Skocz do zawartości

O_losie

  • Liczba zawartości

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O O_losie

  • Urodziny 01.01.2008

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    okolice Wawa

Samochód

  • Silnik
    B3 1.8 90KM (ABS)
  • Rok produkcji
    1993
  1. Po pierwsze wielkie dzięki autorowi tak dobrze zrobionego poradnika :ok Niestety w ostatnich dniach dopadła ta usterka w końcu i mojego passata. Nie wiem czy będę w stanie się podjąć takiego wysiłku i zrobić zamianę nagrzewnicy na nową dlatego chcialem się podpytać : Jak może być realna cena wymiany nagrzewnicy w Passacie z 93roku w okolicach Warszawy?
  2. Witam , miałem ten problem już pewien czas temu, najgorzej że przydarzyło się to w trasie - i zamiast biegu 1 wchodził R - wsteczny co na trasie nie było problemem ale w mieście kolosalnym problemem. Proponuje wpierw zabrać się za dźwignię wybierającą i zbierak przy skrzyni biegów - aby to ustawić jako tako - naprawdę trzeba spędzić trochę czasu - a zabawę w grzebanie przy linkach drążka proponuje zacząć dopiero po zamianie dźwigni i zbieraka przy skrzyni biegów. Dodam na koniec, że jeszcze rok temu udało mi się zakupić w salonie VW oryginalne części to jest zbierak i dźwignię tych ze szrotu to nawet nie polecam widziałem :dupablada, chyba że ktoś lubi wymiany na "kota w worku" . Pozdrawiam
  3. -tego nie będę komentował, szkoda odpisywać na takie zaczepki... "Amortyzatory zmienia się parami."- tutaj się zgodzę ale do auta co ostatnio jeździ dziennie 2-3 km wartego 2 tyś góra nie będę robił całego nowego przedniego zawieszenia - a ponieważ nie mam dobrej nawierzchni to wolę zrobić jeden amortyzator niż czekać aż się posyspią kolejne części...
  4. Mam na myśli takie rozróżnienie jakie stosuje np. Inter Cars : Parametr: SF30/22X156ARodzaj amortyzatorów: cisnienie oleju Typ amortyzatora: rozpórka zawieszenia System tłumienia drgań zawieszenia: dwururka od numeru podwozia: 31-P-026 436 Strona zabudowy: oś przednia Zawieszenie: dla pojazdów z wyposażeniem na trudne warunki drogowe akurat kupuję gdzieś indziej ale chodziło mi właśnie o taki typ amortyzatora. Dziękuję za sugestie
  5. Czy miał ktoś może z Was forumowiczów dwa rodzaje amortyzatorów w jednym aucie - to znaczy typ standardowy typ i typ na trudne nawierzchnie? Akurat wyrobił się mi przedni prawy amortyzator i nie wiem czy mogę mieszać dwa rodzaje/ typy amortyzatorów - gdyż mam możliwość dostania amortyzatora na trudne nawierzchnie za interesującą mnie kwotę... Pozdrawiam
  6. Akurat jadę w dłuższą trasę, w sumie nie wiem czy taki objaw oznacza jakiś nadciągający defekt może ktoś z forumowiczów miał ten przypadek w swoim passacie? Pozdrawiam :634:
  7. O_losie

    Tłumiki do gazu...

    Pomysł z wywierceniem nawet najmniejszej dziury - w moim wypadku odpada - właśnie przez dziury- wpierw maleńkie potem coraz większe mam ... upierdliwą jazdę szarpankę:633:... więc upoluje może tłumik z kwasówki tylko czy do tego rocznika warto:cool: trzeba obliczyć
  8. O_losie

    Tłumiki do gazu...

    kuczlaw - właśnie Bossal-a już przepaliło:eek: więc może ta druga opcja:cool:
  9. Witam. Niestety mam po raz kolejny problem z tłumikiem - a dokładnie tylnim... od momentu założenia instalacji LPG w moim aucie - najszybciej "wydmuchuje" metal z tłumików:633: Ponieważ ostatnio zakupiony tłumik tylny był NOWY podobno z gwarancją 2-letnią,ale niestety nawet takiego okresu tłumikn nie wytrzymał.Czy lepiej poszukać oryginalnego tłumika - z szrotu... czy znów pakować forsę w Nowy ale może ktoś zna jakąś dobrą firmę ...? Mam możliwość zakupu tylniego tłumika od Audi 80 - nie wiem czy to dobry pomysł? Pozdrawiam serdecznie:D
  10. w moim przypadku passat z przyczepą około 1500kg palił na trasie około 12,5-13 L LPG przy czym jeszcze passat sam był wypchany po dach:) i nie powiem jazda z takim ładunkiem nie należy już do przyjemnych...
  11. WitaM Dziękuję za wcześniejsze rady - gdyż dzisiaj mam przynajmniej taką nadzieję zakóńczyłem walkę z usterkami układu chłodzenia Po pierwsze wziłąłem do łapy zapożyczony termometr [wyskalowany do około 200 st. C] i zacząłęm porównywać wskazania termometru i wskaźnika temperatury na desce rozdzielczej - dzięki temu dość szybko okazało się iż są ogromne różnice we wskazaniu obu urządzeń, nie zabardzo to była pocieszająca informacja{gdyż zanosił się kolejny zakup } ale tak to jest z wiekowym autem Następnie odłączyłem czujnik temperatuty cieczy chłodzącej i grzałem płyn chłodniczy dalej {badając wskazania termometru} i sukces wentylator włączył się w granicach 84 st. C { a więc zakup termowłącznika był potrzebny} ... stwierdziłem iż lecimy dalej z temperaturą i podjechałem gdzieś ponad 95 st. C. wentylator również pracował i temperatura zaczęła stopniowo maleć Nie pozostało mi nic innego niż przejechać się na Odłączonym Denewującym Błędnie Wskazującym temperaturę cieczy chłodzącej na desce rozdzielczej po nowy czujnik... zdecydowałem się na Hella - z braku Niemieckiego odpowiednika - nie miałem zamiaru czekać do ... {data bliżej nie określona} przez Inter Cars. Po powrocie zamontowałem nowy czujnik iii... WOW w końcu mam sensowne wskazania temperatury - silnik się nie przegrzewa temperatura stoi max 95 st C. Mam nadzieję iż taki stan utrzyma się długo Mimo zainstalowania Włoskiej produkcji czujników Pozdrawiam [/scroll]
  12. zyga0440 ok temperatury termometrem nie sprawdzałem - ale jak pierwszy raz mi się ostatnio zagotował - to było to widać i słychać w przewodach i zbiornku wyrównawczym Ale dzięki za wskazówkę spróbuję z tym czujnikiemt temperatury Pozdrawiam
  13. Niestety muszę pociągnąć temat dalej A więc wczoraj stwierdziłem iż odpuszczam mostkowanie na starym termowłączniku - i dziś w chwili wolnej zakupiłem nowy termowłącznik {być może źle iż nie kupiłem najdroższego FEBI} tylko producenta włoskiego ale nie był to zakup najtańszy... Niestety po wymianie starego na nowy zero zero efektektów - wentylator chłodnicy jak nie kręcił tak nie kręci więc w ten nowy termowłącznik - albo coś jeszcze... Wentylator podłączany na krótko działa - styki wydają się być w porządku - bezpiecznki wymieniłem tak dla św. spokoju... W takim razie GDZIE TU szukać błędu - wszystkie węże prowadzące czy do chłodnicy czy do pompy cieczy człodziącej są gorące... nowy termowłącznik też się nagrzewa ; naprawdę nie mam pojęcia gdzie tkwi problem Pozdrawiam
  14. ormowiec Co do mostkowania to na test tylko... myślisz iż spie... coś innego przy okazji ? A ceny podaje z Inter Cars-u z Warszawy
  15. GoBo jak byś pamiętał i mógł podać które piny zmostkowałeś to bym był wdzięczny Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności