Skocz do zawartości

karolfabio

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O karolfabio

  • Urodziny 13.09.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Karol
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Szczecin

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2004
  1. Witam wszystkich. Mam pytanie, Posiadam Passata 1.9 tdi ATJ 115KM i w nim walnął pompowtryskiwacz o nr 038130073 f i posiadam Lupo 1.4 TDI BMF i pytanie moje czy będzie pasowalz lupo do paska pompowtryskiwacz, bo znalazłem na allegro (link poniżej) właśnie używke i tam jest napisane że pasuje. Pomóżcie proszę, http://allegro.pl/pompowtryski-wtryski-038130073f-nowe-i2526357180.html
  2. Witam ponownie po wypiaskowaniu wszystkich części hamulcowych (bębny tylne, przednie zaciski), kupnie zapowiedzianych wcześniej tarcz, klocków, tłoczków, elementów uszczelniających pięknym malowaniu i zamontowaniu i odpowietrzeniu przyszedł czas na przejażdżkę. I tu niestety nic się nie zmieniło, dale trzymało, ALE coś nas tknęło żeby sprawdzić pedał hamulca. Co się okazało, pedał hamulca NIE ODBIJAŁ DO KOŃCA. Po prostu kiedy zatrzymałem się na małej górce samochód dalej stał w miejscu ale po podniesieniu ręką padała lupo zaczęło zjeżdżać. Po prostu wystarczyło psiknąć silikonowym smarem na pedał hamulca i odtąd jak ręką odjął nic nie trzyma ), przy 90km/h spala 3.7, teraz zobaczymy ile zrobi się na pełnym baku. PS ma ktoś lewe lusterko albo wkład na sprzedaż ??
  3. właśnie zdjąłem wszystkie koła i tak, z tyłu szczęki są bez zmian wiec to nie tył trzyma, za to z przodu na lewym kole zaciski bardzo dużo się zużyły a zmieniałem je jakieś 3 tyś km temu, ale za to na prawej stronie, hehe tam to już blacha z klocków trze o tarcze i teraz to już będę musiał nawet tarcze nowe kupić, powiedz Desper czy ty te blaszki dołączone do klocków zdjąłeś i ich nie zakładałeś czy je założyłeś bo ja je wywaliłem. Teraz to po prostu jeszcze raz rozbiorę cały przód i wszystko wymienię.
  4. więc tak Panowie, pompa hamulcowa w lupo została wymieniona, układ odpowietrzony. czuć po ręcznym że lepiej trzyma wcześniej łapie no i nożny też wyższy, JEDNAK coś trzyma jeszcze te hamulce szczególnie po tym jak delikatnie się na hamulec depcze. mam wrażenie że jak się mocniej przyciśnie to tego nie ma trzymania, tak czy inaczej z małego podjazdu dalej nie chce zjechać. ZOBACZYMY ILE TERAZ MI SPALI NA PEŁNYM BAKU, więc prawdopodobnie została pompa ABS chyba że macie jakieś inne pomysły ??? dam znać ile teraz zrobię km ---------- Post added at 23:49 ---------- Previous post was at 23:44 ---------- dzisiaj także wyjęliśmy jeden tłoczek z przodu i nie był zapieczony, trzeba było go usunąć oczywiście sprężonym powietrzem. Tam pod uszczelką gdzie tłoczek wchodzi było trochę rdzy więc w miarę wyczyściłem gdzie mogłem. zobaczę czy coś się zmieniło i jak coś dalej będę kombinował
  5. kurde, wyjęliśmy tą pompę rozpołowiliśmy ją i brachol mówi ze raczej z nią wszystko ok. przeczyścimy ją i zobaczymy. nie wiecie może ile kosztuje nowa ??
  6. w takim razie najpierw sprawdzę tą pompę hamulcową, dam znać jak wymienię czy to przez nią. dzięki STADE
  7. Witam wszystkich, mam pewien problem z trzymającymi hamulcami z przodu ( z tyłu raczej nie trzymają bynajmniej tak mi się wydaje) w swoim Lupo 1.4 TDI 2000r. samochód został zakupiony z myślą iż będzie robił 100km dziennie i miał mało spalać. po zatankowaniu do pełna 40l pod samiuśki korek aż do odpowietrzenia, przejechałem nim tylko 600 km, wydaje mi się trochę mało gdyż to by oznaczało że spala prawie 7 na 100 a nie jeżdżę szybko max 120. pierwsze co to wymieniłem wszystkie filtry i olej, drugie to wymieniłem koła gdyż kupiłem go na kołach 195/40R16 a teraz zmieniłem na węższe 165/60R14, więc powinien mieć mniejsze opory toczenia. wymieniłem też klocki z przodu gdyż tamte były zjechane. po podłączeniu pod VAG pokazał mi błąd w abs-ie v64 czyli pompa hydrauliczna- sygnał poza zakresem tolerancji. Przeszukałem fora i polecono aby sprawdzić bezpieczniki nad akumulatorem. tak też uczyniłem i pomogło. problem znikł z ABS-em. Jednak z trzymającymi hamulcami problem pozostał. Po przejechaniu kilku kilometrów, używaniu hamulca (bądź ich nie używaniu gdyż czasami mi się wydaję że zaciski same się zaciskają) zaciski jak i koło są gorące aż parzą. lupo po wrzuceniu na luz szybko traci prędkość. po zatrzymaniu się na dość sporej górce auto nie zjeżdża. dopiero wciśnięcie hamulca zwalnia go i wtedy się stacza. dzisiaj byłem na zbieżności gdyż lekko ściągało ale i tak dalej trzymają. Brat mówi że to może wina pompY ABSu a wy co o tym myślicie. ??? POMÓŻCIE
  8. witam wszystkich, tak mnie zastanawia wasza wypowiedz na temat ceny tych łożysk i tak trochę się dziwię że takie drogie. Fakt w Szczecinie w ASO zaśpiewali mi za jedne łożysko 150zł (to jest te większe) a 130zł za mniejsze. Dodam że wcześniej szukałem gdzie indziej gdzie mógłbym kupić te oryginalne łożyska SLFu (zamienniki nie wchodziły w grę) jednak jakoś słabo mi to wychodziło. Jak już się zdecydowałem na zakup w ASO to mnie lekko zdenerwowali nieprofesjonalnością i tym jak podchodzą do klienta. Więc tym razem zacząłem bardziej szukać no i znalazłem:) Oryginalne łożyska SKFu takie jak chciałem z tym że firma która się tym zajmuje od razu mi powiedziała że jedno z tych łożysk zostało zamienione inną nazwą i żebym się nie wystraszył. Moje były produkcji o ile pamiętam Brazylijskiej i tak o ile pamiętam za oba zapłaciłem z przesyłką 136zł więc jak widzicie nie dużo. Za wymianę nic nie zapłaciłem gdyż brat mi to wymienił a robił w tym że właśnie ASO. I tak jak mowisz Maniek1 wystarczyło puknąć troszkę mocniej młotkiem i wyleciało. Co do tych szumów to powiem że znikły ze skrzyni ale no właśnie te ale.... oprócz tego w tym samym czasie musiało mi walnąć chyba łożysko w kole od kierowcy bo jeszcze słyszę jakieś buczenia bądź to szumy także muszę jeszcze to sprawdzić przed zimą. Mam nadzieję że to to będzie.
  9. witam, mam pytanie odnośnie tych łożysk w skrzyni bo też mam te szumy i już zamówiłem łożyska ale mianowicie czy ktoś wie może jak wyciągnąć ze skrzyni ten pierścień toczny po którym się łożysko obraca, czy potrzebuje specjalny ściągacz czy da rade to zejść jak przystawie coś z drugiej strony o minimalnie mniejszej średnicy i puknę młotkiem czy on wyjdzie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności