Skocz do zawartości

Cichy82

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Cichy82

  • Urodziny 07.09.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wawa

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2001
  1. A powiedz kolego, ja jak odkrecam korek ze zbiorniczka płynu to mam takie trwające może 2 sekundy ujęcie powietrza tzn ze jest uszczelka do wymiany? Nie znam się za bardzo ale wydaje mi się, że to chyba dobrze ze jest cisnienie tzn ze jest szczelnie popraw mnie jak się mylę
  2. Witam, koledzy mam takie pytanie próbowałem dziś odpowietrzyć nagrzewnice i w momencie kiedy zacząłem zdejmować lewy przewód ten bliżej akumulatora zaczął lecieć od razu płyn i nie wiem czy to znak że układ nie jest zapowietrzony ? tak jak pisałem już wcześniej mam tzw bulgot przelewanie w nagrzewnicy płyn nie ubywa temperatura stała 90C ciepłe powietrze też leci z ogrzewania tylko ten bulgot ostatnio wymieniałem pompę wody już sam nie wiem pomocy
  3. No właśnie chyba odpowietrzenie to ostatnia rzecz przed testem spalin jeśli się nie mylę to jest to pod osłonką podszybia obok akumulatora tak ? trzeba nagrzać silnik do 90C i odkręcić ten przewodzik i gazować aż do momentu kiedy poleci płyn tak?
  4. Witam Koledzy, jest to mój pierwszy pod post jestem od niedawna szczęśliwym użytkownikiem B5 1,9 130km i ja w tym temacie mam taki problem też słyszę bulgotanie w okolicach podszybia i tak temperatura 90C płyn nie ubywa wymieniony na nowy bulgotanie pojawia się i na zimnym i na gorącym silniku problemów z ogrzewaniem brak, pompa wody nowa, rozrząd filtry tak myślę czy może układ zapowietrzony (ale podobno sam się odpowietrza) proszę o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności