Skocz do zawartości
Tomaj

afn nie chce zapalic

Rekomendowane odpowiedzi

witam wlasnie auto zlozylem wymienialem uszczelke pod glowica pasek rozrzadu dobrze zalozony kreci rozrusznikem i nic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mozesz podac dokładniejszy opis sytuacji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rozrusznik kreci wogole nie zapala

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a zazebia na kole zamachowym ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak rok temu robilem rozrzad i bylo ok mysle ze czasem sie nie zapowietrzyl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a to diesel ?

to napewno sie zapowietrzył

P.S.

wpisz w opis z boku silnik i te 3 litery jeko oznaczenie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie pompa zapowietrzyła się. Przepchnij sprężonym powietrzem paliwo ze zbiornika do pompy (musisz poluzować przewód doprowadzający paliwo na pompie). Nawet jeśli popuścisz nakrętki na wtryskiwaczach i będzie tłoczyć przez nie paliwo, a silnik i tak nie będzie chciał potem zapalać, to oznacza, że pompa nadal zapowietrzona. Możesz też próbować zapalać na plak, albo sasmostart. Jeśli silnik będzie załapywał, to już jest dobrze. Powtórzysz operację kilka razy i powinien w końcu zapalać o własnych siłach. Uwaga na plak itp. preparaty- spaliny tak śmierdzą, że trzeba to robić w jakiejś masce, albo na powietrzu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a na pewno nie uciekło o jeden ząbek koło od pompy?

ja po wymianie rozrządu tak miałem - powód: niedopasowany pręt blokujący...

przełożenie o jednego zęba i zapalił 'na dotyk'

 

edit:

 

teraz patrze że nawet nie wiadomo co to za silnik...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie z rozrzadem jest ok wszystko sprawdzone dzis bede probowal go zapalic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najszybciej to popuść przewód wysokiego ciśnienia na jednym nawet wtrysku a druga osoba niech wsiądzie i próbuje odpalić jak nie będzie tryskać paliwo z przewodu to jest zapowietrzony. Zalewasz filtr przez ten odpowietrznik i zakręcasz go. Pompa poda paliwo z filtra i powinien zaskoczyć. Powodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam auto nie chce ma nadal zapalic z przewodu od wtrysku jak go zdejme kapie paliwo i nic leca pecherze paliwo zalane wszystko i nic juz nie wiem co to krece i nic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zrób jak kolega rafus1980 napisał ale tak zeby leciało samo paliwo bez pecherzy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zrobilem tak jak napisal kolega sa pecherze krecilem dlugo bardzo i nic czy to normalne ile mam krecic juz mnie to wkurza a auto potrzebuje nic nie jest lepiej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli masz zapowietrzona pompe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szkoda rozrusznika na to kręcenie. Wszystko wskazuje na to że jednak układ jest zapowietrzony. Skoro rozrząd jest prawidłowo złożony to ciężko mu będzie odpalić na zapowietrzonym układzie. Jeśli będziesz tłoczył powietrze od strony baku do pompy to filtr się zapcha.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

juz nie wiem co zrobic i auto stoi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Klucz do ręki ,jedna osoba w kabinie i po kolei każdy przewód doprowadzający paliwo luzuj aż poleci paliwo,tylko nie kręc długo rozrusznikiem,poluzuj 3-4s niech ktoś zakręci rozrusznikiem zakręć nakrętkę i następny wtrysk.Musi odpalić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Próbowałeś na plak zapalać? Jak zacznie zaskakiwać silnik to już jest OK. Parę razy powtórzysz taka operację i silnik potem ładnie zaskoczy. Takie popuszczania przewodów na wtryskach g...o Ci da.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Takie popuszczania przewodów na wtryskach g...o Ci da.

No na pewno można też na hol tylko wiedz o tym że pompa paliwa jest smarowana paliwem i takie samostarty lub ciągnięcie na hol kończy się na ogół zatarciem pompy a wtedy tego plaka to możesz sobie używać ale w mikrofali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pompa paliwa jest smarowana paliwem

Dobrze o tym wiem.

takie samostarty lub ciągnięcie na hol kończy się na ogół zatarciem pompy

A kręcenie rozrusznikiem nie powoduje zatarcia pompy wg. Ciebie? Szatańska teoria i chyba mało widziałeś jeszcze.

Tomaj odholuj auto do mechanika jak sam sobie do tej pory nie poradziłeś i tak będzie najszybciej skoro auto jest Ci potrzebne do jazdy, nie do stania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności