Czaromarodziej Zgłoś #1 Napisano 4 Grudnia 2011 Witam. Krótkie pytanie, czy przy wymianie wahacza tylnego dolnego prawa strona i nie skręceniu go przy obciążonym aucie może znosić w prawo ? zbierzność była robiona i dalej jest nie tak, jedzie prosto chwile a potem znów ściąga w prawo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 4 Grudnia 2011 a reszta wahaczy i końcówki są ok ? po wymianie wahacza należy sprawdzić zbieżność Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Czaromarodziej Zgłoś #3 Napisano 4 Grudnia 2011 Tak są ok..koncówka robiona, komplet górnych robiony, no i ten jeden dolny ale to juz chwile temu... niemam pojęcia czemu tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #4 Napisano 4 Grudnia 2011 ja zmieniając zawieche skręciłem ją na podniesionym aucie i potem ustawiłem zbieżność (nic złego po 40 tys km jakoś nie odczuwam żeby się coś z wahaczami działo), jakoś po dwóch miesiącach od wymiany zawiech padły mi końcówki wiec je wymieniłem i pojechałem znowu na zbieżność koleś ustawił i jest ok (tylko kiera jest trochę skręcona)ale auto idzie jak po szynie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #5 Napisano 4 Grudnia 2011 Witam.Krótkie pytanie, czy przy wymianie wahacza tylnego dolnego prawa strona i nie skręceniu go przy obciążonym aucie może znosić w prawo ? zbierzność była robiona i dalej jest nie tak, jedzie prosto chwile a potem znów ściąga w prawo. jezeli auto sciaga to jest zbierznosc do robienia upewnij sie najpierw czy gdzies nie masz jeszcze luzu bo zbierznosc trzeba ustawiac na idelnym zawieszeniu nie ma sensu ustawiac gdy cos ma luz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotr1986 Zgłoś #6 Napisano 4 Grudnia 2011 Sprawdz czy bieżnik opon na osiach jest tak samo zużyty bo wystarczy że jedna jest mocniej zużuta i auto może ściągać sprawdz rowniez cisnienie w oponkach. Wahacze dokręca się na postawionym aucie żeby się tuleje gumowe nie pozrywały. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #7 Napisano 4 Grudnia 2011 Sprawdz czy bieżnik opon na osiach jest tak samo zużyty bo wystarczy że jedna jest mocniej zużuta i auto może ściągać sprawdz rowniez cisnienie w oponkach. Wahacze dokręca się na postawionym aucie żeby się tuleje gumowe nie pozrywały.cisnienie powinni sprawdzic przy ustawianiu zbierznosci ale nie zaszkodzi sprawdzic moze ucieka co do bierznika nie ma onna az takiego wplywu z wachaczami zgodze sie dokrecamy na opuszczonym aucie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #8 Napisano 4 Grudnia 2011 ja zmieniając zawieche skręciłem ją na podniesionym aucie czy przy wymianie wahacza tylnego dolnego prawa strona i nie skręceniu go przy obciążonym aucie może znosić w prawo ? Nie - nie trzeba. Ale skoro cię ściąga , to sprawdź ciśnienie w oponach, potem w kolejności jest sprawdzenie zbieżności - nic innego nie wymyślisz. No może jeszcze zacisk hamulca do końca nie odbijać i wtedy znosić będzie na jedną stronę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #9 Napisano 4 Grudnia 2011 Sprawdz czy bieżnik opon na osiach jest tak samo zużyty bo wystarczy że jedna jest mocniej zużuta i auto może ściągać sprawdz rowniez cisnienie w oponkach. Wahacze dokręca się na postawionym aucie żeby się tuleje gumowe nie pozrywały. Kolega dobrze radzi:dobrzeja dodam tylko żę jesli wahacz był wymieniany to tulejki musiały być wybite albo jakas inna przyczyny tej wymiany była ,mniejsza z tym chodzi o to że opona zużyła sie do wcześniejszego ułożenia wahacza wiec po wymianie moze być efekt ściągania do puki sie opona na nowo nie ułoży ,aj radził bym jeszce zamienić koła maiejscami (jesli opony nie są kietrunkowe) to znaczy z prawej na lewą i sprawdzić .tak naprawde przyczym ściągania może być wiele jak kolega wyrzej zauważył . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Czaromarodziej Zgłoś #10 Napisano 4 Grudnia 2011 Dzięki za wszystkie odpowiedzi ale nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu, pytałem czy może mieć to wpływ że JEDEN JEDNY WAHACZ DOLNY TYLNE Z PRAWEJ STRONY skręciłem na podniesionym aucie(w sumie to ustawiłem go na oko tak jak zamocowany był poprzedni ) Wiem o oponach o ciśnieniu o drążkach o tym że skręca się na opuszczonym/obciążonym/w pozycji do pracy/szpuszczonym aucie, wszystko jest raczej ok. na szarpaku tylko ten jeden wahacz z dołu wyszedł... nic innego nie wymyślisz. Nie wierze , że nie zostają sanki jeszcze a zbieżność była robiona na dobrym sprzęcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mej Zgłoś #11 Napisano 4 Grudnia 2011 zbieżność,bieżnik,wyżej - panowie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alexx Zgłoś #12 Napisano 5 Grudnia 2011 Krótkie pytanie, czy przy wymianie wahacza tylnego dolnego prawa strona i nie skręceniu go przy obciążonym aucie może znosić w prawo ? nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach