bycun Zgłoś #1 Napisano 5 Sierpnia 2009 (edytowane) witam.mam problem poniewaz zamienilem mechanizm podnoszenia szyby w passacie z 1999 na mechanizm z paska 2001.wymienilem to ogolnie z cala blacha.po podlaczeniu wtyczki nie dzialaja szyby,lusterka,zamek centralny wariuje.czy ktos wie jaka jest przyczyna?gdy podlaczam stary mechanizm wszystko jest ok.czy da sie wymienic sam silniczek,tzn.zamontowac stary do nowego mechanizmu?pomozcie:( Edytowane 5 Sierpnia 2009 przez bycun Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #2 Napisano 5 Sierpnia 2009 _tytul1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klema6 Zgłoś #3 Napisano 5 Sierpnia 2009 Jarku , żeby Ci pomoc w kwestii nowego silniczka musiał byś podpiąć pod kompa z czytać błędy. A jeśli chodzi o przełożenie starego silniczka nie ma najmniejszego problemu jest mocowany na trzech torksach . Odkręcasz i przekładasz z tym ze , musisz zwrócić szczególną uwagę na kółko na którym nawinięte są linki , żeby Ci nie wypadło z tej obudowy czarnej w kształcie trójkąta. Najlepiej odkręć stary silniczek od blachy przygotuj sobie go pod ręka , następnie trzymając (dociśnięty) plastikowy trójkąt z nowej blachy odkręć silniczek z nowej blachy wyjmij go uważając żeby kółko plastikowe nie wysunęło się. Potem wkładasz stary silniczek na miejsce nowego i skręcasz wszytko do kupy i cieszysz się działającym podnośnikiem Gdyby Ci się przez przypadek kółko wysunęło i linki rozwinęły to przed ponownym nawijaniem zaopatrz się w kilka browarków bo jest to strasznie upierdliwa operacja ale wykonalna Pozdrawiam i powodzenia życzę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bycun Zgłoś #4 Napisano 5 Sierpnia 2009 bardzo dziekuje.za jakies 2 godz zabieram sie do tego,musze tylko zaopatrzyc sie odpowiednie narzedzie,zdaje sie klucz lub srubokret z koncowka gwiazdkowa.pozniej odpisze czy cala operacja sie powiodla.pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
4Ri3L Zgłoś #5 Napisano 5 Sierpnia 2009 (edytowane) Kolego skoro cały mechanizm przełożyłeś również z nowym silnikiem to takie będzie zachowanie jak opisujesz. Silnik musisz założyć swój i wszystko na pewno będzie działało dobrze:) Dzieje się tak ponieważ silnik sam w sobie jest też sterownikiem modułu komfortu i musi być konkretnie dopasowany. Pozdrawiam Edytowane 5 Sierpnia 2009 przez 4Ri3L Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klema6 Zgłoś #6 Napisano 5 Sierpnia 2009 Dzieje się tak ponieważ silnik sam w sobie jest też sterownikiem modułu komfortu i musi być konkretnie dopasowany. I tu się mylisz kolego, ja u siebie mam z lewej strony założony rok 2005 a z prawej 2008 , zakupione w serwisie. Nie miałem najmniejszych problemów ze sterownikami. Dodam że robiłem to już w kilku passatach i za każdym razem nie było problemów Może kolega Jarek kupił podnośnik z uszkodzonym sterownikiem . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #7 Napisano 5 Sierpnia 2009 witam.mam problem poniewaz zamienilem mechanizm podnoszenia szyby w passacie z 1999 na mechanizm z paska 2001.wymienilem to ogolnie z cala blacha.po podlaczeniu wtyczki nie dzialaja szyby,lusterka,zamek centralny wariuje.czy ktos wie jaka jest przyczyna?gdy podlaczam stary mechanizm wszystko jest ok.czy da sie wymienic sam silniczek,tzn.zamontowac stary do nowego mechanizmu?pomozcie Nie będzie ci to działało w tej konfiguracji.Musisz wstawić swój stary silniczek do nowej blachy jeśli jest sprawny,a jeśli nie to musisz poszukać silniczka z takim samym numerem jak twój najlepiej z roku 1999 ewentualnie 2000. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klema6 Zgłoś #8 Napisano 5 Sierpnia 2009 Nie będzie ci to działało w tej konfiguracji Dlaczego tak twierdzisz? Uzasadnij mi to Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #9 Napisano 5 Sierpnia 2009 (edytowane) Dlaczego tak twierdzisz? Uzasadnij mi to Miałem to samo u siebie.W modelu od 2001 jest całkiem inny moduł komfortu oznaczony nie jako 1J0 tylko 1C0 i nie dopasujesz silniczków z modułem komfortu,inna elektronika,inny protokół komunikacji.Oznaczenia silniczków również zaczynają się tak jak moduły komfortu.Po podłączeniu zasilania silniczki pracują ładnie,lecz po podłączeniu do samochodu zadziałąją raz lub dwa i koniec, działąją kiedy chcą.Po podłączeniu Vaga w module komfortu są błędy dotyczące danych okien brak komunikacji CAN i nie dopasujesz tego. Mam do sprzedania po tej operacji komplet blach tylnych z 2001.Dodaję screeny z Etki abyś mógł to zobaczyć. Edytowane 5 Sierpnia 2009 przez riccardoa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klema6 Zgłoś #10 Napisano 5 Sierpnia 2009 to powiedz mi dlaczego u mnie chodzi wszytko dobrze i w innych passatach które robiłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
4Ri3L Zgłoś #11 Napisano 5 Sierpnia 2009 ja u siebie mam z lewej strony założony rok 2005 a z prawej 2008 , zakupione w serwisie. No tak zgodzę się z tobą, że kupione w serwisie będą działały bez problemów, tam nie złapali pierwszego lepszego silniczka z półki i ci nie dali. Problem zaczyna się gdy kupujesz używany mechanizm z silnikiem, a tam nie pytają o nr nadwodzia kod silnika itp. Dostajesz to co jest i ma pasować mechanicznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klema6 Zgłoś #12 Napisano 5 Sierpnia 2009 Powiem tak , nie dawałem facetowi żadnych danych , nie podawałem nr vin porostu chciał wiedzieć czy prawy czy lewy. No chyba ze tu na wyspie maja jakieś łącza bezprzewodowe do komunikacie z komputerem w danym pojeździe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bycun Zgłoś #13 Napisano 5 Sierpnia 2009 ok.operacja sie powiodla.wszystko dziala jak nalezy,obylo sie bez komplikacji.zrobilem tak jak kolega Tomek doradzil,tzn.odkrecilem i przygotowalem stary silniczek.pozniej odkrecilem nowy,przytrzymujac z drugiej strony plastik z zebatka po czym nalozylem i przykrecilem stary.jeszcze raz wielkie dzieki.pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach