zgiero
-
Liczba zawartości
9 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O zgiero
- Urodziny 20.01.1977
Informacje osobiste
-
Imię
arek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
gdańsk
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
-
Rok produkcji
2001
-
czerwona kontrolka oleju + niedziałający obrotomierz
zgiero odpowiedział Magda → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Wita. Sprawdź kolego szanowny czy wszystko jest ok z alternatorem, regulatorem napięcia, wszystkimi przewodami jakie dochodzą do alternatora. Ostatnio wymieniałem regulator napięcia i tez tak miałem po dopaleniu auta migała kontrolka oleju i nie działał obrotomierz. Teraz wszystko działa jak należy. Dokładnie, na 99% winny jest kabel wpięty do alternatora - sprawdź czy wtyczka ma styk. poruszaj kablem przy alternatorze to wina styków, coś nie łączy -
jeśli chcesz przykleić listwy boczne to proponuje klej do szyb tylko w umiarkowanej ilości. Daruj sobie jakąkolwiek taśmę !!!
-
koszt przeczyszczenia turbiny 500 PLN
-
wszystko dzięki zimie. zobaczcie kochani ile to juz osób wypowiada się na temat swoich problemów z przeładowanie turbiny ??? niestety prawda jest taka że ta zima dała się we znaki naszym TEDEIKOM Nieodśnieżone ulice w związku z czym stosowaliśmy tzw PSJ zimowe paliwo itd... itp... Ale niema tego złego co by na dobre nie wyszło. Panowie przeczyśćcie swoje zamulone i zapieczone turbawki a zobaczycie, że nie trzeba ich wymieniać czy też kupować nowych. Nagromadził się syf i tyle... Ja też panikowałem, przeżywałem i nie dopuszczałem tej wiadomości do siebie że z moją turbiną może być tak samo (ale jak...??? ja..??? moja turbina...??? to niemożliwe...?? dopiero co go kupiłem...!!!). Lecz za poradą forumowiczów udałem się do firmy Tune-Up w Gdańsku gdzie pracują specjaliści w tej dziedzinie. Wystarczyło chłopakom 6 godzin aby przywrócić moje auto do zdrowia (zapieczone kierownice turbawki) no i uśmiech na mojej gębie. Do dnia dzisiejszego żadnych problemów auto śmiga jak ja chcę, a nie jak ono mi na to pozwoli.
-
proponowałbym powoli przygotować się do wyjęcia turbiny i wyczyszczenia jej z tego co tam się uzbierało. Ja miałem takie same objawy raz działało raz nie. Nie dopuszczałem do wiadomości że będę musiał robić porządek z turbiną. I stało się wczoraj tj 26.01.2011r oddałem auto w ręce specjalistów z firmy Tune-up z gdańska i co....???!!!! I teraz dopiero jest jazda, auto dostało takiego ducha że banan do dzisiaj z gęby mi nie znikł. To jest to co TDI lubi najbardziej. Przeczyścić turbawkę i cieszyć się z jazdy.
-
dziś umówiłem się z firmą Tune-Up w Gdańsku celem sprawdzenie i ewentualnego czyszczenia turbiny. O efektach poinformuję niezwłocznie.
-
Witam serdecznie! w związku z tym iż jestem świeżakiem jeszcze na tym forum i nie za bardzo mam jeszcze do powiedzenia, to chciałbym się podłączy to wątku z zapytaniem. Czy jest w Gdańsku lub okolicach dobry warsztat, który dokonałby przeczyszczenia mojej turbiny gdyż mam chyba zapieczone kierownice. Wlałbym odda tą pracę jakiemuś specjaliści bo sam wszystko psuję. Więc czy jest w Gdańsku ktoś taki i ile mniej więcej to kosztuje. Za odpowiedź serdecznie dziękuję.
-
W nawiązaniu do tematu. Passat 1.9TDI 101KM silnik AVB, paliwo ON-Verva na całym zbiorniku 60l w mieście 850km.
-
Witam serdecznie. Potrzebuję pomocy w sprawie świec żarowych. Mam passata 3B6 2001r 74 KW (101KM) nr silnika AVB i nie wiem jakie powinieniem kupić ponieważ z tego co wyczytałem są dwa rodzaje 92mm i 97mm więc które do mojego auta? Za odpowiedź serdecznie dziękuję.