożyć ten oto alternator z tego rozbitego (jest to bosch, także 120) do mojej B5, ale napotkałem problem. Otóż w moim alternatorze jest jedna wtyczka z dwoma kablami i jeden gruby kabel a w tym drugim jeden gruby kabel jeden czarny kabelek przykręcany do alternatora nakrętką i wtyczka z jednym niebieskim kabelkiem. I tu moje pytanie, idzie dostosować ten alternator, lub instalacje w moim Passacie do przełożenia tego alternatora? EDIT. alternator boscha ma na plastiku nadrukowany numer 028 903 028 Problem rozwiązany:) Może komuś sie przyda sam niebieski to D+ w boschu a L w valeo, a niebiesko czarny to W w boschu a DFM w valeo wtyczkę tniemy lub dorabiamy koncówki bez Cięcia (chyba lepsze rozwiązanie) i podłączamy, wszystko chula jak należy
  13. Wymieniłem czujnik (juz pokazuje temperaturę, bo tamten wogóle jej nie pokazywał) filtr powietrza, a w weekend prawdopodobnie biorę się za wymianę oleju, wtedy zobaczymy czy coś sie zmieniło.
  14. Chciałem się jeszcze zapytać czy wymiana czujnika g62 automatycznie zakończy problem ze zwiększonym spalaniem w razie wymiany, czy trzeba po wymianie jeszcze pod komputer podłączać i jakieś błędy usuwać aby wszystko zaczęło działać poprawnie ?
  15. Witam. Podepnę sie pod ten temat. Mam problem ze swoim passatem B5 98r 1.9TDi AFN Od pewnego czasu zaczął mi więcej palić, na trasie wychodzi mi ok 6.4l a w mieście (które w sumie można nazwać trybem mieszanym bo mieszkam w małej mieścinie w której nie ma korków i są tylko dwa skrzyżowania ze światłami a głównie poruszam sie pomiędzy okolicznymi miejscowościami) pali mi ok 8l/100km, problem w tym, że na komputerze wyświetla mi o wiele mniejsze wartości odpowiedznio 5.4 i 6.8 l/100 km kilka razy juz kasowałem odczyt MFA żeby to sprawdzic i dalej to samo. W czym moze leżeć problem ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności