Skocz do zawartości

marigo42

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O marigo42

  • Urodziny 31.05.1965

Informacje osobiste

  • Imię
    Mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poznań

Samochód

  • Silnik
    B3 2.0 115KM (2E)
  • Rok produkcji
    1991
  1. Ok. Lebow dzięki. Regulator kupię po niedzieli, zobaczę jak zawór biegu jałowego wygląda pewnie tak jak piszesz zaoliwiony bo "żyje" jak włączę zapłon a nowy czujnik temp. mam to założę.. potem zobaczę co dalej. Dzięki za wskazówki.
  2. Witam, właśnie odkręciłem przepustnicę i wyczyściłem ją, wyjąłem też obudowę filtra powietrza i tam z jednej takiej długiej cienkiej rurki która idzie poprzez trójnik do małej puszki na listwie wtrysków wyciekło mi paliwo... Czyli regulator ciśnienia do wymiany?? Dodam że z boku na obudowie filtra powietrza ta druga krótka cienka rurka nie była podłączona do puszki pod filtrem.. wisiała sobie luzem... Może to dlatego dostało się paliwo do przewodu podciśnienia od regulatora na kolektorze?? Czy uszkodzony ten regulator powodować falowanie wolnych obrotów na benzynie, czarny dym i smród niespalonego paliwa???
  3. Dzięki Pawcio teraz wiem gdzie szukać... a ja z góry obmacałem kolektor i znalazłem tylko taką cienką rurkę która kończy się przy podszybiu, zakończoną niebieskim kapturkiem ale to chyba do diagnozy spalin.. Już myślałem że u mnie tej sondy nie ma, że została ukręcona czy urwana i przez to mi tak pali jak czołg... Będę miał pracowity weekend.
  4. Witam, podepnę się pod temat falujących obrotów...mam pytanie w którym miejscu w wydechu jest wkręcona sonda lambda w moim pasku? Stojąc przed silnikiem gdzie ją wymacać. Pytam bo nie miałem z tym nigdy do czynienia... Muszę ją sprawdzić bo dużo mi pali gazu ponad 20 litrów a na benzynie wolne obroty falują i dymni na czarno oraz mocno śmierdzi paliwem. ECU zresetowałem ale nic to nie dało, dzisiaj jadę po nowy czujnik temp... może to coś pomoże.. Paskiem jeżdżę od tygodnia. Koledzy pomóżcie:)
  5. Witam wszystkich:manga podepnę się pod temat spalania w pasku. Od 10 dni jestem szczęśliwym posiadaczem B3 kombi 1991 r. z silnikiem 2.0 2E Automat z gazem BRC. Auto od 2006r w Polsce i wtedy był założony gaz.. fajne jest ale po tych paru dniach jestem w szoku:zeco Spalanie gazu jak czołg. Zatankowałem do pełna 33l. i ujechałem 115km znów na centralce gazu pali się tylko jedna dioda (jak pełny 4 świecą) Za jakieś 20-30km muszę znów jechać na Orlen:dolamam Wychodzi jakieś 23 litry na setkę. Dodam że na benzynie na pewno będzie podobnie bo po przerzuceniu na benzynę lekko falują wolne obroty i dymi na czarno oraz strasznie śmierdzi benzyną. Na gazie chodzi idealnie choć wydaje mi się że ma trochę za wysokie obroty...no i łyka hektolitry na setkę...Przesiadłem się z Sierry 1.8 TD na Paska i jestem zielony. Poczytałem trochę fora i zrobiłem reset ECU, jutro jadę po nowy czujnik temp. Mam zamiar rozkręcić przepustnicę... może to coś z czujnikiem przepustnicy..? Nie wiem co dalej... Proszę o pomoc:niekumam
  6. Mam grzanie zadka, ale jeszcze nie używałem:fajny
  7. Witam, mam parę fotek mojego paska:manga
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności