eyeye
-
Liczba zawartości
10 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O eyeye
- Urodziny 30.05.1990
Informacje osobiste
-
Imię
Michał
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Siedlce
Samochód
-
Silnik
B3 1.8 90KM (ABS)
-
Rok produkcji
1992
-
Miałem taki sam problem w b3 ani z wewnątrz ani z zewnątrz nie udało mi się otworzyć drzwi kierowcy. Odkręciłem klamkę zewnętrzna w taki sposób: otworzyłem sobie drzwi tylne i jakoś długim śrubokrętem odkręciłem śrubkę klamki. O dziwo po wyjęciu i włożeniu klamki drzwi otwierały się przez jakiś czas normalnie. A ostatnio połamała mi się klamka kierowcy, kupiłem używany oryginał i mechanik mi tak dopasował że klameczka otwiera się jednym palcem. ( wyginał języczki w zamku oraz trzeba było trochę podnieść drzwi bo się trochę opuściły i bolec w karoseri nie był na odpowiednim poziomie w stosunku do zamka drzwi i się opornie otwierały)
-
po przeczyszczeniu styków napięcie skoczyło do 11,5 V. W lewym lusterku wymieniłem wkład ( ze względu na lipne szkiełko) na zamiennik i grzeje. Prawe nie grzeje w dalszym ciągu a prąd dochodzi i przejście jest. I tak teraz dla porównania podczas jazdy w deszczu na lewym lusterku są małe kropelki wody i po jakimś czasie znikają a prawe lusterko jest całe mokre.
-
Tak, mierzyłem przy włączonym ogrzewaniu szyby. Dzięki za pomoc.
-
zima się kończy a ja odkryłem że mam podgrzewane lusterka ale koledzy powiedzcie jakie powinno być napięcie na tych kabelkach od mat grzewczych lusterka? u mnie pokazało maks 7V (na wyłączonym silniku), przejście przez maty jest, a szkiełko nie robi się ciepłe. Czy to już maty się skończyły po 20 latach?
-
Dzięki za podpowiedź. Po wymianie kostki od razu zapalił.
-
A czy przez tą kostkę może też być taki problem,że nie zawsze po przekręceniu kluczyka włączy się rozrusznik?
-
Jakieś konkretne bezpieczniki sprawdzić?
-
Witam. W moim pasku nagle znikła iska. Wcześniej wszystko było ok, żadnych problemów z odpalaniem itd. Pompka paliwa włącza się jak przestanie się kręcić rozrusznikiem więc z tego co wyczytałem w postach wyżej odpada czujnik halla. Zauważyłem że podczas kręcenia rozrusznikiem na zegarach spada poziom paliwa, nie wiem czy to normalne zjawisko bo wcześniej nie zwracałem uwagi na to. Cewka była wymieniana rok temu. Zdjąłem przewód z aparatu,który idzie z cewki i włożyłem do niego świece ale iskry też nie było. Ale.....zdziwiłem się gdy zobaczyłem ze iskra przeskakuje(nie zawsze ale pary razy się tak zdarzyło)w momencie przestania kręcenia rozrusznikiem....nie ogarniam co to może być. Macie jakieś pomysły?
-
Dzięki za wskazówkę. W sobotę postaram się to sprawdzić.Napiszę co i jak. Pzdr
-
Witam. Mam problem z pompą wspomagania. Podczas kręcenia kierownica strasznie wyje, a jak dokręcę kierownicą do końca obojętnie w którą stronę to aż się koło pasowe zatrzymuje i piszczy pasek....aczkolwiek pompa wspomaganie działa dobrze,nie trzeba używać dużej siły żeby kręcić kierownicą na postoju.Dodam jeszcze że pompa jest cała mokra. Czy sama regeneracja jej pomoże? Mam na myśli wymianę łożyska i simeringa(czytałem na w jakimś innym temacie że pomaga) mam taką pompę w swoim samochodzie,nie znalazłem lepszego zdjęcia a nie mam dostępu do swojego paska http://moto.allegro.pl/pompa-wspomagania-vw-passat-b3-1-8-i1497371147.html