kinus82 Zgłoś #1 Napisano 13 Listopada 2009 witam wszystkich.jestem tu nowy .mam konkret problem mam passata 2004 tdi 101,palił mi sie czek abgas werkstat,a do tego zapalała sie kontrolka od trakcji i auto szarpało delikatnie pomiedzy 2000 obrotami.vag wskazał błąd 17678 pompowtrysk 4,więc zamieniłem go z pompowtryskiem 3,ten zamontowałem tu a ten tu.i nadal wskazuje ten sam błąd,odłąvczyłem czujnik temp.paliwa,i cos mi sie zdaje ze lepiej jest ,kontrola trakcji jak narazie nie swieci ale abgas verkstat swieci.leze i kwicze bo nie wiem o co chodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 13 Listopada 2009 Abs ksztowna naprawa - sensor Wtrysk nie przemienia sie wrtysków !!!! A skoro masz ten sam objaw to znaczy ze wina w elektryce nie we wtrysku Powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #3 Napisano 13 Listopada 2009 sprawdź złącze elektryczne pompek (to okrągłe) do silnika (popsiukaj czymś do styków), ściśnij wtyki od pompek. W golfinie żony tak zrobiłem i to właśnie pomogło Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kinus82 Zgłoś #4 Napisano 13 Listopada 2009 dzięki panowie będe kombinował apropo styki czysciłem to okrągłe gniazdo tez kape to chyba z 10 razy sciągałem,będe dalej grzebac.pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #5 Napisano 13 Listopada 2009 "Zamienilem wtryski" - (pompowtryski) gratuluje odwagi!!! Temat nie raz opisywany,dlaczego nie uzywasz "szukaj"? Koledzy z gory maja racje ,prawdopodobnie styk na kostce pompowtrysk. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kinus82 Zgłoś #6 Napisano 13 Listopada 2009 Witam kolego Tomaszu a czy mógłbys mi wytłumaczyc dlaczego nie wolno zamieniac pompowtrysków podobno kazdy dawkuje tak samo bo jakby miało byc inaczej przeciez kazdy tłok potrzebuje taką samą dawkę paliwa.pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #7 Napisano 13 Listopada 2009 własnie dlatego masz POMPOWTRYSKIWACZ zeby dawka była odpowiednia dal danego cylindra nie róna w kazdym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kinus82 Zgłoś #8 Napisano 13 Listopada 2009 A powiedzcie mi panowie czy to ze odłączyłem czujnik temperatury paliwa ma wpływ na to ze lepiej auto chodzi bo między czasie przeczysciłem styki od pompek.i duzo lepiej chodzi ale abgas verkstat sie pali.narazie odłączyłem akumulator i poczekam do rana. ---------- Post added at 21:09 ---------- Previous post was at 21:03 ---------- a ja zamieniłem i smiga nie ma róznicy w pracy silnika i w tym ze błąd w komputerze nadal się swieci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #9 Napisano 13 Listopada 2009 widocznie masz uszkodzony czujnik a odłaczenie aku na abs nic nie da i bład pompowtrysku tez nie zniknie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kinus82 Zgłoś #10 Napisano 13 Listopada 2009 To w takim razie ide podłącze te ako, i przejade się kawałek a jutro jeszcze na kompa podjade.pozdrawiam. ---------- Post added at 21:53 ---------- Previous post was at 21:50 ---------- A powiedz kolego jak ci smiga ta 101 bo ten mój ma problem 180 km/h pociągnąc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trafyc Zgłoś #11 Napisano 13 Listopada 2009 dziwne ja moim 90kM podciagam pod 190km/h bez problemu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kinus82 Zgłoś #12 Napisano 14 Listopada 2009 witam mam pytanko czy cos stanie sie z autem jak odłączyłem czujnik temperatury paliwa.pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shewush Zgłoś #13 Napisano 26 Listopada 2009 Witam wszystkich.Mam podobny problem.Otóż zaraz po uruchomieniu silnika i przejechaniu ok.2-3 km silnik dostaje dziwnych drgawek, wibracji .Wibracje zaczynają się od około 1800 obr.Testowanie wagiem wykazuje złe dawki paliwa na wszystkich wtryskach.W jednym warsztacie (w wawie na Mineralnej )zdiagnozowali że podobno problem tkwi w głowicy ponieważ podmieniali wtryski ,tandem pompę (i bóg wie co jeszcze)i problem cały czas powracał więc stwierdzili że to głowica (skasowali 300i oddali samochód dalej zepsuty ) Pojechałem do Diagtronika tam stwierdzili że padnięte są pompowtryski. (tu za diagnostykę nie wzięli nic bo nie byli w stanie stwierdzić w 100%) Ostatnio wpadłem na pomysł i odpiąłem właśnie czujnik temperatury paliwa i problem wibracji ustąpił. Moje pytanie brzmi .Czy w dwóch było nie było poważnych ? warsztatach nie potrafili zdiagnozować padniętego czujnika ,i jak go sprawdzić (metoda wymiany na nowy ),i czy padnięty czujnik ma wpływ na dawki paliwa , Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mebelman Zgłoś #14 Napisano 26 Listopada 2009 Witam Po odpięciu czujnika komputer przyjmuje że silnik jest zimny i dlatego nie masz tego problemu, jako że napisałeś że dzieje się tak po 3km jazdy a więc wtedy gdy silnik osiągnie już pewną temp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kinus82 Zgłoś #15 Napisano 7 Grudnia 2009 witam kolego a jak ci chodzi ta 101-nka bo ja po tej regulacji to 160 km/h na maxa ide nie wiem co jest oringi wymieniłem .wyregulowałem i lipa raz idzie z miejsca ładnie. raz mułek.a spalanie kosmos 10 l ,i to w miare normalna jazda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mebelman Zgłoś #16 Napisano 7 Grudnia 2009 Moje kombi tak ze 170 pójdzie ale to w Polsce ( nie mam gdzie się bujnąć). Na autostradzie myślę że 180 by poszedł ale nie testowałem. Mam skrzynię EEN co też ma pewnie jakieś znaczenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kinus82 Zgłoś #17 Napisano 18 Grudnia 2009 witam kolego chciałem zapytać czy rozwikłałeś juz problem z tymi wibracjami bo ja cały czas jezdze na odpiętym czujniku i jest ok ale spalanie kosmos nie mogę dojść do ładu.A jak podłącze to po 1 km zapala się trakcja i zaczyna wpadać w wibracje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #18 Napisano 19 Grudnia 2009 zdiagnozowali że podobno problem tkwi w głowicy ponieważ podmieniali wtryski ,tandem pompę (i bóg wie co jeszcze)i problem cały czas powracał więc stwierdzili że to głowica (skasowali 300i oddali samochód dalej zepsuty Kolego jak myślisz ze rogal nie potrafi ci zdiagnozować auta to jesteś w błędzie,masz padnięta głowicę prawdopodobnie powycierane gniazda.Jeździj dalej po mechanikach i szukaj darmowej diagnozy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach