kameleon7 Zgłoś #1 Napisano 15 Sierpnia 2009 Czy ktos kiedys wyjmowal i regenerowal pompe w passacie B5 silnik AFN. 1. Po pierwsze czy da sie wyciagnac pompe bez ruszania pasa przedniego. 2. Po drugiem, mam wyciek na walku wiec do wymiany jest simering. Czy mozna go wymienic i co trzeba rozebrac aby sie do niego dostac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro01 Zgłoś #2 Napisano 15 Sierpnia 2009 ja ostatnio dawałem do regeneracji listwę wspomagania (maglownice) ale od toyoty cariny,ponieważ też miałem stamtąd wyciek, koszt 450zł jeżeli wałek w środku nie jest skorodowany,a jak jest to 550zł... wygląda jak nowa,rok gwarancji i brak wycieków... nie wiem czy samemu da się to zrobić... Podałem ci cenę,a czy trzeba zdejmować pas w B5 to nie wiem... pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kameleon7 Zgłoś #3 Napisano 15 Sierpnia 2009 Tylko mi chodzi o pompe a nie maglownice. Widzialem w internecie opisy ze w golfie III da sie rozebrac i wymienic simering ale nie wiem jak jest w b5. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HubeRRo Zgłoś #4 Napisano 18 Sierpnia 2009 Witaj kolego! Pompę wspomagania da się wyjąć od spodu. Jak będziesz odkręcał węże, to bądź ostrożny. Są przykręcone specjalnymi śrubami, przez które przepływa olej. Bardzo ciężko je dostać, więc używaj dobrych kluczy. Jak już to rozkręcisz, to przed ponownym złożeniem przeszlifuj podkładki tych śrub papierem ściernym (około 800) co by nie ciekły... Skoro pompę się regeneruje, to da się ją rozłożyć. Nie powinieneś mieć większego problemu. Pamiętaj, żeby kupić odpowiedni zestaw naprawczy. Pozdrawiam i powodzenia! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach