Skocz do zawartości
longboy

el. szyby

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam problem z tylna lewa szyba, nie opuszcza sie, słychać tylko "tyk" przez krótką chwile. rozbierałem dziś tapicere, wyjmowałem silniczek ze sterownikiem, nie kręcił nawet na sucho po wyjęciu z mechanizmu. Wirnik z silniczka wyglądał ok, mechanizm ślimakowy również, chociaż trochę ciężko sie kręcił bez silniczka. Czy to może silniczek padł, czy sterownik. Słyszałem że w module komfortu może być zablokowany, i że nie mogę zamieniać sterowników bo moduł komfortu nie będzie z nim gadał. Co robić, kupić na Allegro silnik ze sterownikiem, czy szukać w module komfortu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz przewody wychodzące z drzwi te które wchodzą w słupek, te pod gumą charmonijką może któryś się oderwał miałem kiedyś taki przypadek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szkoda że jest już ciemno, bo poszedłbym od razu sprawdzić. Jutro po pracy sprawdzę. Dzięki andrzejek111

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość edomek

w poprzednim autku w galancie tez mialem taka usterke

okazalo sie ze jeden z kabli kolo slupka sie przetarl i to bylo powodem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja w poprzednim Pasiu (B3 GT) miałem przypadłość tylnej szyby. Słychać było "TYK" silniczka ale bez efektu. Okazało się, że kawałek magnesu od stojana oderwał się i zablokował wirnik silniczka. Po wyjęciu tego kawała wszystko wróciło do normy :vw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja w poprzednim Pasiu (B3 GT) miałem przypadłość tylnej szyby. Słychać było "TYK" silniczka ale bez efektu. Okazało się, że kawałek magnesu od stojana oderwał się i zablokował wirnik silniczka. Po wyjęciu tego kawała wszystko wróciło do normy :vw:

Demontowałem cały silniczek, wyciągałem wirnik nic takiego nie zauważyłem, ale jak jutro nic nie znajdę odnośnie przewodów to zacznę szukać w silniczku. :looka:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wirnik z silniczka wyglądał ok, mechanizm ślimakowy również, chociaż trochę ciężko sie kręcił bez silniczka

Nie wiem jak jest tutaj bo sam nie rozbierałem ale może coś z łożyskowaniem wirnika (ślizgi/łożysko) skoro piszesz, że ciężko chodzi :?:

A sprawdzałeś napięcie zasilania :?: Może masz za niskie :?:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już wiem, jest tak jak mówił andrzejek111 i edomek. Załamane przewody. Przewodów jest 8 3 załamane całkowicie, reszta już bez koszulek a wszystkie przewody b.sztywne. Jutro naprawa.

andrzejek111 punkt dla Ciebie za pomoc. :padam:

edomek dla Ciebie też. :padam:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności