Skocz do zawartości
Beny2.8

18010 - cewka ? przewody?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Wypluł coś takiego:

 

1 Fault Found:

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low

P1602 - 35-10 - - - Intermittent

 

 

 

Wiem że to może być aku lub rozrusznik ale...

Już 2óch mechaników powiedziało że mam walniętą cewkę (przewody być może też). Przez jakiś czas nie chodził na 1 cyl. Ogólnie nierówna praca i dym z wydechu.

Ten błąd może wskazywać na ww uszkodzenia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego,generalnie za małe napiecie .U mnie miałem te błędy przy uszkodzonym bendixie rozrusznika. Rozrusznik powodował spadek napięcia przy rozruchu. Po wymianie bendixa więcej sie nie pokazały.Stawiałem też na akumulator.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie już czytałem ten temat w którym pisałeś o wymianie bendixa.

Tak się tylko zastanawiam czy błąd jest wyłapywany tylko gdy spadnie napięcie w aku czy też jeżeli spadnie np napięcie na przewodach WN?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

8010 Napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem może być aku na wykończeniu lub chwilowy niedobór prądu w ECU

może tu znajdziesz poradę http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=63231

Edytowane przez mielke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będę szukał dalej, dzięki za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam:) odświeżę temat może ktoś mi coś podpowie... niedawno kupiłem Passata 2.0 benzyna z 2001roku, po 2 dniach od zakupu zapaliła mi sie kontrolka esp abs, ale zgasiłem silnik odpaliłem i zgasła wiec myślałem ze pada jakiś czujnik, pomyślalem że zaczekam aż zapali się na dobre i pojadę na komputer, lecz po tygodniu zapaliła mi się kontrolka abs, esp i check silnika, wiec już pojechałem podłaczyć auto do mechanika co się okazało to błąd 18010 i coś o niskim napięciu sterownika silnika, mechanik sprawdził miernikiem i okzało sie że ładowanie jest słabe w granicach 11,8 volta więc wymienił regulator napięcia teraz po nocy i odpaleniu auta pokazuje 14,14v po 20 minutach już 13,80 a na pełnym obciązeniu 13,60. lecz po odpaleniu auta i krótkim odcinku drogi zgaszeniu auta i ponownym odpaleniu kontrolki zapalają sie znowu.... czy może to być wina akumulatora? nie wiem ile ma lat, jest bezobsługowy i nie ma "oczka"mechanik mówi ze skoro auto odpala to akumulator jest ok, ale 2x starsi "koledzy" z którymi pracuję mówią ze akumulator się kończy i jak kupię nowy to moje problemy się skonczą.. Ktoś może ma jakiś pomysł?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności