Skocz do zawartości
Gość gool

wycieraczki kreca sie w druga strone

Rekomendowane odpowiedzi

Gość gool

Witam

Wszystko zaczęło sie od tego, że zatarł mi sie mechanizm wycieraczek z pwodou braku funduszu jeździłem jakis miesiąc bez mechanizmu. Wczoraj zakupiłem używany mechanizm od audi A4 wraz silniczkiem. Jako że mechanizm od audiki miał inne gniazdo do podłączenia przełożyłem swój stary silniczek oraz cały mechanizm zakonserwowałem przed założeniem. Z usmiechem na twazy robię próbe jak to działa i okazuje się że ramiona wycieraczek zamiast iść w góre kręcą sie na doł. Co zrobić? nie mam juz pomysłów. Pomożcie

Edytowane przez gool

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość maslog

Ty weź to najpierw na polski przetłumacz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przelaczam manetke a wycieraczki zamiast w gore poszly w dol.

a dobrze założyłes ramiona :?: zdejm je, włącz niech machną sobie i załóż może pomoże :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość gool
dobrze założyłes ramiona zdejm je, włącz niech machną sobie i załóż może pomoże

wydaje mi sie że dobrze bo chyba inaczej sie ich nie da założyć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
chyba inaczej sie ich nie da założyć

jak składałeś może były pozycji pionowej pierwszy cykl poszły go góry (założyłeś ramiona na tak jak powinny być normalnie na płask), włączyłeś a one wróciły drugi cykl :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przelaczam manetke a wycieraczki zamiast w gore poszly w dol.

 

******** nsie!:)

 

//wygwiazdkowałem - kuczlaw

Edytowane przez Kuczi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

prawdopodobnie przesunąłeś o 180 stopni mechanizm i tak go zamontowałeś na silniczku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość gool

to ktos mi powiem jak to powinno byc poprawnie zalozone??

 

---------- Post added at 23:41 ---------- Previous post was at 23:23 ----------

 

a moze kombinowac z zasilaniem??

takie info jesce silniczek kreci sie przeciwnie do ruchu wskazowek zegara

Edytowane przez gool

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to ktos mi powiem jak to powinno byc poprawnie zalozone??

 

To zrób tak: odłącz takie króciutkie ramię od osi silniczka. Potem włącz wycieraczki aż same się zatrzymają (oczywiście dziala tylko silnik bo naped odłączyłeś). Jak się zatrzymaja to jest położenie spoczynkowe wycieraczek. Teraz ustaw mechanizm wycieraczki w położenie spoczynkowe i zamontuj w tym położeniu ramię napędowe mechanizmu na osi silnika. Mam nadzieje, że w miare jasno się wyraziłem, jakby co to poszukaj na forum, juz o tym pisałem (może wyszło jaśniej), wiem, że pomogło bo chyba punkta dostałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość gool

dzieki jutro sprawdze i napisze jak mi poszlo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość gool

przestawilem to ramie od sliniczka i teraz chodzi dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przestawilem to ramie od sliniczka i teraz chodzi dobrze

 

No to się cieszę !:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość gool

ale i tak jesce nie jest to ideal bo bo jak sie juz cofna to lekko do gory podejda musze to dopracowac a najlpeij by sie przydalo foto w kotrym dokladnie miejscu powinno byc to malutkie ramie od silniczka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jesce nie jest to ideal bo bo jak sie juz cofna to lekko do gory podejda

 

przesuń ramię na wieloklinie silniczka o jeden frez (w jedną lub drugą stronę) i wtedy sprawdź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat:

Napisał gool

jesce nie jest to ideal bo bo jak sie juz cofna to lekko do gory podejda

 

przesuń ramię na wieloklinie silniczka o jeden frez (w jedną lub drugą stronę) i wtedy sprawdź

 

Dokładnie, jestes blisko, w położeniu spoczynkowym silnika zdejm z jego osi to krótkie ramię, cofnij wycieraczkami o tyle ile podeszły do góry i bedziesz miał zsynchronizowane.

Zdjecia nie mam a raczej nie wyciągne teraz mechanizmu żeby je zrobic. nie masz za złe ?:)

 

EDIT: co do zdjecia to pomyslałem, że może bys mógł na Allegro zobaczyc w jakiejs aukcji. Z drugiej strony to myslę, że Ci juz to niepotrzebne, bo dasz rade sam ! :-)

Edytowane przez RomanS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość gool

nie no spoko ;) jakos postaram sie to zrobic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności