Skocz do zawartości
kizek135

problem z przegubami passat b3

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam taki problem, mam duży luz na przegubach tzn nie wiem dokładnie co jest ale jak dam gazu to szarpnie i jedzie dalej dobrze i jak puszcze z gazu to też szarpnie i jedzie dobrze mam lekki stukot przy skręcaniu do oporu, wina przegubów ale nawet jak złapałem ręką półośie to mogłem je sam dobrze okręcić , prawie o 1/3 jak nie o połowe i wiadomo że jest ogromny luz. Co mi poradzicie>?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak Jacek pisze zmień skrzynie -a tak poważnie to przeguby do wymiany lub całe półosie i sprawdź czy nie ma dużego luzu na flanszach od skrzyni bo i ona może będzie do remontu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piotrek nie czje tego 1/3 obrotu dlatego tak napisałem max luz na przegubie to kilka stopni inaczej sie rozleci. Gdzie ten luz jak sprawdzany czy na podniesionym kole itp. Taki luz jak kolega pisze na przegubach jest nierealny ale jak w skrzyni satelity poleciały to i owszem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ten luz jest na opuszczonym kole... czyli szykuje sie remont buuu.... czyli do wymiany przeguby, półosie i satelity...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz zrób fotki gdzie ten luz 1/3 obrotu na opuszczonym kole to nierealne aby auto jechało jeszcze to 180 stopni a luz na przegubach wuniesie max 5 stopni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czyli do wymiany przeguby, półosie i satelity...

 

Ja bym wymienił cały dyferencjał ;) i musowo sprzęgło. Bo to szarpanie to ewidentnie od sprzęgła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to już mówie że to nie są oderwane poduszki , przed chwilą podniosłem przód samochodu do góry i może przesadziłem z tą 1/3 jest gdzies z 15-20 stopni luzu, przeguby odpadają bo sprawdzałem, kręciłem kołem i półosie tez sie kręciły za to później w skrzyni, co to może być, nie chce wymieniać całej skrzyni bo to za wielki problem gdyż mam 4 a na 5 byłby problem a 4 prawie że nie ma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak podlewarujesz auto (Właczony bieg, koła na wprost) to luz bierze się z

-przegub koło uniesione

-przegub skrzynia

-i przekładnia główna w skrzyni, i kilka kół zębatych

Uzbiera się tego z 5 stopni-max,,,,, 20 stopni na obwodzie opony to szerokość dłoni,

Więc sprawdź dobrze a szarpanie tak na sucho to ciężko zdiagnozować , od zapłonu do sprzęgła......itp,itd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności