Tomaj Zgłoś #1 Napisano 5 Sierpnia 2009 witam wlasnie auto zlozylem wymienialem uszczelke pod glowica pasek rozrzadu dobrze zalozony kreci rozrusznikem i nic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 5 Sierpnia 2009 mozesz podac dokładniejszy opis sytuacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomaj Zgłoś #3 Napisano 5 Sierpnia 2009 rozrusznik kreci wogole nie zapala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #4 Napisano 5 Sierpnia 2009 a zazebia na kole zamachowym ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomaj Zgłoś #5 Napisano 5 Sierpnia 2009 tak rok temu robilem rozrzad i bylo ok mysle ze czasem sie nie zapowietrzyl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #6 Napisano 5 Sierpnia 2009 a to diesel ? to napewno sie zapowietrzył P.S. wpisz w opis z boku silnik i te 3 litery jeko oznaczenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jackrally Zgłoś #7 Napisano 5 Sierpnia 2009 Pewnie pompa zapowietrzyła się. Przepchnij sprężonym powietrzem paliwo ze zbiornika do pompy (musisz poluzować przewód doprowadzający paliwo na pompie). Nawet jeśli popuścisz nakrętki na wtryskiwaczach i będzie tłoczyć przez nie paliwo, a silnik i tak nie będzie chciał potem zapalać, to oznacza, że pompa nadal zapowietrzona. Możesz też próbować zapalać na plak, albo sasmostart. Jeśli silnik będzie załapywał, to już jest dobrze. Powtórzysz operację kilka razy i powinien w końcu zapalać o własnych siłach. Uwaga na plak itp. preparaty- spaliny tak śmierdzą, że trzeba to robić w jakiejś masce, albo na powietrzu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Desper Zgłoś #8 Napisano 5 Sierpnia 2009 a na pewno nie uciekło o jeden ząbek koło od pompy? ja po wymianie rozrządu tak miałem - powód: niedopasowany pręt blokujący... przełożenie o jednego zęba i zapalił 'na dotyk' edit: teraz patrze że nawet nie wiadomo co to za silnik... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomaj Zgłoś #9 Napisano 6 Sierpnia 2009 nie z rozrzadem jest ok wszystko sprawdzone dzis bede probowal go zapalic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafus1980 Zgłoś #10 Napisano 6 Sierpnia 2009 Najszybciej to popuść przewód wysokiego ciśnienia na jednym nawet wtrysku a druga osoba niech wsiądzie i próbuje odpalić jak nie będzie tryskać paliwo z przewodu to jest zapowietrzony. Zalewasz filtr przez ten odpowietrznik i zakręcasz go. Pompa poda paliwo z filtra i powinien zaskoczyć. Powodzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomaj Zgłoś #11 Napisano 7 Sierpnia 2009 witam auto nie chce ma nadal zapalic z przewodu od wtrysku jak go zdejme kapie paliwo i nic leca pecherze paliwo zalane wszystko i nic juz nie wiem co to krece i nic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #12 Napisano 7 Sierpnia 2009 zrób jak kolega rafus1980 napisał ale tak zeby leciało samo paliwo bez pecherzy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomaj Zgłoś #13 Napisano 7 Sierpnia 2009 zrobilem tak jak napisal kolega sa pecherze krecilem dlugo bardzo i nic czy to normalne ile mam krecic juz mnie to wkurza a auto potrzebuje nic nie jest lepiej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #14 Napisano 7 Sierpnia 2009 czyli masz zapowietrzona pompe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #15 Napisano 7 Sierpnia 2009 Szkoda rozrusznika na to kręcenie. Wszystko wskazuje na to że jednak układ jest zapowietrzony. Skoro rozrząd jest prawidłowo złożony to ciężko mu będzie odpalić na zapowietrzonym układzie. Jeśli będziesz tłoczył powietrze od strony baku do pompy to filtr się zapcha. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomaj Zgłoś #16 Napisano 7 Sierpnia 2009 juz nie wiem co zrobic i auto stoi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zaku75 Zgłoś #17 Napisano 7 Sierpnia 2009 Klucz do ręki ,jedna osoba w kabinie i po kolei każdy przewód doprowadzający paliwo luzuj aż poleci paliwo,tylko nie kręc długo rozrusznikiem,poluzuj 3-4s niech ktoś zakręci rozrusznikiem zakręć nakrętkę i następny wtrysk.Musi odpalić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jackrally Zgłoś #18 Napisano 7 Sierpnia 2009 Próbowałeś na plak zapalać? Jak zacznie zaskakiwać silnik to już jest OK. Parę razy powtórzysz taka operację i silnik potem ładnie zaskoczy. Takie popuszczania przewodów na wtryskach g...o Ci da. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zaku75 Zgłoś #19 Napisano 7 Sierpnia 2009 Takie popuszczania przewodów na wtryskach g...o Ci da. No na pewno można też na hol tylko wiedz o tym że pompa paliwa jest smarowana paliwem i takie samostarty lub ciągnięcie na hol kończy się na ogół zatarciem pompy a wtedy tego plaka to możesz sobie używać ale w mikrofali. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jackrally Zgłoś #20 Napisano 8 Sierpnia 2009 pompa paliwa jest smarowana paliwem Dobrze o tym wiem. takie samostarty lub ciągnięcie na hol kończy się na ogół zatarciem pompy A kręcenie rozrusznikiem nie powoduje zatarcia pompy wg. Ciebie? Szatańska teoria i chyba mało widziałeś jeszcze. Tomaj odholuj auto do mechanika jak sam sobie do tej pory nie poradziłeś i tak będzie najszybciej skoro auto jest Ci potrzebne do jazdy, nie do stania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach