Skocz do zawartości

cichyzp

  • Liczba zawartości

    36
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O cichyzp

  • Urodziny 19.10.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Koszalin

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Faktem jest, że zaczęło się po tym rozładowaniu aku przez światła (nasze kochane mikrostyki w drzwiach) więc może płyty się posypały. Będę działał w temacie i dam znać. Dzięki za sugestie (oby ta z padniętym aku okazała się błędna)
  2. Mam nadzieję, że to nie to. W każdym samochodzie wymieniam aku, masakra Jutro z multimetrem zobacze jak to wygląda
  3. Ooo i to jest chyba możliwe. Ostatnio zostawiłem samochód na światłach, aku się rozładowało. Podłączyłem pod ładowanie i włożyłem aku, ale możliwe że po prostu zabiłem aku tymi światłami. Rano podejde z multimetrem to zobacze jak to wygląda. Najpierw odżywczy RESET
  4. No spróbuje zrobić ożywiający reset. Mogłbyś mnie oświecić co mają bezpieczniki do mrygania i póżniej gaśnięcia ? bo mój ogranioczony mózg nie potrafi połączyć tych dwóch rzeczy
  5. Stan płynu jest ok. Też o tym pomyślałem, ale sprawdziłem i jest OK. Jeszcze jakieś pomysły ?
  6. Pytanko z mojej strony. Po dłuższym postoju (np. w nocy) odpalam samochód i zapala mi się (!),mruga ABS i piszczy pare razy, po czym gaśnie i jest spokój. Błędów w VAG-u nie ma. Ma ktoś jakieś sugestie ? dzieki za odpowiedzi
  7. Wymieniłem pierścień i póki co jest super
  8. Ja ciągnąłemza cos co wygladalo na wtyczke bezpośrenio przy samym immo (kabelek który dochodzi do cewki przy stacyjce) ale zakonczyło sie to niepowodzeniem, ułamał się jakiś kawałek plastiku, było widać 2 metalowe koncówki idące do immo ale nie szlo ich wyjąć. Dobre cudo ciągnąłem ?
  9. Dobra, dzisiaj mega wkurzony poszedłem do samochodu z narzędziami, rozkręciłem obudowę kierownicy. Znalazłem cewkę immo ale nie mogę znaleźć gdzie idzie ten kabel od immo Może ktoś mi łopatologicznie go pokazać na jakieś fotce bo zaczyna być to dla mnie irytujące. Żeby zadziałało, bo muszę ruszać kierownicą. Zwalniam blokade i wpycham ja i wypycham. Po takich zabiegach zazwyczaj zaczyna działać. Prosiłbym kogoś mądrego o info gdzie szukać tej końcówki bo tam taki ścisk ze nic nie mogę się doszukać. dziękuję za wszelkie odpowiedzi
  10. Też miałem nadzieję, że to będzie kluczyk ale na drugim jest to samo Mryga i zgasnąć nie chce. Jutro jak pogoda będzie lepsza niż dziś to się postaram do tego dobrać i napiszę co i jak Dzięki za pomysły -- Dzisiaj rano uparłem się, że go odpale i udało się. Receptą było kręcenie kierownicą. Załapał jak kierownica była przekręcona o 90st w prawo i teraz problem już nie występuje. Po takich zabiegach wnioskuję, że mam do wymiany cewkę od immo. Chyba, że macie pomysł co jeszcze może być zepsute. Czy ktoś wie ile taka cewka kosztuje i jak ją wymienić ?
  11. No więc tak, wziąłem drugi kluczyk i ten sam problem. Podłączyłem kompa i standardowo - błąd 17978. Muszę jutro wziąć torx'y i rozkręcić dolną obudowę kolumny kierownicy. Ma ktoś fotkę jak to wygląda bez tej obudowy i gdzie jest ta antena od immo i wtyczka którą mam przeczyścić. Jakby miał ktoś jeszcze jakieś sugestie to proszę pisać, bo nie wiem co robić. Fura stoi i nic nie można załatwic Może jest ktoś z Was z Koszalina kto potrafiłby sobie z tym poradzić ? Nikt nie ma więcej pomysłów ?
  12. Tak się niestety obawiam, że bez śrubokręta i godziny czasu w dzień się nie obejdzie Zobaczę po pracy czy zatrybi dzieki za podpowiedź Ma może ktoś łopatologiczny opis jak się do tego dobrać, bo moje doświadczenia z rozkręcaniem są niemiłe
  13. Witam Wczoraj rano jak wpakowałem się do paska, to musiałem trochę się namęczyć, żeby immo zaskoczylo. Poruszałem trochę kierownicą i zaskoczyło. Dzisiaj niestety już tak różowo nie było. Fura została pod domem a musiałem piechotą do pracy zasuwać. Problemem jest na pewno immo, bo w październiku też były podobne objawy, ale wystarczyło wyjąć kluczyk i włożyć (taka metoda naprawiania na informatyka). Z tego co wyczytałem na forum, warto by sprawdzić antene przy stacyjce (bo to moim zdaniem może być jej wina) tylko nie mam pojęcia jak się do tego zabrać i od której strony. Jak wrócę do domu to zobaczę jeszcze na drugim kluczyku, ale rewelacji się nie spodziewam. Czy jest w Koszalinie jakiś magik który się takimi rzeczami zajmuje w razie gdybym sobie sam nie poradził ? dzieki za odpowiedzi
  14. Dominiku, wrzuć te fotki co robiłeś canonem (o ile dobrze widziałem). Może to kwestia aparatu J@cka
  15. Fajny spocik. Fajna atmosfera i zaje ludziki. Miło było zobaczyć Wasze mordki pozdrawiam -- Edit Dominik, czy na wrzutniku nie masz przypadkiem strasznie starej wersji GD ? A może wklep troche mniejszy stopeń kompresji, bo zdjęcia które wrzucił J@cek wygladają troche jak mydełko
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności