yakac
-
Liczba zawartości
9 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O yakac
- Urodziny 08.02.1977
Informacje osobiste
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Łomża
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9TDI-PD 101KM (AVB)
-
Rok produkcji
2004
-
Jaki olej do skrzyni DSG VW Passat 2006
yakac odpowiedział Sławek 6 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Niektórzy mówią, że w takiej sytuacji należy dać auto do prawdziwego fachowca, który spuści nieco oleju i oceni organoleptycznie jaki jest olej. Jak jest ładny i bez opiłków to należy go wymienić. A jak wygląda nieciekawie, to lepiej nie wymieniać tylko śmigać póki skrzynia nie padnie i wtedy remont skrzynki albo wymiana na używke/nową. W sumie trochę sensu w tym jest. Ja bym jednak zakładał, że ktoś ten olej wymianiał jeśli auto było serwisowane w ASO. -
czyli rozumiem, że silnik lubisz bardziej od siebie? bo skoro oszczędzasz na filtrze przeciwpyłkowym kupując rzekomo gorszy... ja kupuję wszystko Filtrona i też jestem happy natomiast Olej Mobil Super 3000 5W30 i paliwko tylko Verva. Oleje te bardzo sobie chwalę. Pozdrawiam
-
A co wy z tym Filtronem, jeśli można spytać? Miał ktoś jakieś przykre doświadczenia osobiste, czy to może jednak tylko "miejskie mity" ?? Jestem ciekaw bo sam stosuje filtry tego producenta nie w jednym samochodzie i nigdy nie miałem żadnych kłopotów, a są istotnie tańsze. Pozdro
-
Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?
yakac odpowiedział Charakterek → na temat → Kupujemy Passata B6/B7
Wymiana pasków, filtrów itepe na start to tzw. "baza". Bez tego ani rusz! Bo dzisiaj to już nikomu i niczemu nie można wierzyć. Także przygotuj się lepiej na ten wydatek od razu, żeby potem nie psioczyć na własną naiwność. -
tam jest cena za komplet
-
Witam! Czy do Passata 3BG z 2004roku bedą dobre alufelgi volkswagena 7Jx15 ET37? Konkretnie chodzi mi o ten model http://allegro.pl/item325293464_felgi_al_15_vw_passat.html Pomozcie prosze bo nie moge nigdzie znalezc odpowiedzi. Dzieki z gory
-
stawiam na sprzęgiełko alternatora. też miałem takie objawy i po wymianie na nowe jak ręką odjął...
-
A może miałeś nie 200 tylko 300 albo i więcej nakulane i turbo już zmienione raz było nie życzę takiej opcji ale chyba jest możliwa. możliwe też, że ktoś "pieścił" turbinkę w trakcie użytkowania auta. pzdr.
-
Dzięki chłopaki za wyjaśnienie w tej sprawie! U mnie w MFA tez nie ma tej kontrolki podczas uruchamiania. Niepokoiłem się, że ktos coś kombinował, ale teraz mi się rozjaśniło. Także jeden problem mam dzieki waszym wyjasnieniom z głowy. Dziękówka