Gość radzel1981 Zgłoś #1 Napisano 4 Marca 2008 Witam! To moj pierwszy temat takze nie wiem czy wszystko oka zrobilem. Mam problem z tempomatem za chiny ludowe nie mam pojecia jak go zalaczyc podobno dziala przeszukalem cale forum ale niestety nie znalazlem informacji na ten temat. jezeli ktos moze udzielic mi jakis informacji to bede barzdo wdzieczny. pozdrawiam kolegow forumowiczow i dzieki z gory za odpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zippo68 Zgłoś #2 Napisano 4 Marca 2008 http://www.forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=19280 Przejrzy i zapytaj któregoś z kolegów. Na pewno któryś pomoże. Zapewne jjacekkx. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xemit Zgłoś #3 Napisano 4 Marca 2008 W manetce po lewej stronie masz taki półkolisty przelącznik jak go przesuniesz to na liczniku zapali się zielona kontrolka w kształcie koła z promieniami.Przyciskami na kierownicy możesz ustawic predkość i zresetować to Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość radzel1981 Zgłoś #4 Napisano 5 Marca 2008 dzieki wielkie bede probowal pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość radzel1981 Zgłoś #5 Napisano 5 Marca 2008 a czy to prawda ze zadziala dopiero powyzej 45 km/g bo tak gdzies wyczytalem ale wy jestescie bardziej zorientowani pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
poldeczek1 Zgłoś #6 Napisano 5 Marca 2008 u mnie dziala od 30km/h Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość radzel1981 Zgłoś #7 Napisano 5 Marca 2008 mam jeszcze jedno pytanie Gdzie powinna i czy powinna sie pojawic gdzies na komputerze informacja na jaka predkosc jest nastawiony tempomat? bo jak narazie to u mnie nie hula pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #8 Napisano 5 Marca 2008 mam jeszcze jedno pytanieGdzie powinna i czy powinna sie pojawic gdzies na komputerze informacja na jaka predkosc jest nastawiony tempomat? bo jak narazie to u mnie nie hula pozdrawiam nie ma takiej informacji poza kontrolką informującą, że w danej chwili tempomat jest włączony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #9 Napisano 5 Marca 2008 nie ma takiej informacji poza kontrolką informującą, że w danej chwili tempomat jest włączony zaznaczając - "włączony", a nie uruchomiony (uruchamiasz wtedy gdy jadąc klikniesz na kierownicy "+", zdejmujesz nogę z gazu i już...), testując tempomat zauważyłem, że można go uaktywnić już przy 2000 tys obrotów, nawet na drugim biegu, na jedynce nie chciał Naciskając (przytrzymać) "+" podczas jazdy na tempomacie- przyspieszasz, szybkim naciśnięciem "+", pozostawiasz uzyskaną prędkość, naciskając (przytrzymać) "-" podczas jazdy na tempomacie - zwalniasz, przyciskiem "cancel" dezaktywujesz tempomat, również każda zmiana biegu, naciśnięcie sprzęgła, hamulca lub pedału gazu dezaktywuje załączony tempomat. Pozdrawiam ps.jeśli coś nie tak napisałem to sprostujcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the_undertaker Zgłoś #10 Napisano 5 Marca 2008 Wszystko się zgadza. Mam jednak pytanie, gdy kupowałem auto sprzedający bawił się manetką tempomatu i na FIS'ie pojawiały mu się prędkości do wyboru w skoku co 5 km/h (40, 45, 50...). Nie zapytałem i nie widziałem co on zrobił a sam dojść nie mogę skąd to i co to. Wiem, że jak przycisk prawej manetki przytrzymać to wejdę w ustawienia wyświetlania FIS'a, ale co z tym tempomatem??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #11 Napisano 5 Marca 2008 przytrzymując przycisk na prawej manetce "do góry", włączysz opcje wyświetlacza, ale nie ma tam żadnych ustawień czy wyświetleń dot. tempomatu, możesz zobaczyć aktualne ustawienie lub wyłączyć wyświetlacz całkowicie, możesz też wyłączyć wyświetlanie navi podczas prowadzenia i obserwować np: spalanie .... muszę poszperać dokładniej i się pobawić Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the_undertaker Zgłoś #12 Napisano 5 Marca 2008 No właśnie to z prawą manetką mam opracowane, ale za chiny nie mogę dojść jak gościu zrobił manetką tempomatu to, że zmieniał sobie prędkości i wyświetlało mu się to na FIS'ie tak jak wspomniałem w skoku co 5 km/h. Nie dam głowy sobie uciąć bo dawno to było, ale przełącznik tempomatu był w położeniu "aktywny" znaczy się kontrolka tempomatu "mały zegar" się świeciła, ale jechaliśmy bez załączonego tempomatu (nie wcisnął "+") czyli gaz pod butem i wtedy coś tam gostek majchrował przy manetce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość radzel1981 Zgłoś #13 Napisano 5 Marca 2008 dzieki wielkie bede kombinowal pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekDD Zgłoś #14 Napisano 5 Marca 2008 u kogoś widziałem takie coś po nastawieniu tempomatu na wyświetlaczu wyświetlało nastawioną prędkość ale to raczej chyba nie był pasek chociaż (?) jest może jest u nas coś o czym nie wiemy . the_undertaker zadzwoń do poprzedniego właściciela może coś podpowie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the_undertaker Zgłoś #15 Napisano 6 Marca 2008 Niestety po dwóch i pół roku od kupna to byłby problem znaleźć do niego numer telefonu. W instrukcji obsługi napisano, że tempomat można włączyć od 30 km/h wzwyż. Stoi tam też, że przesuwając przycisk ON/OFF w lewo do oporu i przytrzymaniu można ustawić prędkość jeżeli nie była ona wcześniej zapamiętana, ale u mnie nic się nie dzieje. Nie czuć nawet żeby był tam siakiś dodatkowy przycisk, stycznik etc. Będę musiał podjechać do ASO, może trafie na jakiegoś kumatego gościa co będzie wiedział o co chodzi. Chyba już wszystkie kombinacje z klawiszami (a za dużo to ich nie ma) robiłem i nie abla :669: Nurtuje mnie jednak ten przełącznik ON/OFF do oporu w lewo czyli w pozycję ON do oporu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach