arthek
-
Liczba zawartości
4 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O arthek
- Urodziny 28.04.1976
Informacje osobiste
-
Imię
artur
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
kielce
Samochód
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
2002
-
arthek obserwuje zawartość → AHU - problem z oddawaniem mocy
-
Ok, posprawdzamy , ale dodam ,że auto w ogóle nie dymi , co przy nieszczelnym dolocie miałoby miejsce. A co z tą zaniżoną dawką paliwa ? Co może być przyczyną ?
-
Witam Passka kupił niedawno mój sąsiad - AHU , turbo bez geometrii z zaworem upustowym. Mówił mi że auto dziwnie przyspiesza. Sprawdzałem N75 - wężyki podpięte ok, sztanga od WG chodzi w zakresie około 1 cm. Siadłem do auta i zrobiłem próbę. Przy ~ 1700 obr/min na 3 biegu pedał w podłogę , potem wyraźnie czuć lekkiego kopa w okolicy 2000 obr , następnie troszkę słabnie i tak w okolicy 2700-2800 obr czuć jakby drugiego lekkiego "kopa" .Potem auto ciągnie równo do końca obrotów. Jeździłem do tej pory ASZ'em ze sprężarką z VNT, więc nie mam porównania bo nie miałem styczności z charakterystyką silnka napędzanego sprężarką bez geometrii.Może jest to normalne . Zrobiłem logi dynamiczne grup 003 i 011 oraz 008 i 010 i statyczne 010. Możecie rzucić okiem ? W/g mnie nie ma nic niepokojącego oprócz dziwnej dawki paliwa w kanale 008 w zakresie od 2000-2700 obr/min ( wtedy włąśnie , kiedy łapie zadyszkę) http://vaglog.rtnet.pl/arthek_114924.html http://vaglog.rtnet.pl/arthek_114925.html http://vaglog.rtnet.pl/arthek_114926.html Co może być przyczyną ? Problem z dawką paliwa? Przepływka i trubo w/g mnie ok. Gdzie szukać przyczyny problemu ? Co ewentualnie jeszcze zlogować ? Z góry dziękuję za wskazówki
-
Wymiana pompowtryskiwacza - porady, doświadczenia...
arthek odpowiedział polonez15 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam Interesuje mnie temat bipów przy pompkach. Co można wywnioskować kedy bipy sa na "+" a co kiedy są na "-" ? I jeszcze jedno. U mnie na zimnym silniku bipy na jednej pompce są w granicach 40 do 50 na "+". Pozostałe pompki mają wtedy bipy od 5 do 15 , czyli OK. Natomiast na rozgrzanym silniku bipy na wszystkich pompkach są OK, tzn w granicach 5-15 jednostek . Czy wszytsko jest OK ? I daczego tak się dzieje ? -
vag-com 409 i windows 7 64 bit.Problem z uruchomieniem
arthek odpowiedział speedex → na temat → Diagnostyka VAG
Witam, Przeczytałem cały wątek. Mam Vistę 32 bity i vag coma 311.2. Czekam na kabel kkl/usb ( zamówiony) . Vag coma mam zainstalowanego na viście i czekam na kabel abym mógł dalej pójść z tematem. Zaznaczam iż jestem laikiem Nie wiem , czy dobrze zrozumiałem ale mając wersję 32 bitową "viśty" , nie ma konieczności instalowania virtualnej maszyny i xp mode ? Problem dotyczy tylko visty i win 7 w wersjach 64 bitowych ? Tak ? Czyli w przypadku "Viśty" 32 bit , wystarczy uruchomić vag com'a "jako administrator" ? Jak to zrobić , jakby ktoś mogł mi tak "łopatologicznie" przetłumaczyć