sowix1
-
Liczba zawartości
6 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O sowix1
- Urodziny 22.11.1987
Informacje osobiste
-
Imię
Marcin
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Lublin
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AVG) 4x4
-
Rok produkcji
1999
-
przepraszam ale jeszcze odnośnie tych zegarów 822A to czy muszę po wymianie coś zrobić - jakieś kodowanie immobilizera czy coś czy będzie działało jak trzeba?
-
A czy zegary o numerach 3B0920 822A będą pasowały zamiast 3B0920822AX do mojego paska 99r avg? bo fis mam 1/2
-
Potrzebuję dowiedzieć się jaki powinien być numer seryjny właściwych zegarów do mojego auta - b5 1,9 tdi 110 KM 99r (w2000). Wyposażenie z kodu to GP a szczegóły:AVG, EEN,B0A , C0V, G0C, H6S, J0R, M6N, Q2J, QG1, T1R, 0JG, 0YE, 1AC, 1BA, 1G2,, 1LB, 2PQ, 3FE, 3S2, 5RQ, 5SL, 8AC, 8GL, 8RE, 8TC WVWZZZ3BZYE084267
-
Ja ostatnio kupowałem do swojego - rzeczywiście tylko z półosiami, a jeśli mówią Ci że mają nowe oddzielnie to będą źle "skrosowane" numery części. Ja kupiłem u siebie w lublinie nowe w AUTO-MIX po 350 zł za sztukę - firma nie jest górnych lotów bo MAXGEAR ale myślę że będzie dobrze bo już trochę przejechałem na nich. Da radę wymontować same przeguby, ale bez półosi do dostania tylko w ASO i przy zwrocie starych (które muszą mieć czytelne oryginalne numery) koszt w Lublinie to 750 zł u Danelczyka a w Radomiu na Chorzowskiej w ASO VW 628zł.
-
U mnie stuki pojawiały się jak naciskałem "gaz" lub zmieniałem biegi i dodawałem gazu - takie dziwne stukanie jakby z okolic skrzyni ale brzmiały też tak jakby łożyska amortyzatorów czy coś podobnego - okazało się że przeguby wewnętrzne!!! padły. A odnośnie tulei w wahaczach to z tego co wiem nie są do wymiany, albo tylko w lublinie nikt tego nie proponuje. lepiej cały wahacz wymienić i jak ktoś chce mieć 100% pewności że ok to jeszcze zbieżność jak wymienia więcej wahaczy
-
U mnie po wymianie 2 przednich przegobów wewnętrznych z półosiami po wyjechaniu z serwisu przy lekkim dotykaniu hamulca czuję, że abs odbija - i tak kilka razy pod rząd po czym nagle za chwilę potrafi normalnie hamować- tzn. naciskam pedał lekko i już abs nie bije od samego dotknięcia ale za chwilę zapala mi się żółta kontrolka abs i już go nie mam. a na VAG-u pokazuje błąd prawego koła. Dodam, że oba przeguby mają po 38 zębów tak jak stare a w kole lewym nic się nie dzieje. Co to może być i czy znacie kogoś z lublina kto to może zrobić dobrze?