Skocz do zawartości

mimi78

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mimi78

  • Urodziny 06.01.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    MIMI
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    śląsk

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    ---

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jakbyście nie zdejmowali obudowy to by sie nie zablokowało tam tkwi przyczyna .
  2. Witam wszystkich którzy maja problem z ową blokadą kierownicy jeżeli nie jesteście wstanie naprawić sami to przyjeżdżajcie do Rybnika naprawiamy usterkę blokady na miejscu na nowych częściach i zapobiegamy ponownemu zepsuciu się wiec dajemy 1 rok gwarancji na naprawę . Możecie o nas poczytać w początkowych postach .Koszt 400zł tel 501 830 664 i 511513837
  3. Tak jak piszesz powyżej dostaję płytkę wraz z elementami i procesorem niestety nowy nie zaprogramowany wiec tylko przerzucenie orginalnego zaprogramowanego wchodzi w rachubę bo o programowaniu nie mam mowy tym bardziej że orginał jest zabezpieczony przed odczytem no i programator kosztuje tyle co passat , no chyba że zdobędę nowy moduł komfortu ale i tak programowanie online service vw a w tym momencie koszty rosną do 2400zł wiec jest sposób na przelutowanie już zaprogramowanego.
  4. Wiesz nie robiłem takich numerów żeby pozbawić auta bez zabezpieczenia ale jeśli usuniesz bolec to do modułu komfortu który też się psuje nie dotrze info o rozblokowaniu blokady i sterownik silnika zostaje zablokowany wiec silnik nie odpali aż do uzyskania poprawnej informacji o stanie blokady. Ps: spróbuję wrzucić kilka zdjęć myślę że dziś wieczorkiem a tak na marginesie jak auta z Anglii przyjeżdżają na Śląsk to ty masz rzut beretem do nas ---------- Post added at 10:42 ---------- Previous post was at 10:39 ---------- Możesz spróbować ale nie ma gwarancji że problem nie wróci i to w najbliższym czasie już to przerabiałem i auta wracały
  5. Witam dlatego pisałem kilka postów wyżej że jest kilka rodzai blokad kierownicy i nie tylko roczniki od 2005 do 2006 bo w roku 2007 poprawiono blokadę i wgrano inne oprogramowanie i zmieniono procesor z innej firmy naprawiałem już roczniki 2008 i to wszystko zależy od przebiegu i częstotliwości odpalania np: taxi to że elementy mechaniczne ulegają zużyciu to normalka , moja naprawa polega na przełożeniu procesora do nowej płyty elektroniki ( zamówionej prosto od producenta ) blokady i zajmuje mi to 15 min max i stąd cena 600zł wiec kupując coś co kosztuje 200% więcej niż 1,20 nie możemy naprawiać za friko . Powód wymiany rozwarstwianie się wielowarstwowej płyty elektroniki (więcej info niestety tajemnica firmy ) i dlatego po rozebraniu i ponownym poskładaniu w kilku przypadkach może się zdarzyć że przez pewien czas będzie ok np do następnych mrozów. Przy okazji waldikij jak nie dasz rady wpadnij na Śląsk odpalamy każdego passatta
  6. Witam dyszka nie zapomnij że jest kilka rodzai blokad immo i nie wszystkie po otwarciu wyglądają tak jak twoja na zdjęciach, ale nic tą może naprawiłeś ( na chwilę) ja i tak mam pełne ręce roboty z tą usterką ciekawe co zrobisz jak będziesz miał uwalony moduł komfortu i blokadę immo równocześnie i passata ci przywiozą na lawecie bo dla mnie niestanowi to problemu czasami lepiej zapłacić 600zł niż wyrzucić 4500zł wiec wszelkie naprawy blokady immo i należy naprawiać ostrożnie .
  7. Witaj raczej będziesz musiał użyć testera i sprawdzić błędy bo po kontrolce zużycia okładzin hamulcowych nie powinny zaświecać się kontrolki ABS i ESP pewnie urwał się przewód przy piaście koła przedniego i dlatego oświeciły się kontroli awarii hamulców
  8. 1.9 TDI AFN 110 KM variant podniesiony do ok 143km. Jednak styl jazdy ma znaczenie korci mnie deptać na maxa i są skutki trasa predkość do 140km/h 7,8l poniżej nie próbowałem bo to jest trasa nie będę mulił 90-tką na autostradzie ale max kiedyś zrobiłem do pustego baku 860km, a jak trzymałem mu 200km to spalanko 9,7 miasto 8.5 jak idzie to pedał w podłogę do 9 podskakuje ale teraz zima grzanie i stanie w korkach doszedł do 10,3 l 600km na baku do rezerwy 60l niestety będę musiał odpuścić żeby łykał mniej , ale turbiny tfu tfuu jeszcze nie wypluł. ps: na shell diesel vpower do 80km wiecej na baku
  9. Witam ale nawet nie zadzwoniłeś i nie zapytałeś a przecież już prawie od dwóch lat zajmujemy się naprawami związanymi z niemożliwością uruchomienia passata b6 czyli blokada kierownicy i moduł komfortu . migające kontrolki ze wspomagania i świec żarowych lub całkowity brak reakcji na kluczyk (zapłon).Zlekceważenie usunięcia usterki wiąże się z odholowaniem pojazdu np:z pod sklepu,cpn-u , a najgorsze że samochód potrafi gasnąć w czasie jazdy (kilka przypadków) do puki widzi prędkość pojazdu blokada nie zaskakuje w czasie toczenia się pojazdu bezpośrednio po samoczynnym zgaśnięciu waszego passata po utracie prędkości i zatrzymaniu się blokada kierownicy zablokuje się i zostanie zaciągnięty hamulec pomocniczy czyli zostaje tam gdzie się zatrzymał.Wiec jeśli macie problemy z odpaleniem waszego b6 to zapraszam na Śląsk Rybnik (Rydułtowy)Michał i Tomek tel .501 830 664 i 511 513 837. ps: a przy okazji kolega kilka postów wyżej napisał że wyjecie kolumny kierownicy zajęło chyba z 5 min . uprzedzam że jest to niemożliwe bo trwa to około 15 do 20 min sam demontaż potem naprawa i montaż co daje razem ok 1 godz. do 1,5godz. Cena 600zł tak samo jak u bodajże pana Romanka i innych którzy podstawili nam swoje autka w celu rozgryzienia naszej naprawy ale nic najważniejsze jest to że po naprawach wykonanych przez nas i kolegów właściciele słynnych b6 są zadowoleni i ujeżdżają swoje bryki. pozdrawiam
  10. Witam wszystkich zainteresowanych naprawą proszę o kontakt z chris19 oraz slawekFSI. Ps: ktoś opisywał żeby nie zostawiać kierownicy w pozycji skręconej tylko na wprost nie jest tak do końca prawdą chodzi tylko oto żeby kierownica lub układ kierowniczy nie był naprężony w trakcie blokowania i rozblokowywania blokady , np: skręcamy kierownicą do oporu i puszczamy ja żeby swobodnie odbiła (nie była naprężona) wtedy wydłuży to czas eksploatacji naszej blokady ale nie zmieni to faktu że i tak jest w kilku miejscach fabryczna usterka którą da się naprawić ( wymienić pewne układy ) które znacznie wykluczą problem odpalania i blokady kierownicy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności