Skocz do zawartości

gwynblade

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O gwynblade

  • Urodziny 15.07.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Karol
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Olsztyn PL / Bath UK

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2003
  1. Jak cyka to moze szklanki. U mnie jak odepne przeplywke to w ogole nie chce jechac. Narazie krucho z czasem ale tyg podjade na sprawdzenie kompresji jak znajde chwile i dam znac. A i dodam jeszcze ze przy ostatnich logach kiedy przeplywka jeszcze byla ok kopcil przy pelnym gasie na czarno nie zeby jakos strasznie tylko jak kazdy diesel.
  2. Witam! Tez sie borykam z tym samym problemem juz prawie od roku tylko ze moje autko to 2003 A6 AWX no i przebieg troszke wiekszy niz wasze. Aktualnie 380tys (jestem taksowkarzem ). Program zostal zmodyfikowany przy ok 250tys i efekty byly naprawde zadowalajace 160KM i 360Nm. Problem z "buczeniem" pojawil sie przy ok 300tys. Wszystkie logi byly wrecz wzorowe wiec jeszcze raz pojechalem na hamownie tym razem w polsce i dane sie pokrywaly niemal identycznie z poprzednim testem. Tak naprawde to olalem sprawe bo wszyscy koledzy z pracy wymieniali turbo w tych silnikach mniej wiecej przy ok 200tys wiec pomyslalem ze w koncu przyszedl czas i na moje. Jednak nic z tego do tej pory trzyma idealne parametry. Nawet w lato ja wymontowalem bo niedawalo mi spokoju a jedyne co mozna bylo stwierdzic to zwykle slady uzytkowania. Przy przegu 360tys zaczely sie powazniejsze problemy. Pekla szklanka (foto) i wytarla walek na 4 cylindrze (liczac od przodu) Wiec kupilem szklanki (INA) panewki (OEM) i walek niestety no name. Przelatalem ok 5tys i silnik zaczal dziwnie pracowac tak jak by na 3 cylindrach i spalanie wzroslo. Wiec VAG i blad 16685 - Cylinder 1: Misfire Detected (sporadyczny) nie mozna wykasowac. Pierwsze co to poprawilem wtyki pompowtryskow nie pomoglo. Mialem dostep do sprawnego pompowtrysku o tym samym oznaczeniu wiec zabralem sie za podmiane a tu zdziwienie krzywka walka na 1 pompce jest wytarta ale nie na "czubku" tylko w polowie "wzniesienia". Dziwne ale dla pewnosci jeszcze podmienilem pompke niestety bez zmian. Zostala jeszcze listwa ale cos mnie ruszylo i delikatnie przestawilem rorzad na kole zebatym od walka rozrzadu i troszke pomoglo. Blad wykasowany teraz tylko na zimnym silniku nie rowno pracuje a jak osiagnie temperature to jest prawie ok. Gdy delikatnie ruszam lub przyspieszam to szarpie tak do ok 2500obr. Jednak np pod gore z obciazeniem silnik pracuje rowno od 1000obr ma sile nie kopci. Spalanie dalej duze czy przy spokojnej jezdzie czy przy butowaniu po miescie w okolicach 10l a autostrada ok 7,5l przy 120-130km/h. Co do waszego szarego dymienia z rana to u mnie nie zauwazylem ale spaliny sa gryzace w gardlo. Przy okazji zrobilem logi i wyszlo ze egr siedzi wiec zaslepilem oraz przeplywomierz za duzo powietrza daje. Przy pelnym gazie wartosc zadana jest 750 lub 850 juz nie pamietam a faktyczna jest 1100-1200. Na tym narazie stanalem. Myslalem zeby drugi silnik kupic lub gowice poregeneracji bo ten juz swoje przezyl ale jeszcze zaryzykuje. Zmienie pasek rozrzadu i ustawie wszystko na znaki bo mozliwe ze przy zmiane walka o jeden zabek przestawilem nieswiadomie. Walek kupie uzywke tym razem a poprzedni bede reklamowal w koncu ponad £200 kosztowal. Wymienie tez egr i przeplywomierz (w razie czego bede mial do drugiego silnika) i wedy zobaczymy - bede informowal. Wracajac do buczenia to z checia bym sciagnal glowice i sprawdzil zawory ale nie mam czasu na to auto musi codziennie jezdzic. Sprobuje w tygodniu podjechac jeszcze do jakiegos warsztatu zeby sprawdzic kompresje. Jak zlokalizujecie przyczyne u siebie to dajcie znac.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności