Komunikaty
 
Pokaż wyniki od 1 do 1 z 1

Wątek: Regulamin forum

  1. Regulamin forum
    #1
    Awatar Duży
    Imię
    Paweł
    Dołączył
    Oct 2005
    Mieszka w
    Karlino (zachodniopom.)
    Wiek
    42
    Samochód
    B7 2.0 TDI 170KM DSG, 2011
    Jest nam bardzo miło, że postanowiłeś/aś odwiedzić nasze forum. Zapraszamy również na stronę klubową dostępną pod adresem http://www.vw-passat.pl.
    Zanim jednak zaczniesz brać czynny udział w życiu forum zapoznaj się proszę z poniższym regulaminem. Stosowanie się do jego wytycznych zapewni Ci bezproblemową koegzystencję wśród pozostałych forumowiczów.

    1. Zanim napiszesz pierwszą wiadomość - zapoznaj się z działem dla nowych użytkowników!

    1.1 Uzupełnij profil - pozwala on zorientować się skąd pochodzisz oraz czym jeździsz. Wskazane jest uzupełnienie informacji o samochodzie (rocznik, model, silnik) - ułatwi to innym forumowiczom udzielenie Ci pomocy.
    1.2 Aby zachować przejrzystość i czytelność forum prosimy o zastosowanie się do ograniczeń w profilu:
    Awatar - max wysokość x szerokość 100x100, rozmiar 10KB.
    Podpis może zawierać : 3 wiersze tekstu pisanego jednym rodzajem czcionki (dopuszczalne pogrubienia, linki i 2 dowolne kolory czcionki) oraz grafikę o maksymalnych wymiarach 500x100 pikseli (max. rozmiar to 30KB) lub 6 wierszy tekstu pisanego jednym rodzajem czcionki (dopuszczalne pogrubienia, linki i 2 dowolne kolory czcionki).
    Podpis może być moderowany przez administratora lub moderatora!!!
    Jeśli w podpisie wykorzystywany jest obrazek, wielkość fontu nie może przekraczać 20px. Jeśli obrazek składa się wyłącznie z napisu - cały obrazek nie może mieć wysokości większej niż 30px.
    1.3 Zapoznaj się z ogłoszeniami oraz "przyklejonymi" postami, dotyczą one ważnych wydarzeń bądź są bardzo popularnymi tematami. Jeśli jesteś zainteresowany modelem B5 KONIECZNIE zapoznaj się z FAQ B5 . Jeśli przyszedłeś poczytać o B3 lub B4 - oto FAQ B3/B4
    1.4 Szukasz wiadomości, odpowiedzi na swoje pytanie? Wiele tematów zostało już omówionych, OBOWIĄZKOWO użyj wyszukiwarki. W tym celu kliknij w "SZUKAJ" w górnej części forum.

    2. Wysyłanie wiadomości na forum

    2.1 Jeżeli jesteś absolutnie pewien, że na forum nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie to zadaj je, przestrzegając poniższych założeń:
    a) upewnij się, czy twojej wiadomości nie da się podłączyć pod istniejący już temat
    b) jeżeli zakładasz nowy wątek, to upewnij się, że umieszczasz go w odpowiednim dziale; tytuł wątku powinien w skrócie określać jego treść, niedopuszczalne są tytuły w stylu: "problem", "pomocy" bądź "ale fajne".
    c) obowiązującym językiem jest język polski i taki prosimy stosować. Dotyczy to zarówno formy stylistycznej wiadomości, jak również gramatyki i interpunkcji.
    d) jest to forum tematyczne i prosimy się do tego stosować. Wyjątkiem jest dział Off Topic
    e) przed wysłaniem użyj opcji "podgląd" a następnie ponownie przeczytaj swojego posta. Jeśli masz pewność, że nie ma żadnych błędów (zarówno stylistycznych jak i gramatycznych), treść bezpośrednio wskazuje na twój problem i rozwiewa wszelkie wątpliwości a wiadomość zostanie umieszczona w odpowiednim dziale, klikaj śmiało w "zatwierdź".
    2.2 Nie poganiaj użytkowników z udzieleniem odpowiedzi na Twojego lub czyjegoś posta. Widocznie nikt nie zna rozwiązania danego problemu bądź nikogo nie ma przy komputerze.
    2.3 Masz możliwość edytowania swojej wiadomości. Jeśli czujesz potrzebę dodania pewnej informacji bądź poprawienia zauważonego błędu edytuj ostatniego posta zamiast dodawać nowego. Do tego służy opcja "edytuj" w prawym dolnym rogu twojej wiadomości.
    2.4 Odpowiadając użytkownikowi staraj się cytować część tekstu, wobec którego sie wypowiadasz. Ułatwia to czytanie całych wątków i powoduje, że dyskusja staje się bardziej przejrzysta.
    2.5 Masz coś do powiedzenia konkretnemu użytkownikowi tego forum? Skorzystaj z maila, gadu gadu lub wyślij prywatną wiadomość - forum publiczne nie służy do rozwiązywania osobistych problemów bądź do prowadzenia prywatnych dyskusji. Tzw. "wycieczki osobiste" będą bardzo szybko blokowane.

    3. Zakazy

    3.1 Zabronione jest zakładanie tematów/postów dotyczących porad w zakupie konkretnego egzemplarza samochodu. W dziale "Dyskusje motoryzacyjne" istnieje przyklejony temat do tego typu dyskusji.
    3.2 W dziale "Dyskusje motoryzacyjne" istnieje przyklejony wątek dotyczący zgłoszeń kradzieży pojazdów. Jest to jedyne miejsce na forum, gdzie można poinformować innych o tym zdarzeniu.
    3 .3 W dziale "Off Topic" istnieje przyklejony temat do składania życzeń urodzinowych oraz imieninowych innym użytkownikom. Zakładanie odrębnych tematów do tego celu jest zabronione
    3.4 W trakcie pisania postów zabronione jest używanie wielu kolorów, czcionek i ich rozmiarów.€“ To jest forum techniczne, co oznacza, że liczy się czytelność i możliwość zrozumienia problemu danego użytkownika. Spamowanie wykrzyknikami lub pytajnikami również jest zabronione.
    3.5 Zabronione jest zakładanie tematów związanych z dystrybucją oraz lokalizacją w internecie oprogramowania oraz innych dzieł podlegających prawom autorskim. W przypadku kłopotów z instalacją oprogramowania prosimy o zwrócenie się do dystrybutora, u którego został dokonany zakup. Piractwo oraz nielegalne oprogramowanie będzie tępione.
    3.6 Zabronione jest powielanie kont. Obowiązuje zasada jeden użytkownik - jedno konto. W przypadku wykrycia takiego procederu oba konta będą blokowane.

    4. Handel i reklama na forum

    4.1 Jakikolwiek handel na forum jest zabroniony,€“ nie akceptujemy żadnych propozycji sprzedaży, kupna, usług, ogłoszeń, linków do ogłoszeń/aukcji, niezależnie czy będą umieszczone w poście, osobnym wątku, profilowym podpisie czy shout boxie.
    4.2 Wyjątkiem jest sprzedaż aut -€“ wyłącznie passatów, będących własnością forumowiczów oraz sprzedaż prowadzona w dziale €ž"Ogłoszenia i usługi komercyjne"€.
    Ogłoszenia o sprzedaży auta mogą zamieszczać użytkownicy z 1,5-rocznym stażem na forum. Akceptowalna forma ogłoszenia to wątek z linkiem do portalu ogłoszeniowego/aukcyjnego.
    4.3 W dziale komercyjnym umieszczamy ogłoszenia forumowiczów znanych osobiście administracji, prowadzących zarejestrowane działalności gospodarcze, oferujących swoje usługi na ogólnodostępnych stronach internetowych.

    5. Konta nieużywane przez ponad sześć miesięcy mogą zostać skasowane. Przez nieużywane konto rozumiemy takie, na którym nie znajdują się posty i nie została odnotowana aktywność od sześciu miesięcy.
    Skasowanie konta oznacza tylko usunięcie profilu - cała historia postów danego użytkownika zostaje na forum.

    Moderatorzy celem zachowania porządku i spokoju na forum mają gamę możliwości, z których w razie potrzeby korzystają. Nie stosując się do regulaminu można doprosić się usunięcia postu, pisemnej reprymendy, ostrzeżenia, zakazu pisania lub nawet bana.

    Warunki te oraz dyscyplina pomogą nam zachować porządek na forum, co jest w interesie każdego z nas.
    Będziemy bardzo wdzięczni jeśli dodatkowo zapoznasz się z ogólnie obowiązującą w internecie NETYKIETĄ oraz będziesz się do niej stosował. Co to jest NETYKIETA możesz się dowiedzieć TUTAJ
    Jeśli nie zgadzasz się z regulaminem skontaktuj się z administratorem, Twoje konto zostanie usunięte.

    Niniejsze forum funkcjonuje wyłącznie jako forum dyskusyjne, nie służy jakimkolwiek celom związanym z działalnością gospodarczą, nie reprezentuje żadnej osoby prawnej ani fizycznej jak również nie funkcjonuje na zlecenie ani też nie jest w jakikolwiek sposób zależna od jakiegokolwiek podmiotu prowadzącego działalność gospodarczą.
    Wszelkie transakcje, umowy i temu podobne czynności, w wyniku których powstają jakiekolwiek zobowiązania stron, zawierane pomiędzy uczestnikami forum dokonywane są wyłącznie na własne ryzyko, we własnym imieniu i na własny rachunek stron bez jakiejkolwiek odpowiedzialności ze strony administratorów i moderatorów domeny.
    Opinie, uwagi i informacje uczestników forum są wyłącznie opiniami osób je zamieszczających a za ich treść administrator forum nie ponosi żadnej odpowiedzialności.
    Ostatnio edytowane przez artmin ; 29-11-2016 o 12:46
     
     

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •