Skocz do zawartości

bakuu1986

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O bakuu1986

  • Urodziny 20.05.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Damian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poznań

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Polecam w/w film. Wczoraj wymieniłem w swoim B5 przegub korzystając z tej ściągawki i poszło mi to całkiem zgrabnie, ale bez odkręcania wahaczy (tak, da się bez odkręcania). Autko śmiga aż miło
  2. Przy samej wymianie tarcz i klocków nie ma potrzeby odpowietrzania - chyba, że ruszałeś (odkręcałeś) przewody hamulcowe lub odpowietrznik. Płynu przybyło jak sam zauważyłeś od cofnięcia tłoczków, a tarcze z klockami muszą się dotrzeć! Po około 100 km spokojnego hamowania powinny być już ok. Warto było jeszcze zajrzeć do samych tłoczków czy nie ma wżerów itd. Ja właśnie zakończyłem u siebie pełną wymianę łącznie z przewodami elastycznymi, a w tłoczkach syf :blady tak więc oba trzeba było rozbierać.
  3. Zabrałem się za przednie hamulce, na razie walczę z przewodem elastycznym (za nic nie mogę go odkręcić). Liczę, że jutro uwolnię już zacisk :ok
  4. Ja do swojego na tył dałem dystanse 36mm i jest spoko
  5. U mnie podobnie ten plastik mocno siedział, najlepiej na samym środku czymś płaskim podważyć. Wsuń śrubokręt jak najdalej - nie martw się tak łatwo nie pęknie, a później podważ z tego co pamiętam jest na 4 zatrzaskach więc dalej praktycznie sam odskoczy. Robiłem już wszystkie szyby w moim aucie więc wiem jak jest.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności