kizek135 Zgłoś #1 Napisano 4 Września 2009 witam mam taki problem, mam duży luz na przegubach tzn nie wiem dokładnie co jest ale jak dam gazu to szarpnie i jedzie dalej dobrze i jak puszcze z gazu to też szarpnie i jedzie dobrze mam lekki stukot przy skręcaniu do oporu, wina przegubów ale nawet jak złapałem ręką półośie to mogłem je sam dobrze okręcić , prawie o 1/3 jak nie o połowe i wiadomo że jest ogromny luz. Co mi poradzicie>? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #2 Napisano 4 Września 2009 Skrzynie zmień. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr 22 Zgłoś #3 Napisano 4 Września 2009 Tak jak Jacek pisze zmień skrzynie -a tak poważnie to przeguby do wymiany lub całe półosie i sprawdź czy nie ma dużego luzu na flanszach od skrzyni bo i ona może będzie do remontu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #4 Napisano 4 Września 2009 Piotrek nie czje tego 1/3 obrotu dlatego tak napisałem max luz na przegubie to kilka stopni inaczej sie rozleci. Gdzie ten luz jak sprawdzany czy na podniesionym kole itp. Taki luz jak kolega pisze na przegubach jest nierealny ale jak w skrzyni satelity poleciały to i owszem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kizek135 Zgłoś #5 Napisano 5 Września 2009 ten luz jest na opuszczonym kole... czyli szykuje sie remont buuu.... czyli do wymiany przeguby, półosie i satelity... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #6 Napisano 5 Września 2009 Wiesz zrób fotki gdzie ten luz 1/3 obrotu na opuszczonym kole to nierealne aby auto jechało jeszcze to 180 stopni a luz na przegubach wuniesie max 5 stopni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thorunczyk Zgłoś #7 Napisano 5 Września 2009 czyli do wymiany przeguby, półosie i satelity... Ja bym wymienił cały dyferencjał i musowo sprzęgło. Bo to szarpanie to ewidentnie od sprzęgła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #8 Napisano 5 Września 2009 Oberwane poduszki dają też takie szarpanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kizek135 Zgłoś #9 Napisano 5 Września 2009 to już mówie że to nie są oderwane poduszki , przed chwilą podniosłem przód samochodu do góry i może przesadziłem z tą 1/3 jest gdzies z 15-20 stopni luzu, przeguby odpadają bo sprawdzałem, kręciłem kołem i półosie tez sie kręciły za to później w skrzyni, co to może być, nie chce wymieniać całej skrzyni bo to za wielki problem gdyż mam 4 a na 5 byłby problem a 4 prawie że nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #10 Napisano 5 Września 2009 Jak podlewarujesz auto (Właczony bieg, koła na wprost) to luz bierze się z -przegub koło uniesione -przegub skrzynia -i przekładnia główna w skrzyni, i kilka kół zębatych Uzbiera się tego z 5 stopni-max,,,,, 20 stopni na obwodzie opony to szerokość dłoni, Więc sprawdź dobrze a szarpanie tak na sucho to ciężko zdiagnozować , od zapłonu do sprzęgła......itp,itd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach