Skocz do zawartości

MMucha

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O MMucha

  • Urodziny 01.07.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2004
  1. MMucha

    [B5] Jakie felgi?

    Wiem ogrzewam kotleta, ale... W chwili obecnej mam standardowe opony 205x60x16 na felgach road america. Na tył wrzuciłem dystanse 20mm na stronę (plan jest jeszcze po 10mm na przód). Auto wizualnie dużo zyskało (polecam) ale może jeszcze powiększyć średnicę koła? Czy ktoś z Was zakładał do B5FL opony 215x65x16 ewentualnie 215x60x16. Chciał bym zobaczyć jak to na zdjęciach wygląda. Zależy mi na pozostaniu przy feldze 16 cali (bardzo mi się podoba ten model felg, poza tym cenie sobie komfort, który na 17 (już miałem) jest troszkę gorszy. Liczę na Wasze foty i opinie w temacie.
  2. MMucha

    jakie dystanse???

    Podbijam kolega nie dostał odpowiedzi, a sam mam taki sam problem. Mam b5 fl komb z tymi samymi felgami, czytając cały wątek zastanawiam sie czy na tyl nie wrzucić dystansować 20 mm na stronę i tak zostawić. Na razie przód jest wiarę ok tyl jest mocno schowany. W planie sa sprężyny sportowe -35mm. Opon z felgami nie planuje większych. Co poradzicie? EDIT: ET37
  3. Podłącze się pod ten wątek. Jak wyżej pisałem też planuję wymianę. Autko B6 BKC skrzynia manual 5-cio biegowy. Problem pojawia się gdy olej w skrzyni się nagrzeje (przynajmniej tak mi się wydaje). Gałka skrzyni biegów nie sprężynuje na luzie. Czyli po przyciągnięciu do kierowcy bardzo powoli wraca do stanu zero. Problem nie występuje przy odepchnięciu w stronę pasażera. Mam wrażenie, że jest zalany niewłaściwy olej i po nagrzaniu traci swoje właściwości. Dodatkowo ostatnio po 3 godzinnej walce w korkach pod domem na luzie słyszałem jak by uszkodzone łożysko (bardzo cicho - gruchotanie) - po wciśnięciu sprzęgła hałas znikał. Na drugi dzień na hałasu już nie było, ale nie było też większej walki z korkami (skrzynie nie była tak nagrzana). Temat już jest omówiony w innym wątku i raczej nie jest to łożysko oporowe tylko łożyska w skrzyni, ale co ciekawe jak olej nie jest gorący odgłosów nie ma. Pojawiają się już u mnie pierwsze oznaki słabej dwumasy, ale nie podejrzewam aby było to z tym związane. W związku z tym, że skrzyni przy dekielku na skrzyni ze znaczkiem VW pojawia się olej (czerwony) podejrzewam że to wyciek ze skrzyni. Nie leje się, ale jednak trzeba to naprawić. Stąd pomysł aby wymienić cały olej w skrzyni. Czy myślicie, że to pomóc na wskazane wyżej objawy?
  4. Przesyłam link - też się przymierzam do wymiany. http://obrazki.elektroda.pl/2568814100_1297887603.jpg
  5. Dziękuję za wyjaśnienie tematu. Czy nadal mają taką jakość usług jak w przypadku Dynasoftu? Wyczytałem we wcześnieszych postach, że biorą 1200 za autka z pompowryskami jak przyjedzie sie samemu. Wiem ze wcześniej ceny oscylowały w granicach 2000zl. Zatem ceny spadły a co z jakością? co do obiektu chipu to 1.9 avf październikowy nabytek.
  6. witam, czy orientuje sie ktoś gdzie dokładnie we Wrocławiu/Radwanicach znajduje sie Dynasoft? Pytałem wójka google i pokazuje tylko Katowice. Wolał bym jednak na miejscu zawsze w razie poprawek jest blisko. sp. jak sie teraz cenią i czy są jacyś chetni na rupowy chip?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności