Skocz do zawartości
Gość kinga

elektryczne szyby

Rekomendowane odpowiedzi

Gość kinga

Chcialabym sobie zamontowac elektryczne szyby, wystarczy tylko na przod,bo z tylu nie jezdze. Czy wie ktos moze gdzie i za ile moge ( i dlaczego tak drogo) zamontowac takowe cacko;), jestem z Krakowa wiec fajnie by bylo gdzies niedaleko moich okolic

Z góry dziekuje za pomoc :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Komplet na przód z wiązką elektryczną, sterownikiem i przyciskami to min. 250 zł (używane oczywiście). Pod warunkiem, że sama założysz ;) a jak nie potrafisz to pierwszy lepszy kolega za ładny uśmiech ci je zamontuje. Uniwersalne podnośniki szyb - ODRADZAM. Czemu tak drogo? - tu należy szukac przyczyn w prawach ekonomii - popyt, podaż itp. Gdzie szukac? - nalepiej na allegro.

P.S. Przy używanych oryginalnych podnośnikach uważac musisz, by zła strona mocy przewagi nad tobą nie.... znaczy się (troszkę się zagalopowałem) zwróc uwagę na ich stan, by potem nie płakac nad zacinająca się, zgrzytającą szybą :cisza:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kinga

dziekuje bardzo za informacje, 250 to chyba nie duzo, myslalam ze drozej bo dzownilam do sklepu to mi koles powiedzial na sam przod 900 zł z montazem bez montazu 650 zł :/ to mnei troche wgielo. w takim razie bede szukac na allegro.

jeszcze raz dziekuje za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość jam_jam!

two_pac, możesz dokładniej opisać dlaczego odradzasz uniwersalne? Słyszałem raczej dobre opinie lub neutralne oraz sporadycznie na innych forach,że mogą nie dawać rady w autach 3dzrzwiowych z dużą ciężką szybą.

Wiadomo - każdy sprzedawca będzie zachwalał swój towar ale dają też roczną gwarancję. Miałem takie w Fronterce sprowadzonej z Niemiec i działają w PL już drugi rok a ile wcześniej nie wiadomo. Zastanawiam się nad założeniem w Passacie i chciałbym usłyszeć opinie od kogoś kto ma takie ustrojstwo. Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na wstępie zaznaczę, że nie miałem styczności z tymi uniwersalnymi podnośnikami, ale oto moje przemyślenia:

 

primo - za tą cenę można już prawie miec oryginalne używane podnośniki,

drugie primo - spójrzcie jak solidnie wygląda oryginał, a jak śmiesznie napęd za pomocą ala pasek klinowy :znudzony:

trzecie primo - nie wiem jak z czasem podnoszenia, ale obawiam się, że raczej wolniej im to będzie wychodzic

czwarte primo - wygląd :przestraszony: przełączniki itp.

piąte primo - ich moc, jeśli ktoś ma rzadko używane, ciężko chodzące szyby, jak np. ja z tyłu, to nie wiem jakby sobie one poradziły z nimi :zdziwko:

piąte primo - co oryginał to oryginał :padam:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kinga, jesli szukasz to mam komplet orginalny na przod. Kompletne podnosniki z przyciskami i raczkami. Odezwij sie na prv podesle zdjecia. Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kinga

to juz teraz nie wiem czy uniwerslane czy orginalne używki????

ma ktos jeszcze jakies zdanie na ten temat???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość brzesiu

Ja u siebie mam zamontowane uniwersalne kupione z 8 lat temu w raichu.

 

Napend w moich jest rowiazany za pomoca zilniczka elektrycznego polaczonego linka z mechanizmem nakladanym w miejsce orginalnej wajchy.

 

Dzialac to dziala ale jest glosne i powolne a konstrukcja po kilku latah potrafi sie rozsypac. ostatnio mi takie badziewie pekło ktorego nie da rady sobie ani dorobic ani posklejac i efektt taki ze mam jedna el szybe od strony pasazera.

 

gdybym dzisiaj robi sobie lektryke to bym wybral uzywany orginal.Ale hyba w tym wypadku jest wiecej roboty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość adamis

Czy można zamontować el. szyby i jednocześnie zachować działającą awaryjnie korbkę.

Pytam,bo mam w pamięci parę przygód znajomych,którzy otworzyli i nie mogli już zamknąć,a tu deszcz albo śnieg.Nie potrafił bym cieszyć się takim udogodnieniem,które mogło by mnie postawić w takiej sytuacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość siasia

Witam,ja mam w swoim uniwersalne z przodu założone,niewiem jak długo bo jak kupowałem to już były:)Jeśli chodzi o działanie to faktycznie nie są zbyt szybkie,chodzą raczej cicho. Z jedną stroną jest problem bo po dojechaniu szyby do samej góry siłownik nie wyłącza się:/Niewiem jak to naprawić bo nie potrafię tego rozebrać:/Jak sam miałbym zakładać to wybrałbym oryginalne,gwarantowana pewność działania no i zamontowane w oryginalne miejsca,te uniwersalne to trochę amatorsko się trzymają:)Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Również polecam orginał. Używany oginałek zapewne dłużej pochodzi, niż nowy uniwersalny rzemieślniczy wyrób :-D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kinga

dzieki za informacje, w takim razie decyzja juz podjeta :) uzywany oryginal, najlepszy bylby new ale cena zabija :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Różnie bywa orginały tez się sypią i nie są wolne od wad, po za tym cena za komplet 4 sztuk trzeba sie liczyć z wydatkiem ok 800zl i to uzywek w niewiadomo jakim stanie. Nowe uniwersalne dobrze dobrane i zamontowane, nie będą złym wyborem, pod warunkiem, że instalacja zostanie dobrze wykonana i wyregulowana. Orginalne podnośniki sa awaryjne i tu nikt mi nie powie, ze nie ma z nimi problemów! wiadomo, że maja swoje miejsce w dzwiach przełączniki pasują designem do reszty auta i działąja dość sprawnie, ale czy jest to opłacalny zakup.... to już trzeba sobie przemysleć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość -uki-

Do używanych oryginałów oprócz samych podnośników i rączek z przełącznikami dobrze oczywiście nabyć oryginalne wiązki - mniej kłopotów z dłubaniem.

Sam montaż wiąże się z rozmontowaniem tapicerek drzwi, wybebeszeniem oryginalnych korbkowch podnośników i w ich miejsce wkręceniem "elepstrycznych" - to jest pikuś. Więcej zabawy jest z poprowadzeniem elektryki (zdejmowanie progów, przeciskanie przez przepusty kablowe w drzwiach) - brr...

Nie wiem, jak w innych wersjach, ale u mnie jest jeszcze moduł sterujący całym bajzlem z tyłu pod kanapą (mam 4 elektryczne szyby, może w przypadku 2 go nie ma ??), ale dzięki niemu jest domykanie szyb przy zamykaniu samochodu, warto więc i o nim pamiętać. I tu się kłaniają oryginalne wiązki, zapewniające sprzęgnięcie modułu sterowania szybami ze sterownikiem centralnego zamka...

Generalnie dla kumatej osoby - do zrobienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Generalnie dla kumatej osoby - do zrobienia.
wszystko jest do zrobienia pod warunkiem, ze masz wszystkie orgonalne graty9 gdy autko orginalie nie ma elektryki szyb) bo inaczej trzeba wszystko kompletować a to juz jest spory wydatek. Całość (kable, podnośniki, centralki i rączki) ciężko dostać w zestawie gotowym do zamontowania :kwasny: a jak się trafi to ceny zwalają z nóg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie wiem, jak w innych wersjach, ale u mnie jest jeszcze moduł sterujący całym bajzlem z tyłu pod kanapą (mam 4 elektryczne szyby, może w przypadku 2 go nie ma ??), ale dzięki niemu jest domykanie szyb przy zamykaniu samochodu

W przypadku 2 też jest, tyle że ja mam moduł komfortu czyli wspomniane przez Ciebie domykanie szyb i może od tego jest ta czarna skrzynka :?:

 

Generalnie Luq@sz muszę Ci przyznać rację, że jeżeli nie ma się kompletu z wiązkami i modułem sterującym to lepiej montować jakieś uniwersalne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

-uki- chyba się mylisz, pod tylną kanapą może być tylko sterownik abs i sterownik skrzyni automatycznej. Moduły są 2 lub 4 i są fabrycznie zamontowane w drzwiach na silniku podnośnika szyby. One spełniają funkcję modułu komfortu, czyli domykanie szyb z kluczyka/pilota. Czyli każdy passat który ma fabrycznie elektryczne szyby, ma też domykanie szyb z kluczyka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
-uki- chyba się mylisz, pod tylną kanapą może być tylko sterownik abs i sterownik skrzyni automatycznej. Moduły są 2 lub 4 i są fabrycznie zamontowane w drzwiach na silniku podnośnika szyby. One spełniają funkcję modułu komfortu, czyli domykanie szyb z kluczyka/pilota. Czyli każdy passat który ma fabrycznie elektryczne szyby, ma też domykanie szyb z kluczyka.

 

moduł komfortu montowany jest pod tylnią kanapą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
moduł komfortu montowany jest pod tylnią kanapą

 

Dokładnie tak, jak zechce mi się ruszyć d... i zejść na dół to mogę zrobić fotkę :rotfl:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności