bonci Zgłoś #1 Napisano 31 Lipca 2008 Witam!!! Jestem na etapie zmiany zbiorniczka do spryskiwaczy i jest on wyposażony w czujnik. Z racji tego, iż niemiałego go wcześniej chciałbym go zamontować. Od strony technicznej wiem jak to zrobic. Trzeba będzie to jeszcze jakoś aktywować w Vagu. Czy ktoś wie jak to zrobic?? Z góry dziękuje za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #2 Napisano 31 Lipca 2008 Wchodzisz w instruments-17, następnie w coding-07 i dodajesz do pierwszych dwóch cyfr 4, klikasz "do it" i od tej pory, jeśli zbiorniczek będzie pusty zacznie się świecić kontrolka na desce Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nol Zgłoś #3 Napisano 2 Sierpnia 2008 Skoro dostałeś pomoc w sprawie kodowania, to napisz dla potomnych gdzie się z tym czujnikiem dokładnie wpiąć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ShOcK Zgłoś #4 Napisano 3 Sierpnia 2008 No właśnie napisz bo i ja bym sobie to zrobił bo mi nie pokazuje ;O Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy_lis Zgłoś #5 Napisano 4 Kwietnia 2009 (edytowane) Witam moje kodowanie to 17114.nie dzialala mi kontrolka o konczacym sie plynie. probowalem to wlaczyc zamieniajac w zegarach kodowanie na 21=17+4 i po takiej zmianie nawet jak mam plynu pod korek to i tak piszczy ze nie ma plynu. element na zbiorniczku spryskiwaczy wyglada dokladnie tak samo jak w autku kolegi - passacie. moje auto to bora 2004 z pelnym fisem. jakies pomysly dlaczego tak jest. (oczywiscie w pamieci 0 bledow) dzieki za pomoc nie dawalo mi to spokoju i wykrecilem ten zbiornik spryskiwaczy. sklada sie on z: plastikowego pojemnika z dwoma otworami - tam gdzie sie wlewa plyn i tam gdzie uchodzi. do pompki sa podlaczone: wezyk i kabel z dwoma zylami. nie wiem czy dobrze rozumuje ale chyba powinien tam byc 3-ci otwor w ktorym powinna byc czujka konczacego sie plynu. jesli moj tok rozumowania jest dobry to wynika z tego ze u mnie nie ma tego czunika. lipa na maxa. prosil bym o jakiekolwiek potwierdzenie czy mam racje czy tez sie myle. dzieki Edytowane 4 Kwietnia 2009 przez chudy_lis dodatkowe informacje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #6 Napisano 5 Kwietnia 2009 Nie wiem jak z tymi otworami, ale jak włączysz kontrolkę i Ci piszczy cały czas, to właśnie wskazuje na brak czujnika lub przerwany obwód. Żadne przewody nie dochodzą do zbiorniczka ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radoslav Zgłoś #7 Napisano 5 Kwietnia 2009 nie wiem czy dobrze rozumuje ale chyba powinien tam byc 3-ci otwor w ktorym powinna byc czujka konczacego sie plynu. W Passacie B5 (przynajmniej 3BG) jest tak, że czujnik jest w innym miejscu niż pompka i z osobnym okablowaniem. Szczerze mówiąc u mnie jest standardowo więc z czym dokładnie połączona - nie wiem. Na zdjęciu zbiornik: dól to pompka, po środku czujnik. (jak coś to jest do sprzedania - zapraszam na PW) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy_lis Zgłoś #8 Napisano 5 Kwietnia 2009 Żadne przewody nie dochodzą do zbiorniczka ? jedyne przewody dochodzace do zbiorniczka to te do papki wiec musi to byc + i - zasilajace pompke. fachowcem nie jestem ale raczej tymi samymi przewodami nie moze isc sygnal o konczacym sie plynie. na zdjeciu Radoslav widac 3 otwory czyli wynika ze u mnie nie ma czujnika. (jak coś to jest do sprzedania - zapraszam na PW) Dzieki Radoslav ale bora ma calkowicie inny ksztalt zbiorniczka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach