Skocz do zawartości

antjacek

  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O antjacek

  • Urodziny 16.06.1965

Informacje osobiste

  • Imię
    Jacek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kalisz

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1994
  1. Sam nie wiem. Szukałem przyczyny która mogła spowodować ten problem nie działającej turbiny a tylko ten element zmieniałem w ostatnim czasie więc stąd moje pytanie. Od tej pory turbina chodzi dobrze i sam nie wiem w którym kierunku skierować poszukiwania problemu z tą turbiną?
  2. Witam ! Koledzy może ktoś podpowie. Wymieniłem olej w moim pasacie B4 jakieś 1000 km temu. Zawsze lałem Mobil Turbo Diesel 10W/40 półsyntetyk a teraz mnie wzięło i zalałem Elf półsyntetyk ELF COMPETITION STI 10W40 i coś dziwnego po przejechaniu 1000 km pierwszy raz rano odpalam i ruszam a tu turbiny nie ma i muł jak szlak. Po przejechaniu jakiś 10 km włączyła się sama ale strach pozostał czy to coś złego dzieje się z turbiną czy może ten olej nie jest dedykowany do Turbo Diesla a może jest gorszy i smarowanie turbiny szwankuje. Co o tym sądzicie ?
  3. Oleju kolkego zawsze troche TDi weźmie a zwłaszcza że już troche przejechał a co do oleju miałem to samo co ty nie wiedziałem jaki olej zalać i wybrałem Mobila jako zalecaną firmę i wybrałem olej pólsyntetyk ale nie uniwersalny (bo uważam że co jest do wszystkiego to jest do niczego) tylko specjalizowany do turbo diesla. Cena ta sama. Polecam oczywiście wymianę co 10 tyś pełny syntetyk co 15 tyś półsyntetyk co 10 tyś mineral co 5 tyś Pozdrawiam !
  4. Zamontowałem alarm jako drugi w samochodzie. Działą świetnie, niestety nie pasowały groty dołączone do kluczyka (pilota) ale znalazłem sposób dorobiłem zwykły kluczyk za 15 zł i uciąłem grot i wpasowałem go do kluczyko-pilota. Fajnie jest nie martwić się o szukanie kluczyków z rękami zajętymi zakupami :-) Kupiłem alarm od kolegi z Allegro o nicu "-NEWSTYLE-" i muszę go bardzo polecić bardzo pomocny i konkretny sprzedawca. Za 90 zł mam alarm z pilotem w kluczyku powiadamianie o nie zamkniętych drzwiach itp. SUPER !!
  5. Nie wiem jak koledzy ale ja to zrobiłem w kilka chwil aż byłem zaskoczony. A zrobiłem to tak: podniosłem samochód (koło) zdjąłem koło, odkręciłem śrube mocyjącą zawieszenie ta na amortyzatorze w komorze silnik (trzeb ają przytrzymać kluczykiem imbusowym) nacisnąłem nogą na tarcze i do góry wyszła guma a potem pod nadkolem wypchnąłem ją pod zawieszenie. i nową założyłem analogicznie. Żadnego rozwalania zaiweszenia. Ale oczywiście wypadałoby zrobić geometrie. Objawy kwalifikujące do wymiany to po podniesieniu koła duży luz na tej gumie bo jak jest opuszczony samochód luzu nie stwierdzisz. Pozdrawiam Jacek A.
  6. antjacek

    Parujace szyby

    Z tego wygląda że nie ma żadnego ogrzewania na tynej kanapie. Coś ci Niemcy nie przemyśleli. Albo u nich tak ciepło. Sprawdze drożność tych wylotów z tyłu może wentylacja sie polepszy.
  7. antjacek

    Parujace szyby

    Koledzy powiedzcie jak jest urządzone ogrzewanie w passacie. Chidzi mi o to czy jest jakiś nadmuch na tył. Nic nie mogę znaleźć. A moje szyby z tyłu parują jak szlak. Tapiserka sucha i dywaniki też. Mój Passat jest kombi.
  8. Zdecydowałem się na ten alarm jako sterownik zamka centralnego. Myślę o podłączeniu dwóch alarmów, zobaczymy czy sie uda. http://moto.allegro.pl/item317997770_alarm_ster_c_zam_antynapad_czujniki_gwar_7lat.html Ten kluczyk z pilotem i ta cena a dotego komentarze alegrowicza, zobaczymy. Jak coś mi się uda zdziałać to napisze.
  9. SUEPR ! Dzięki za świetną pomoc. Chyba zdecyduje sie na to zabezpieczenie zapłonu za te 39,90 zł a do tego poszukam sterownika pneumatycznego zamka centralnego i odetne możliwośc otwarcia zamka poprzez kluczyk. I powinno być dobrze. Troche mnie zmartwiła cena tych sterowników do zamka centralnego na pilota, są droższe niż cały alarm z pilotem w kluczyku, ale szkoda grzebać w fabrycznym alarmie. A podpowiedz mi jeszcze jeśli możesz czy mógłbym ten alarm kupić za te 79 zł http://moto.allegro.pl/item314591141_alarm_ster_c_zam_antynapad_czujniki_gwar_7lat.html i podłączyć do niego tylko centralny co przy jego otwarciu wyłączałoby alarm fabryczny. A do tego ta blokada zapłonu za te 39,90. Acha nie mam elektrycznych szyb.
  10. Ok ! Jestem za, a co z pilotem do centralnego masz może jakiś pomysł no i oczywiście żebym nie wydał fortuny ? A o odcięciu zapłonu myślałem o czymś takim : http://moto.allegro.pl/item318432452_full_wypas_blokada_zaplonu_antyporwanie_serwis.html
  11. Właśnie zastanawiałem się co zrobić i chciałem dołożyć tylko sterownik zamka centralnego na pilota do tego fabrycznego alarmu, ale cena sterownika jest taka sama jak całego alarmu. Nie wiem czy jestem na takim poziomie że sobie poradze ze zmianą fabrycznego na ten z allegro. Ale wiem na pewno że za taki alarm z założenim i to nawet z pilotem nie w kluczyku gostek mi zaśpiewał 320 zł. Chyba przegiął ?
  12. Dzięki za odpowiedź. Kolega ma w części racje żeby do tego co mam alarmu dołożyć coś nie fabrycznego ale jak już napisałem otwieranie z kluczyka nie budzi we mnie zachwytu a i bezpieczenstwo takiego zamka drzwiowego po 13 latach jest znikoma. Byle wkrętak go otworzy. Dlatego wolałbym zabezpieczenie na pilota. Dziekuje koledze "toldek1" za namiary na miejsce alarmu. Jak przestanie padać zabiore się za szukanie. A co sądzicie o tym alarmie z alegro?
  13. Koledzy może ktoś mi pomoże. Kupiłem Passata b4 TDI 94 r. i chciałbym go bardziej zabezpieczyć jakimś autoalarmem. Ma on coś takiego jak montowali w fabryce ale działa on tylko do momentu przekręcenia kluczyka a wiadomo jakie są zamki w samochodach 13 letnich. Podpowiedzcie gdzie znajdę ten fabryczny autoalarm w samochodzie. Znalazłem centralne zamek pod podłogą z tyłu w kombi, ale gdzie ten alarm żeby go odłączyć i założyć coś innego Myślałem o czymś takim http://moto.allegro.pl/item314591141_alarm_ster_c_zam_antynapad_czujniki_gwar_7lat.html Cena dobra i pilot z kluczykiem ale muszę zlokalizować alarm fabryczny. Poszę o pomoc zaznajomionych z problemem. Pozdrawiam i czekam na odpowiedź Jacek A.
  14. Dawniej zawsze używało się denaturatu. Dolewało sie na pełny zbiornik ćwiartkę denaturatu. Co powodowało że woda zawarta w oleju napędowym łączyła się z denaturatem i zostawała spalona w silniku.
  15. Chyba muszę sobie odpuścić to resetowanie. Nie bardzo mam ochotę grzebać w zimnych lutach bo można bardziej zepsuć. Myślałem że robie coś nie tak, kiedy resetuje MFA. Ale trudno jeśli nie można zwyciężyć trzeba sie dostosować. Pozdrawiam i dziękuje za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności