Skocz do zawartości
Józefoo

Silniczek Krokowy Audi 80 B4 - problem

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, mam problem z silnikiem krokowym w audi 80 silnik 90 koni 2litry wtrysk bosch jedno punktowy, problem polega na tym że po wymianie silniczka krokowego obroty są jak powinny być właściwie to wszystko działa jak należy prócz tego że w czasie jazdy powyżej 80 km/h i zdjęciu nogi z gazu samochód kilka razy sam dodaje sobie gazu i po chwili zwalnia tak jak być powinno i tak kilka razy. Patrzyłem wszystko jest podłączone dobrze proszę o pomoc. Z góry dziękuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

o ile pamiętam, to w tym silniku nie ma "silniczka krokowego", a tylko zawór powietrza dodatkowego. A to różnica. Proponowałbym sprawdzić czy guma pod mechanizmem wtrysku KEJet jest szczelna - jak tam bierze powietrze, to obroty mogą wariować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
po wymianie silniczka krokowego obroty są jak powinny być właściwie to wszystko działa jak należy prócz tego że w czasie jazdy powyżej 80 km/h i zdjęciu nogi z gazu samochód kilka razy sam dodaje sobie gazu i po chwili zwalnia

A czemu był wymieniany nastawnik? Co działo się wcześniej?

Jeśli to 2.0 90KM to jest to monowtrysk identyczny jak w passacie RP, ABS itd...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silniczek był wymieniony ponieważ tamten wogóle nie działał. A po rozebraniu starego okazało się że był spalony. Nie wiem jutro będę miał chwilę może to zobaczę w sumie pierwszy raz z czymś takim się spotykam ale może trzeba to po prostu wyregulować?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tam niczego nie powinno się regulować. Sprawdź działanie tego "nowego" silniczka bo jak sądzę wsadziliście używkę ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam fakt tam sie nic nie reguluje a problem już nie ma rozebrałem cały wtrysk do samego kolektora uszczelki były popękane zapchane jakimś silikonem no i przewody od podciśnienia były przetarte a od podciśnienia chamulców był przerwany a dziura zawinięta była taśma izolacyjna, wszystko oczyściłem i uszczelniłem na nowo przewody wymieniłem na nowe i problem znikł dzieki za porady. pozdrawia,.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności