Skocz do zawartości

Pedro

  • Liczba zawartości

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Pedro

  • Urodziny 21.05.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Konrad
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2003
  1. Witam, Czy ktoś z Was posiada schemat centralki jak w temacie, albo jest w stanie naprowadzić mnie, który kabelek do czego jest? Mam wymontowaną centralkę z B3, ale niestety nie zostały opisane przewody, a chciałem jej użyć w innym aucie do podłączenia centralnego zamka. Poniżej zdjęcia kostki z kolorami przewodów: 1. - brązowy - pomarańcz - czerwony - zielony - żółty - żółty - zielony 2. - niebiesko-czarny - biało-czarny - szary - niebiesko-zielony - żółto-czarny - czerwono-niebieski - czarny Z góry dziękuję za pomoc.
  2. Witam, Bardzo prosze o info na temat tych dwoch egz: 1) WVWZZZ3CZ6P132337 2) WVWZZZ3CZ6E069888
  3. Pedro

    Półka tylna Głośniki

    kamil19603 tu sobie poczytaj: nożyk, brzeszczot, młotek i jedziemy http://www.forum.vw-passat.pl/topics55/glosniki-w-b3-vt401,28.htm
  4. Pedro

    Rozrząd w b3

    No i mamy tu, wbrew temu co niektórzy piszą, że niekoniecznie będzie sieczka w silniku. Może dowiedz się jeszcze w serwisie VW, a najlepiej zmień i będziesz miał spokój.
  5. Pedro

    kiera cos skrzypi

    U mnie kierownica zaczęła skrzypieć, bo dolna cześć obudowy przy stacyjce przesunęła się względem górnej i kierownica mi przycierała o plastik. Porawiłem i jak ręką odjął
  6. Pedro

    szyberdach

    Jak odsłonisz silnik szyberdachu, to zobaczysz dość dużą śrubę, za pomocą której można mechanicznie zamknąć szyber.
  7. Znajomy przesadził . Ponizej wklejam tabelke z silnikami 1,6 jakie były dostepne i jest tu gaźnikowiec, który był też w B4 montowany. Także właściciel nie koniecznie kłamał Co do EL to niestety mi nic to nie mówi, a gdzie znalazłeś ten symbol??
  8. 1. Alpine CDA-9853 2. 1499,- (Allegro) 3. Brak 4.
  9. Może czujnik temperatury padł, dziś właśnie natknąłem sie na krótka notkę, gdzie napisali, że za problemy z odpaleniem ciepłego silnika (zimny super) odpowiedzialny może być taki czujnik.
  10. Np. tak jak na zdjeciu, patrząc od przodu, po prawej stronie za zbiornikiem wyrównawczym jest zaślepka, i można sie przez nią przebić z kablami. Ja tak mam puszczone, później lecą prgiem do kuferka.
  11. Ja ostatnio założyłem verneta i jest ok, trzyma 90 st.
  12. Pedro

    termostat jaki?

    Przedwczoraj założyłem Vernetta i nareszcie mam 90 st. Koszt nieduży i problem z niedogrzanym silnikiem zniknął
  13. Ja miałem dokładnie taką samą sytuację, olej na min., a tu wyjazd sie szykował. Ponieważ nie zdążyłem wymienić oleju kupiłem litr lotosa półsyntetyka (nie wiedziałem jaki był zalany wcześniej) i dolałem. Kilka dni po tym zabiegu wymieniłem olej (na tego właśnie lotosa), bo nie chciałem ryzykować, poza tym i tak dobiegał już czas wymiany. W każdym razie żadnych negatywnych objawów nie było i nie ma .
  14. Jak odkręcisz te śrubki to cały silniczek zostanie w dłoni. Ja zdejmowałem i nic się nie rozsypało. rozregulować też się nie rozreguluje. Po zdjęciu silniczka, z poprzecznej listwy szyberdachu wyjdzie zębate kółko, które jest integralną częścią silniczka i znajduje się dokładnie nad śrubą do ręcznego zamykania. Przy zakładaniu i tak wskoczy na swoje miejsce. Ja nie jestem specem od tego i nic nie zepsułem .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności