dzidzion Zgłoś #1 Napisano 28 Listopada 2008 Chcialem zrobic logi i wstawic na forum, bo od niedawna posiadam passata b5 z silnikiem AFN i niestety jestem zawiedziony jego dynamika. Nie wstawilem logow, bo przy wciskaniu pedalu na maxa wskazuje tylko 70% Jest jakis sposób regulacji(adaptacji) polozenia czujnika przyspieszenia, bo moze wlasnie w tym problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toldek1 Zgłoś #2 Napisano 30 Listopada 2008 Polecam sprawdzić rezystancję wcisnąć pedał na full pomiar pomiędzy pinami czujnika 1do3 rezystancja powinna zawierać się od 1500 do 2500 Ohma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidzion Zgłoś #3 Napisano 30 Listopada 2008 Problem rozwiazany....okazalo sie ze ktos zdlawil auto przez wydluzenie(regulacja w formie czegos co przypomina srube rzymska) ciegna idacego od pedalu do czujnika polozenia pedalu. Po skróceniu wskazania VAG-a pokazują 100% i auto ciagnie jak szalone!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #4 Napisano 30 Listopada 2008 okazalo sie ze ktos zdlawil auto przez wydluzenie(regulacja w formie czegos co przypomina srube rzymska) ciegna idacego od pedalu do czujnika polozenia pedal może tak zrobił aby dziecko za bardzo nie szalało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0x7B3 Zgłoś #5 Napisano 1 Grudnia 2008 może tak zrobił aby dziecko za bardzo nie szalało Może auto robiło za "zastępcze", albo z wypożyczalni. Kiedyś jakiś serwis dławił auta przeznaczone na próbną jazdę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość inter-pc Zgłoś #6 Napisano 4 Grudnia 2008 Mam prośbę mój passat b5 90 km ahu też na maksa ma 70% i zauważyłem że na początku jakieś 1-1.5 cm nic nie ciągnie. Dużo jest pracy z cięgnem - śrubą rzymską . I gdzie tego szukać przy pedale czy po jakimiś plastykami. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidzion Zgłoś #7 Napisano 7 Grudnia 2008 Zrobil ym foty jak przy tym grzebalem ale nie mialem akurat aparatu. Nalezy rozebrac dolny kawalek kokpitu (przykrecany na 4 sruby i 2 zatrzaski). Dojscie doregulacji tego pedalu jest bardzo kiepskie, wiec nie obejdzie sie do pocharatania rak . Po skróceniu cięgna pedal delikatnie sie podniosl i przy wcisnieciu go na max VAG pokazuje 100% . Najprościej reguluje sie tak: -odkrecasz dolna czesc kokpity nad pedalami, -zdejmujesz oczko ciegna z pedalu razem z gumka (z prawej strony pedalu), -w to cos co przypomina srube rzymska wkladasz jakis pret zeby sie nie obracala jak bedzie wkrecac srube z oczkiem, -wkrecasz srube z oczkiem tyle ile potrzebujesz, -wciskasz oczko z gumka na swoje miejsce, -przekrecasz kluczyk i testujesz vagiem czy przy max wcisniecie jest 100%, -jak wszystko ok to skrecasz wszystko i gotowe. Czas operacji - jakies 30-40min Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość inter-pc Zgłoś #8 Napisano 7 Grudnia 2008 dzięki "dzidzion" spróbuje w wolnej chwili tylko się zastanawiam czy jak podciągne za daleko to nie wejdzie na plus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidzion Zgłoś #9 Napisano 7 Grudnia 2008 ustaw tak zeby przy 100% pedal dotykal podlogi i tyle; powyzej 100% nie ustawisz, bo nie ma takiej mozliwosci; nie skracaj za bardzo,bo po co ma byc tak ustawione, zeby ograniczeniem nie byla podloga, tylko max wychylenie potencjometru; wiadomo, ze lawiej uszkodzic potencometr niz podloge przy baaardzo gwaltownej checi przyspieszenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość inter-pc Zgłoś #10 Napisano 8 Grudnia 2008 masz racje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość inter-pc Zgłoś #11 Napisano 28 Grudnia 2008 witam ! po długim okresie udało mi się dojść do tego, co było problemem. Mianowicie zmieniłem długość ciągną gazu nie ma możliwości by dotykał nawet w położeniu maksymalnym podłogi gdyż ma blokadę u góry, zaślepiłem zawór egr z dwóch stron, zmieniłem przepływomierz 074 906 461 pierburg i passat wreszcie jeździ jak powinien. Pozdrawiam i dziękuje wszystkim za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach