zippo68 Zgłoś #1 Napisano 5 Listopada 2007 Nie działa podgrzewanie lusterek ????? Tylna szyba jest OK, a lusterka wciąż zamarznięte.W B4 lusterka grzały wraz z tylną szybą może w B5 jest inaczej? To moja pierwsza zima tym modelem VW. Czy ktoś może wie coś na ten temat? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #2 Napisano 5 Listopada 2007 Sprawdź, czy masz w ogóle maty grzewcze wewnątrz lusterek. No i przypatrz sie swoim drzwiom, a ścislej - regulacji elektrycznej lusterek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Lukas28 Zgłoś #3 Napisano 5 Listopada 2007 Witam,chciałbym pomóc ale ja mam podobnie a co do szyby to jak auto sie nagrzeje to dziala a jak zimno to nie bardzo widac efekt sam niewiem jak to dziala ale z tego co mi mowił gość od którego kupiłem auto to jest tak jak w poprzednim modelu czyli powinno to dzialac razem...Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nakonr Zgłoś #4 Napisano 5 Listopada 2007 przepalone maty, walnięty bezpiecznik, nie ustawione sterowanie lusterek w pozycji środkowej na grzanie lusterek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #5 Napisano 5 Listopada 2007 W B4 lusterka grzały wraz z tylną szybą może w B5 jest inaczej jak napisał mój przedmówca - ustaw przełącznik od regulacji lusterek w pozycje na "środek"... ale że większość kierowców traktuje tę pozycję na regulatorze jako "spoczynkową", to maty grzejąc całymi latami po prostu się wypalają . Prawdopodobnie będzie trzeba zainwestować po 10zł na nowe... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zippo68 Zgłoś #6 Napisano 5 Listopada 2007 Dziękuje wszystkim. Jeszcze tylko pytanie do Marecka z tego co piszesz wynika że podgrzewanie lusterek jest niezależne od tylnej szyby i działa osobno na regulatorze w drzwiach. Tak to zrozumiałem. Czy może się mylę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #7 Napisano 5 Listopada 2007 Dobrze zrozumiałes Bo ogrzewanie tylnej szyby jest sprzegniete z ogrzewaniem lusterek (pod jednym przyciskiem) - tylko w modelach z roku '97 :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość glonojad Zgłoś #8 Napisano 5 Listopada 2007 Mi tez sie zdazylo tak traktować pozycje "srodek" jako "spoczynek", na szczescie szybko mnie z bledu wyprowadzono. Ale skoro juz przy tym przelaczniku jestesmy, to czy regulacja lusterek dziala u was niezaleznie dla każdego lusterka? Ja mam tak, że kiedy pokretlo przestawiam w pozycje R to reguluje tylko i wylacznie lusterko R (prawe),ale kiedy ustawiam pokrętlo w pozycji L to przestawiją sie obydwa lusterka? Efekt jest taki, ze jesli chce dobrze miec ustawione lusterka to musze zaczac regulacje od lusterka L a potem R - nie odwrotnie. Podejrzewam, ze powinno to dzialac niezaleznie, ale nie znalazlem nigdzie jednoznaczej informacji. Jesli na forum jest podobny temat to poprosze o linka - jeszcze na niego nie trafilem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nakonr Zgłoś #9 Napisano 5 Listopada 2007 glonojad, nie martw się tak powinno być Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAMA Zgłoś #10 Napisano 5 Listopada 2007 Niektóre tematy powracają jak bumerang.... ciekawe że nigdy nie zawadzają o wyszukiwarkę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość glonojad Zgłoś #11 Napisano 5 Listopada 2007 glonojad, nie martw się tak powinno być Dzieki za info, bo to niby drobiazg, ale nie mialem pewnosci, ze dziala ok. Teraz zostaje mi tylko jechać do "DARKA" zeby sprawdzil czemu mi sie turbina "przeladowuje" i przechodzi w tryb awaryjny.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nakonr Zgłoś #12 Napisano 5 Listopada 2007 poczytaj o tubrbinie. czyszczenie kierownic, zacinająca sztanga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość glonojad Zgłoś #13 Napisano 5 Listopada 2007 poczytaj o tubrbinie. czyszczenie kierownic, zacinająca sztanga Czytalem, watkow o tym jest duzo, ale mimo tego ze podobny problem to objawy i zachowania rozne, a poniewaz mechanikiem nie jestem i wymaganych narzedzi do takowych zastowan nie posiadam to raczej sam sie za rzemioslo zabieral nie bede. Jak zaprzyjazniony mechanik sobie nie poradzi to "DAREK" za radą kolegów zarobi. Po wszystkim opisze co mi sie dzialo i jak sie naprawa potoczyla, ale w innym wątku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr555 Zgłoś #14 Napisano 5 Listopada 2007 dodam jeszcze do tych lustereczek ,kolega w swoim pasku B5 3B (1998) rozwiazal ten problem w zeszlym tygodniu ,wziol miernik i sprawdzal sciezki przypuszczam ze tam gdzies na matach ,mowil ze dwie niemialy przejscia czyli byly przerwane ,lutowanie pomoglo i teraz wszystko chula warto sprawdzic .Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAMA Zgłoś #15 Napisano 5 Listopada 2007 piotr555, Mata kosztuje 10-15 zł.... Nie wiem czy wiesz ze jak skrócisz grzałkę to temp rośnie.... a co za tym idzie? :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr555 Zgłoś #16 Napisano 6 Listopada 2007 wlasnie kolega mowil ze strasznie szybko i mocno teraz nagrzewaja lusterka, ale narazie nic sie niedzieje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAMA Zgłoś #17 Napisano 14 Listopada 2007 Jak sie grzeje zbyt mocno to będzie jak z suszarką. Spali sie. Może też wystąpić taki efekt jak z polaniem rozgrzanej szklanki gorąca wodą.. niektóre pękają :-) ale nie ma co się martwić. Wymiana lusterka razem z matą to około 50 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Artus Zgłoś #18 Napisano 8 Stycznia 2008 Czy rozbierał ktos lusterko do wymiany maty grzewczej.Jesli tak to prosze o wskazowki.Odkrecilem spodnia czesc obudowy lusterka i dalej nie wiem co ruszyc zeby dostac sie do maty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafolik Zgłoś #19 Napisano 8 Stycznia 2008 Czy rozbierał ktos lusterko do wymiany maty grzewczej.Jesli tak to prosze o wskazowki.Odkrecilem spodnia czesc obudowy lusterka i dalej nie wiem co ruszyc zeby dostac sie do maty. http://www.vw-passat.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=270&Itemid=9 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zb.gniew Zgłoś #20 Napisano 8 Stycznia 2008 To najlepsze co Koledzy mogli Ci doradzic , ale dodam że po odchaczeniu górnych zaczepów dobrze jest podnieś wkład lusterka spowrotem do góry i delikatnie odciągać dół. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach