Skocz do zawartości
Jaszczur

Proszę o pomoc w doborze głośników

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich troszkę poszperałem w tym dziale ale nic nie znalazłem co by było odpowiedzią na moje pytanie. Koledzy jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o te całe tweetery głośniki dwudrożne,trójdrożne, tuby itd. Potrzebuje dwóch głośników które były by zamontowane w przednich drzwiach głośników które by były lepsze od fabrycznych do kwoty 260zł. Kwota może nie jest rzucająca na kolana ale po prostu nie chce wydawać więcej kasy. Potrzebuje czegoś fajnie grającego dającego fajne basy ale na pewno lepszego od firmowych głośników. Czy możecie szybko mi coś polecić. Byłbym wdzięczny a właśnie co do mojego radia jakie posiadam to JVC KD-G343 ;-))).Pozdrawiam...a zapomniałem wspomnieć też że nie chce się bawić w żadne wytłumienia drzwi itd po prostu dwa dobre głośniki i to wszystko!!!

Edytowane przez Jaszczur

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

_tytul1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Super wielkie dzięki koledzy na pewno coś zakupie z tych które mi tu podaliście a i jeszcze jedno pytanko czy byłby ktoś tak dobry z Tarnobrzega lub okolic "w granicach rozsądku te granice" żeby mi pomógł założyć te głośniczki ,zdjąć tapicerkę drzwi jeśli trzeba itd. Ja gdy chciałem sprawdzić głośnik i próbowałem ściągnąć zaślepkę głośnika to tylko ja połamałem i ta dalej tam siedzi. Oczywiście za pomoc odwdzięczę się np "ognista woda" lub kto jak będzie chciał!!! Myślę że dla kogoś kto robił to kilka razy będzie to chwila moment!!! Jak coś to pisać na priv. Dzieki z góry!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pozdrawiam...a zapomniałem wspomnieć też że nie chce się bawić w żadne wytłumienia drzwi itd po prostu dwa dobre głośniki i to wszystko!!!