Skocz do zawartości

zero800

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O zero800

  • Urodziny 08.09.1981

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    woj. łódzkie

Samochód

  • Silnik
    B3 1.6 TD 80KM (SB)
  • Rok produkcji
    1991
  1. Ja mam zabezpieczenie alarm plus centralny oraz zabezpieczenie blokady skrzyni biegów. To ostatnie zabezpieczenie założyłem bo wszedli do auta wyrywajac bebenek zamka ale na szczescie nic nie buchneli a bylo to by legalne zwiniecie auta bo akurat tej nicy nie zabralem dokumentow z schowka hyh i nie ukradli ani jednego ani ani.. A klapa byla otwarta normalnie jak by klucz ich pasowal co tez nic nie ukradli na szczescie a byly glosniki wymontowane i przykryte kocem ech po prostu fart.
  2. Pasek 1,6tdi 360tyś km juz nakrecone, na trasie 4,7l miasto 6l zima miasto 7l długo rozgrzewam spokojnie brykam i stosuje eko jazde doświadczenie z prowadzeniu cięzarówek robi tez swoje.. Przewiduj sytuacje na drodze i wszystko wczesniej zaplanuj. Pamietaj ten kto pędzi nie zawsze jest o wiele szybszy
  3. Witam Mój passio 1.6 tdi kombi... oponki niskooporowe. Silnik dbam w jak najlepszym stanie, wymiana filtrów paliwa oleju itp po 12000km reszte wymiany płynów co 3latka. Zbiornik zalewam do 70L i spokojnie na trasie przejade 1400km trasa 80% a miasto i autostrada 20% wiec auto spala według mnie 4,7L-6L Diesel Autem brykma juz tym od 60000 tys km i stale to obserwuje.
  4. Ja to wypowiem sie następująco Wlałem bio pół na pół to jeszcze auto szło, smród frytek pozostaje, dynamika słabo przyśpiesza. Trochę wiecej pali. 100% bio estra to samochód cieżej odpala, tz musi kilka razy zakrecic by poszło hyh. Smród jak zwykle, kopci na zimnym, na ciepłym norma, przy gazowaniu wiecej dymu. Paliwo spalanie na ON wychodziło 4,7l na trasie a na bi palwie 7l i nie ma rewelacji. po przejechaniu jakies 800km na tym paliwie juz ciezko silnik pali. Wymiana filtra paliwa po wyjeżdrzeniu do końca oczywiscie i co w środku filtra jeden wielki syfffff. Syfff wyglada podobnie jak bys smażył frytki w garku, drobne czerwone kuleczki geste zapychajace filtr. Wniosek mój niewiele taniej paliwo w zakupie ale z autem kiepsko i wiecej spalamy bio paliwka. SZajs z bio paliwa zapychajacy filtr i samochód. Tratycyjne paliwo wróciło do baku i śmiga jak ta lala. Vw passat b3 1,6TDi 362500km.
  5. Będę wymieniał krociec samemu, ciekło w okolicach mocowania śrób. Przy wymianie kroćca trzeba liczyc się z tym ze znaczna część płynu ucieknie i nikt nie pisze ile, a ja wiem tyle ze jak uszczeliłem silikonem temperaturowym to padło po tyg i wlałem juz ponad dwa litry. Wiec przy wymianie kroćca mozna tak liczyc ze dwa litry trzeba dolac do ukladu i trzeba uwanaz by za duzo z węży nie spuścic płynu. Po zamontowaniu nowego kroćca to nalezy zamontować juz wcześniej czujniki i przynajmniej dolny wąż chłodniczy. Blok silnika w miejscu montowaniu kroćca lekko odtłuśćic i silikonem wysokotemperaturowym lekko dać jak i uszczelke oring w kroćcu tak samo dla pewniejszego połączenia silinkonu. Po przyręceniu kroćca podłanczamy reszte 2 czujników do kostek oraz jeszcze jeden wąż. Pamietać przy montażu kroćce sa bardzo delikatne- najczęstrze przyczyny uszkodzenia to nadwyrężenie przy ruszeniu węży, jastrrowaniu w poblizy węży przy kroćcu, oraz wysoka temperatura cieczy chłodzącej przy nie sprawnym ukladzie chłodzenia. Po zamontowaniu kroćca i reszty dupereli wlewamy płyn do zbiorniczka odpalamy silnik i patrzymy jak wciaga płyn do układu- w miare możliwości dolewamy do odpowiedniego poziomu w zbiorniczku. Silnik nagrzewamy tak by az sie wentylatory włączyły wtedy następuje dodatkowe odpowietrzenie układy chłodzenia- przewody staja sie lekko twarde. Można juz zakręcic korek od wlewu i cieszyc sie praca. mój krociez ma numer HHK 068 121 133 AB silnik 1,6TD z intercoolerem B3
  6. zero800

    Oklejanie czy Malowanie

    Passat to auto dla ludzi poważnych, jakiekolwiek naklejki moim zdaniem to już wiocha. Ja jestem za tym by to byl naturalny fajny clasic
  7. a no wlasnie chodzi ci o wode dokladnie w tylnim nadkolu w schowku... no to kolejny watek... ja wody nie spotkalem lecz lekkie zwilgocenie, zbiera sie ona z wentylacji -kratki bocznej, jest tam taka guma lekko przylegajaca do wentylacji na wysokosci zderzaka. Czasem sie ona podwinie i tak nalewa sie ...
  8. kolega w innym samochodzie zauwazyl ze woda plynie sobie z pod uszczelki przedniej szyby... z tamtad po desce rozdzielczej i pod dywanik. Mnie sie wydaje ze woda w pasku moze leciec z okolic tunelu skrzyni biegów lub w okolicach dmuchawy nawiewu gdyz tam moze byc slabe uszczelnienie.
  9. Ja w B3 znalazlem mokry dywanik od strony pasażera. Zagladam do blachy a tu tyle wody co moze 5l w macie wygłuszajacej. Z kad? nie mam pojecia. wysuszylem i dalej smigam bo cóż nie widze usterki, może gdzieś z pod uszczelki od drzwi
  10. oddałem w rece fachowcowi- prywatnemu ale sprawdzony bo juz wiele aut widzialem jak szybki sciemnil. Jesli chodzi o przyciemnianie samemu to jest ryzyko... albo ci sie uda albo spaprasz i stracisz to co wlozyłeś. Ja za przyciemnienie 7 szyb zaplacilem 400zł. Pamietaj ze podczas zakladania fili na szybe tapicerka zostaje sciagnieta by folie przykleić pod uszczelka
  11. no tych nowych fotek nie mam jeszcze bo czekalem na fele ktore zalozylem dzis, a pozatym to pogode trzeba. O coś znalazłem jak tu fotki dodać... wiec przesyłam przed odpicowaniem bryki. Nowe nadeśle niebawem...
  12. chetnie bym zdjecia dodal z srodka i z zewnatrz, w ogule to autko po liftingu tz. Powiem szczerze ze od 3 h siedze i patrze jak tu zdjecia wrzucic. Podaja na forum dwa przyklady ale za nic nie moge tego znależ. Cierpliwosc poplaca...
  13. folia BRUXSAFOL typ TiNT przyciemnienie z przodu 20% a z tyłu 50%. czyli można powiedziec że przegiecie o 8% przyciemnienia z przodu. Przy zalożeniu że przednie maja jak kolega mówił 18% przyciemnienia fabrycznego
  14. orginalne szyby sa juz fabrycznie przyciemnione, dalsze jej przyciemnienie to juz ryzyko u diognosty na przegladzie- przejdzie albo nie , nie wszyscy dopuszczają tego typu manimulacje. Ja mam tydzien juz po przyciemnieniu szyb z boku czyli od kierowcy lub pasazera tz 1 a reszta z tyłu to 3 przyciemnienie. Diagnosta znajomy wiec mysle ze podbije przeglad.
  15. pomysł fajny... troche pracy... efekt bedzie murowany. Co do zamka mozna załozyc z silownkimiem od centralnego, otwieranie może nastapic albo z pilota zamka centralnego albo po przez nacisniecie klawisza znajdujacego sie od strony kierowcy w srodku samochodu. Takie gotowe elementy na allego sprzedawają
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności