-
Liczba zawartości
25 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Pedro
- Urodziny 21.05.1979
Informacje osobiste
-
Imię
Konrad
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Warszawa
Samochód
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
2003
-
Witam, Czy ktoś z Was posiada schemat centralki jak w temacie, albo jest w stanie naprowadzić mnie, który kabelek do czego jest? Mam wymontowaną centralkę z B3, ale niestety nie zostały opisane przewody, a chciałem jej użyć w innym aucie do podłączenia centralnego zamka. Poniżej zdjęcia kostki z kolorami przewodów: 1. - brązowy - pomarańcz - czerwony - zielony - żółty - żółty - zielony 2. - niebiesko-czarny - biało-czarny - szary - niebiesko-zielony - żółto-czarny - czerwono-niebieski - czarny Z góry dziękuję za pomoc.
-
VIN decoder (wyłącznie VW, Audi, Seat, Skoda) - bez historii i przebiegów
Pedro odpowiedział netadmin_47 → na temat → Dokumentacje, opisy
Witam, Bardzo prosze o info na temat tych dwoch egz: 1) WVWZZZ3CZ6P132337 2) WVWZZZ3CZ6E069888 -
kamil19603 tu sobie poczytaj: nożyk, brzeszczot, młotek i jedziemy http://www.forum.vw-passat.pl/topics55/glosniki-w-b3-vt401,28.htm
-
No i mamy tu, wbrew temu co niektórzy piszą, że niekoniecznie będzie sieczka w silniku. Może dowiedz się jeszcze w serwisie VW, a najlepiej zmień i będziesz miał spokój.
-
U mnie kierownica zaczęła skrzypieć, bo dolna cześć obudowy przy stacyjce przesunęła się względem górnej i kierownica mi przycierała o plastik. Porawiłem i jak ręką odjął
-
Jak odsłonisz silnik szyberdachu, to zobaczysz dość dużą śrubę, za pomocą której można mechanicznie zamknąć szyber.
-
Znajomy przesadził . Ponizej wklejam tabelke z silnikami 1,6 jakie były dostepne i jest tu gaźnikowiec, który był też w B4 montowany. Także właściciel nie koniecznie kłamał Co do EL to niestety mi nic to nie mówi, a gdzie znalazłeś ten symbol??
-
1. Alpine CDA-9853 2. 1499,- (Allegro) 3. Brak 4.
-
Może czujnik temperatury padł, dziś właśnie natknąłem sie na krótka notkę, gdzie napisali, że za problemy z odpaleniem ciepłego silnika (zimny super) odpowiedzialny może być taki czujnik.
-
Np. tak jak na zdjeciu, patrząc od przodu, po prawej stronie za zbiornikiem wyrównawczym jest zaślepka, i można sie przez nią przebić z kablami. Ja tak mam puszczone, później lecą prgiem do kuferka.
-
Ja ostatnio założyłem verneta i jest ok, trzyma 90 st.
-
Przedwczoraj założyłem Vernetta i nareszcie mam 90 st. Koszt nieduży i problem z niedogrzanym silnikiem zniknął
-
Ja miałem dokładnie taką samą sytuację, olej na min., a tu wyjazd sie szykował. Ponieważ nie zdążyłem wymienić oleju kupiłem litr lotosa półsyntetyka (nie wiedziałem jaki był zalany wcześniej) i dolałem. Kilka dni po tym zabiegu wymieniłem olej (na tego właśnie lotosa), bo nie chciałem ryzykować, poza tym i tak dobiegał już czas wymiany. W każdym razie żadnych negatywnych objawów nie było i nie ma .
-
Jak odkręcisz te śrubki to cały silniczek zostanie w dłoni. Ja zdejmowałem i nic się nie rozsypało. rozregulować też się nie rozreguluje. Po zdjęciu silniczka, z poprzecznej listwy szyberdachu wyjdzie zębate kółko, które jest integralną częścią silniczka i znajduje się dokładnie nad śrubą do ręcznego zamykania. Przy zakładaniu i tak wskoczy na swoje miejsce. Ja nie jestem specem od tego i nic nie zepsułem .