Skocz do zawartości
DAMIAN_VWTURBO

Czy głowica od ADR będzie pasowała do mojego AEB??

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich ,przeglądałem forum i nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi:

Czy głowica od ADR będzie pasowała do mojego AEB??

Chodzi o kpl głowice ADR z wałkami, mam możliwość kupna w idealnym stanie i musze podjąć decyzje bo pasek stoi już tydzień czsu rozkręcony a takiej samej nigdzie dostać narazie nie moge(AEB).

Dodam że regeneracja odpada bo wałek ssący się zjechał bardzo mocno i zajechane są też panewki górna i dolna.Licze na konkretną i fachową odpowiedż i z góry dziękuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie, ponieważ jest to nie odprężona głowica z wolnossącego silnika a po drugie ADR ma zmienne fazy ssące których AEB chyba nie ma z uturbionych to tylko (chyba ) zmienne fazy AWT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie...Zapomnij o tym niestety

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel
nie, ponieważ jest to nie odprężona głowica z wolnossącego silnika a po drugie ADR ma zmienne fazy ssące których AEB chyba nie ma z uturbionych to tylko (chyba ) zmienne fazy AWT

 

Kolego zanim następnym razem wysnujesz tak śmiałe tezy,najpierw zajrzyj do jakiejś tabeli i porównaj dane techniczne.

ADR i AEB maja takie same stopnie sprężania.Sama głowica powinna pasować po przełożeniu wałków napinacze itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego zanim następnym razem wysnujesz tak śmiałe tezy

 

..może i masz racje ja sprawdzałem opis w intercars a tam głowica z ADR pasuje do dwu innych 1.8t (APT i APU)

opis : AMC głowica silnika AUDI A3,A4,A6,TT

ADR,APT,ARG,APU,ALQ,AQA,AGN 1.8 -01 (KOMPLETNA)

 

 

natomiast nie ma wzmianki na temat AEB ...może ma jakąś róznicę konstrukcyjną, może inne kanały wodne lub coś w tym stylu bo nawet nie uzbrojona głowica (bez zaworów i wałków) z ADR nadal nie ma zastosowania do AEB-a no chyba ze woogóle nie brali pod uwagę tego silnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel

Ale ic i ich katalog ma tyle błędów ze nie ma co patrzeć na niego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do autora tematu tu forumowicz ma do sprzedania cały silnik AEB może warto z nim się potargować

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=66085

 

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=67287

Edytowane przez kserkses

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Więc i tak nie mam 100% pewności że ADR będzie mi pasował,a jeśli nawet sama głowica podejdzie to niestety wałki u mnie się zjechały i nic z tego, a po drugie to zrobiłby się za duży koszt.

A czy w takim razie będą pasowały głowice od 1.8T ale z innymi oznaczeniami motoru,jeśli tak to o jakim oznaczeniu szukać tak żeby nic nie przekładać tylko splanować i założyć??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A czy w takim razie będą pasowały głowice od 1.8T ale z innymi oznaczeniami motoru

 

..szukaj tylko z AEB i na pewno nie będzie przypadkowych niespodzianek, poszukaj ludzi którzy angliki rozbierają, napewno coś znajdziesz

 

...spróbuj zadzwonić do gościa z tej aukcji może będzie miał http://www.allegro.pl/item832984838_audi_vw_1_8_lub_1_8t_glowica_gotowa_gwarancj.html

Edytowane przez kserkses

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powiększone kanały ssące, jak na siłe ją zaadaptujesz to dojdzie mapa w sterowniku silnika koszt 1700 zł do tego dziwoląga.

Edytowane przez pawels9

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wg etki do AEB pasuj głowica od AFY
Tak ale wałki(ssący i wydechowy) już od APU i ANB. Zaraz ,zaraz ten temat jest z listopada zeszłego roku,ups.Mam nadzieje,że kolega sobie poradził. Edytowane przez tomnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Odgrzeję trochę kotlecika :D. Kupiłem pastucha. 1,8t aeb. Na nalepce na głowicy jest niby numer silnika AEB, ale z przodu wyryte jest ADR. Czy możliwe by ktoś zmieniał glowice?? Dodam że mam napinacz łańcucha z kostką, która nie jest podpięta, nie wywala błędu. Jak są konsekwencje takiej przeróbki? Czy silnik może mieć mniejszą moc? Czy przez to może być większa bezwładność turbiny?? Bo mam takie wrażenie jak by turbo ciągneło dopiero od 3-3-5 tyś obrotów.....

 

PZDR>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Widzę że raczej nikt nie wie nic na ten temat to może zapytam tutaj o ten napinacz łańcucha ze sterowaniem wałka. Na jakiej zasadzie on działa? Czy jest to coś podobnego do VANOSa lub innego typy zmiennej fazy rozrządu??? Gdzie na bloku znaleść numer silnika?

 

PZDR>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

 

mam prośbę i pytanie

 

posypał mi się ADR 1.8 wiec postanowilem nie remontować bo mial juz 288 tysi przejechane kupiłem drugi cały silnik ze skrzynią b. na aukcji był opis ADR a po odebraniu silnika na głowicy jest AEB wyjaśnijcie mi to ... zagra na komputerze czy robić zwrot silnika PILNe z góry dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności