AD41AN Zgłoś #1 Napisano 25 Marca 2016 Witam Czy jest ktos kto moglby rozwiazac lub logicznie wytlumaczyc ta zagadke? Posiadam to auto juz 3 lata kupione od pierwszego wlasciciela (firma Culina Logistics)... przed zakupem nie zalowalem grosza zeby sprawdzic auto w bazach danych. Przebieg i ksiazka zweryfikowana w ASO. Bezwypadkowe 100% auto. Dzisiejszy przeglad (MOT) wprawil mnie i diagnoste w oslupienie. Dopatrzono sie lamp Europejskich PL E1 Co tu jest grane :sciana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekcichy Zgłoś #2 Napisano 26 Marca 2016 (edytowane) E1 to homologacja na niemcy. A może ktoś nie dorysował drugiej 1 bo E11 to już homologacja na wielką brytanię Lampy HID masz na myśli nie oryginalne lampy? Bo HID to mi się zawsze kojarzy z pseudo xenonami. Jeżeli rzeczywiście masz nieoryginalne lampy z żółtego kraju, to może się tak zdarzyć że będą świecić po angielsku a homologacja niby Niemiecka. A jeżeli masz oryginalne lampy to niech ktoś rozkoduje to w Etce lub podjedz do salonu vw i sprawdzi jakie lampy wyszły z fabryki. Jeżeli lampy oryginalne VW to jeszcze pozostaje kwestia w którą stronę świecą? Bo może się zdarzyć tak, że lampa doświetla brytyjskie pobocze a homologację przeszła w niemieckim instytucie. I wtedy taka homologacja powinna bez problemu być akceptowana, gdyż kraje UE zobowiązane są do akceptowania swoich homologacji. Btw. Przyszła mi jeszcze taka głupkowata myśl że ktoś przełożył kontynentalnego ;P Edytowane 26 Marca 2016 przez wojtekcichy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AD41AN Zgłoś #3 Napisano 26 Marca 2016 (edytowane) Wojtek podrzucam pare zdjec. Ogromnie jestem zdziwiony. Auto kupilem zaraz po gwarancji wiec wlasciciel przez pierwsze trzy lata nie robil tu przegladu.... to ja jestem tym pierwszym ktory przez ostatnie 3 lata zglaszal sie na diagnoze (MOT). Wczoraj pokazano mi na sprzecie i wykresie ze wiaska swiatla odpowiada europejczykowi. Doswietla os jezdni a nie pobocze. Uskok na wykresie jest dla auta z kierownica po lewej stronie. Przy zakupie bacznie przygladalem sie czy ktos grzebal i rozkrecal przod auta. Zero oznak np typu naruszone lub obdarte sruby, przesuniecia lub nowe elementy, pekniecia, spawanie itp nawet blacharka miernikiem sprawdzona i trzyma wszedzie rowno 120. Edytowane 26 Marca 2016 przez AD41AN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekcichy Zgłoś #4 Napisano 26 Marca 2016 I przez ostatnie 3 lata było okej tylko w tym roku się czepili? Lampy to "AL" czyli oryginał dla VW. Nawet strzałki na lampach wskazują kierunek doświetlania w lewo czyli na brytyjskie pobocze. Tak więc nie wiem dlaczego doświetlają Ci oś jezdni. Może są uniwersalne i coś się przestawiło? Co do rozszyfrowania VINu w Etce to nie pomogę bo nie mam Etki. W najgorszym przypadku pozostaje błąd fabryki w montażu?! A 120 na blacharce to żaden problem :fajny Poza tym to mogło być delikatne puknięcie parkingowe, ot zderzak i 2 lampy. P.S. Doedukowałem się i H.I.D. to nie tylko chińskie niewiadomo co z allegro ale poprostu określenie na xenony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AD41AN Zgłoś #5 Napisano 26 Marca 2016 ...to tez mnie zastanawia bo przez pierwsze 2 lata przeglady robilem w rygorystycznym garazu Kwik Fit i dopiero teraz garaz TyreCity dopatrzyl sie takiego mankamentu. Faktycznie nawet strzalki wskazuja kierunek.... coz po swietach podskocze do ASO i zapytam czy jest mozliwosc sprawdzenia z jakimi lampami zjechal z tasmy... bedzie duza ciekawostka jezeli faktycznie to blad fabryki. Napisze co wyszlo po wizycie. Dzieki za czas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach