Gość gool Zgłoś #1 Napisano 27 Czerwca 2009 (edytowane) Witam Wszystko zaczęło sie od tego, że zatarł mi sie mechanizm wycieraczek z pwodou braku funduszu jeździłem jakis miesiąc bez mechanizmu. Wczoraj zakupiłem używany mechanizm od audi A4 wraz silniczkiem. Jako że mechanizm od audiki miał inne gniazdo do podłączenia przełożyłem swój stary silniczek oraz cały mechanizm zakonserwowałem przed założeniem. Z usmiechem na twazy robię próbe jak to działa i okazuje się że ramiona wycieraczek zamiast iść w góre kręcą sie na doł. Co zrobić? nie mam juz pomysłów. Pomożcie Edytowane 27 Czerwca 2009 przez gool Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość maslog Zgłoś #2 Napisano 27 Czerwca 2009 Ty weź to najpierw na polski przetłumacz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #3 Napisano 27 Czerwca 2009 przelaczam manetke a wycieraczki zamiast w gore poszly w dol. a dobrze założyłes ramiona zdejm je, włącz niech machną sobie i załóż może pomoże Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gool Zgłoś #4 Napisano 27 Czerwca 2009 dobrze założyłes ramiona zdejm je, włącz niech machną sobie i załóż może pomoże wydaje mi sie że dobrze bo chyba inaczej sie ich nie da założyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #5 Napisano 27 Czerwca 2009 chyba inaczej sie ich nie da założyć jak składałeś może były pozycji pionowej pierwszy cykl poszły go góry (założyłeś ramiona na tak jak powinny być normalnie na płask), włączyłeś a one wróciły drugi cykl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Leo Zgłoś #6 Napisano 27 Czerwca 2009 (edytowane) przelaczam manetke a wycieraczki zamiast w gore poszly w dol. ******** nsie! //wygwiazdkowałem - kuczlaw Edytowane 27 Czerwca 2009 przez Kuczi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #7 Napisano 27 Czerwca 2009 prawdopodobnie przesunąłeś o 180 stopni mechanizm i tak go zamontowałeś na silniczku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gool Zgłoś #8 Napisano 27 Czerwca 2009 (edytowane) to ktos mi powiem jak to powinno byc poprawnie zalozone?? ---------- Post added at 23:41 ---------- Previous post was at 23:23 ---------- a moze kombinowac z zasilaniem?? takie info jesce silniczek kreci sie przeciwnie do ruchu wskazowek zegara Edytowane 27 Czerwca 2009 przez gool Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RomanS Zgłoś #9 Napisano 27 Czerwca 2009 to ktos mi powiem jak to powinno byc poprawnie zalozone?? To zrób tak: odłącz takie króciutkie ramię od osi silniczka. Potem włącz wycieraczki aż same się zatrzymają (oczywiście dziala tylko silnik bo naped odłączyłeś). Jak się zatrzymaja to jest położenie spoczynkowe wycieraczek. Teraz ustaw mechanizm wycieraczki w położenie spoczynkowe i zamontuj w tym położeniu ramię napędowe mechanizmu na osi silnika. Mam nadzieje, że w miare jasno się wyraziłem, jakby co to poszukaj na forum, juz o tym pisałem (może wyszło jaśniej), wiem, że pomogło bo chyba punkta dostałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gool Zgłoś #10 Napisano 27 Czerwca 2009 dzieki jutro sprawdze i napisze jak mi poszlo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gool Zgłoś #11 Napisano 28 Czerwca 2009 przestawilem to ramie od sliniczka i teraz chodzi dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RomanS Zgłoś #12 Napisano 28 Czerwca 2009 przestawilem to ramie od sliniczka i teraz chodzi dobrze No to się cieszę ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gool Zgłoś #13 Napisano 28 Czerwca 2009 ale i tak jesce nie jest to ideal bo bo jak sie juz cofna to lekko do gory podejda musze to dopracowac a najlpeij by sie przydalo foto w kotrym dokladnie miejscu powinno byc to malutkie ramie od silniczka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #14 Napisano 28 Czerwca 2009 jesce nie jest to ideal bo bo jak sie juz cofna to lekko do gory podejda przesuń ramię na wieloklinie silniczka o jeden frez (w jedną lub drugą stronę) i wtedy sprawdź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RomanS Zgłoś #15 Napisano 28 Czerwca 2009 (edytowane) Cytat:Napisał gool jesce nie jest to ideal bo bo jak sie juz cofna to lekko do gory podejda przesuń ramię na wieloklinie silniczka o jeden frez (w jedną lub drugą stronę) i wtedy sprawdź Dokładnie, jestes blisko, w położeniu spoczynkowym silnika zdejm z jego osi to krótkie ramię, cofnij wycieraczkami o tyle ile podeszły do góry i bedziesz miał zsynchronizowane. Zdjecia nie mam a raczej nie wyciągne teraz mechanizmu żeby je zrobic. nie masz za złe ? EDIT: co do zdjecia to pomyslałem, że może bys mógł na Allegro zobaczyc w jakiejs aukcji. Z drugiej strony to myslę, że Ci juz to niepotrzebne, bo dasz rade sam ! :-) Edytowane 28 Czerwca 2009 przez RomanS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gool Zgłoś #16 Napisano 28 Czerwca 2009 nie no spoko jakos postaram sie to zrobic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach