Gość bobo9675 Zgłoś #1 Napisano 10 Marca 2009 (edytowane) Od jakiegos czsu mam mokry caly akumulator od plyny wspomagania.Jak myslicie co moze byc przyczyna tego?Dodam ze jest on zakrecony.No i jak pojezdze troche to ten plyn babelkuje tak jakby sie gotowal-to normalne? Edytowane 10 Marca 2009 przez bobo9675 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #2 Napisano 10 Marca 2009 Jak się "gotuje" to nie jest to normalny objaw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diabeł_ Zgłoś #3 Napisano 10 Marca 2009 Dość dziwne objawy, hmmmm moim zdaniem pompa wspomagania łapie powietrze stad objawy bąblowania w zbiorniczku, sprawdź połączenia elastycznych przewodów może gdzieś opaska nie trzyma na powrocie z orbitrola. Hmmmm ciekawa sprawa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bobo9675 Zgłoś #4 Napisano 10 Marca 2009 Normalnie bąbluje jakby sie gotowalo.Moze to byc spowodowane nieszczelna maglownica?Z tego co wiem jest walnieta ma przeciek(wspomaganie nie dziala) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DULUŚ Zgłoś #5 Napisano 10 Marca 2009 mialem ten sam objaw w calibrze tez plyn sie kotlowal maglownica lała wymienilem ja i wzystko ustalo i bylo ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #6 Napisano 10 Marca 2009 Miałem takie objawy też w B3-ce. Kończyło się łożysko na ośce pompy, przez co wyrobił się uszczelniacz i pompa zasysała powietrze. Wymiana pompy załatwiła sprawę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bobo9675 Zgłoś #7 Napisano 11 Marca 2009 (edytowane) Czy to wyrabiajace sie lozysko na pompie moze byc przyczyna tego co slysze przy kierownicy?(luzzne lozysko,sapanie)I czy demontaz maglownicy i pompy jest trudny czy zrobie to sam?Jakby ktos mogl opisac jak to zrobic Edytowane 11 Marca 2009 przez bobo9675 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r0mek Zgłoś #8 Napisano 11 Marca 2009 Czy to wyrabiajace sie lozysko na pompie moze byc przyczyna tego co slysze przy kierownicy? U mnie było slychac jakieś syczenie, czy cos podobnego przy kierownicy i przyczyna było właśnie łożysko na pompie. Po wymianie łożyska tak jak pisał GURAL wszystko ustało. Wymiane robiłem w warsztacie, bo padło całkiem wspomaganie, a do domu kawałek. Za wymianę zapłaciłem chyba cos koło 150 zł, albo więcej nie pamiętam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jac73 Zgłoś #9 Napisano 11 Marca 2009 Nie kombinuj nic z maglownica ani z żadną pompą, zacznij od najprostszej rzeczy, miałem to samo, szukałem dziury w całym, więc na 200% jest to wina zbiorniczka płynu a konkretnie płytki, która jest na jego dnie:) Wymontuj zbiorniczek z auta, wylej z niego płyn, na dnie jest taka okrągła plastikowa płytka, która ma swoje zaczepy sprawdź czy nie jest luźna, na bank wyskoczyła z zatrzasków i powoduje "bulgotanie" płynu, musisz ją wcisnąć na swoje miejsce i problem zniknie :D:D Powodzenia, daj znać jaki wynik tej operacji:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bobo9675 Zgłoś #10 Napisano 11 Marca 2009 Moze i masz racje.Ale jak go kupowalem wlasciciel mowil ze wspomaganie nie dziala bo przepuszcza listwa(byl u mechanika).Wiec i tak ona jest do robienia.Bulgotanie moze i zniknie ale te dziwne odglosy z kierownicy itd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DULUŚ Zgłoś #11 Napisano 11 Marca 2009 skoro leje ci sie z maglownicy to napewno jest walnieta,nawet jesli plytka wypadla to i tak bedzie ci olej sie lał z magla wiec wybor nalezy do ciebie,a z czasem magiel walnie tak ze nawet dolewka oleju nie pomoze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach