Gość keruj-64 Zgłoś #1 Napisano 20 Maja 2007 WITAM Mam wielki problem mój passat b5 1,9tdi 110 km AFN silnik zaczął ciężko palić na ciepłym silniku(palił na dotyk) przejechałem go VAG-iem i na wartości bloku [000] ma: 1-41 2-009 3-000 4-034 5-099 6-201 7-065 8-143 9-175 10-091 na bloku [003] ma: 1 861 2 295 3 390 i 400 4 4,8% na bloku [004] ma: 1 861 2 1,3 3 2,6 4 96,4% na bloku [005] ma: 1 861 2 18,6 mg/R 3 2,4 4 91,8oC na bloku [015] ma: 1 861 2 6,8mg/R 3 0,78l/h 4 00mg/R błagam Was wiem że są na forum fachowcy w tej dziedzinie i jeżeli można prosić to proszę co mam zrobić czego szukać czy tylko "mądry"serwis mi został?Passat pali tyle samo nie kopci raczej zbiera sie tak samo to co u licha mu jest.Pozdrawiam i z góry dziekuje.Odpowiedź proszę na maila,na forum lub GG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dodi79 Zgłoś #2 Napisano 21 Maja 2007 ja obstawiam nastawnik w pompie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gst Zgłoś #3 Napisano 21 Maja 2007 2 pozycja 009 z korygować ustawienie zapłonu i jeszcze sprawdzić dokładnie małe koło rozrządu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TommyVW Zgłoś #4 Napisano 21 Maja 2007 pompa..ale wiecej sie nie znam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość keruj-64 Zgłoś #5 Napisano 21 Maja 2007 ustawiony na 57 i dalej źle niepokoi mnie blok 004 bo wartość 2-1,5 BTDC wartość 3-1,5do 1,8BTDC obie powinny chyba mieć od 3 prawda?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Zgłoś #6 Napisano 21 Maja 2007 Musisz posprawdzać wszystkie parametry z tymi co podałem i dokładnie poustawiać tak jak być powinno. Sprawdź rozrząd, ustaw wtrysk na 52 - i sprawdź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość keruj-64 Zgłoś #7 Napisano 21 Maja 2007 Dzięki bardzo spróbuję jeszcze raz jak poprzestawiam to dam znać ale coraz bardziej jestem skłonny do wymiany zaworu poczatku wtrysku n108 bo dzisiaj ustawiałem i chciałem ustawic na 52 to miałem albo 48 albo 56-57 pływa ten kąt.Dziękuję jeszcze raz.Dam info po nast.zmianach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rogalotti Zgłoś #8 Napisano 22 Maja 2007 Kat wtryski bedzie sie wachać przecież on podaje realne wskazania na chwile obecną. Zresztą taka odchyłka to nie odchyłka. Zrób blok 000 przy wciśniętym guziku Basic Settings i wklej. Swoją drogą to statyczny kąt wtrysku reguluje sie na zablokowanym przestawiaczu . Oj panowie... Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość keruj-64 Zgłoś #9 Napisano 23 Maja 2007 Dziękuję Rogalotti zrobie tak to poiformuję ja robie to pierwszy raz tak że nie rozumię wiele spraw ale próbuję a co to znaczy że reguluje się na zablokowanym przestawiaczu? Dzisiaj podam wszystkie bloki statyczne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość keruj-64 Zgłoś #10 Napisano 23 Maja 2007 A więc po kolejnych regulacjach jest tak: blok 000 bassic 1-041 2-057 3-000 4-017 5-099 6-201 7-067 8-132 9-171 10-088 blok 001 1-861 2-3,6 3-1,6 4-90,0 blok 003 1-861 2-280 3-380-390 4-4,8 na bassic jest 1-861 2-EGR OF 2-EGR ON 3-390 3-220 4-0,0 4-99,6 blok 004 1-861 2-1,3 3-1,5 4-78 blok 005 1-861 2-20,0 3-1,3 4-90 blok 015 1-861 2-3,4 3-0,39 4-00,0 blok 021 1-280 2-380 3-4,8 4-010000 blok 013 1- -0,71 2- -1,51 3- -0,09 4-======= no i niestety ciepły kręci ciężko trzeba trzymać czasami nawet 15 sek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rogalotti Zgłoś #11 Napisano 23 Maja 2007 Zrób tak, rozgrzej silnik i zgas, następnie zimną wodą lej na samą pompe wtryskową i wtedy spróbuj odpalić, jeżeli zapali lepiej jedz do pompiarza na regeneracje pompy wtryskowej. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość keruj-64 Zgłoś #12 Napisano 23 Maja 2007 Rogalotti powiedz mi co sądzisz po blokach statycznych?a co mogłoby być z pompą do regerenacji jakby po zimnej wodzie pomogło?Jutro będę sprawdzał!A ja myślę że to jednak zawór n108 co o tym sądzisz??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rogalotti Zgłoś #13 Napisano 23 Maja 2007 Nie sądze, jak on nie dostawałby plusa to byłyby problemy z praca po zapaleniu itp. Jeżeli masz tylko problem z paleniem na ciepłym to jest właśnie bardzo duże prawdopodobieństwo że siada pompa. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość qradek Zgłoś #14 Napisano 20 Lutego 2009 Mapy wtryskow do korekty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blade13 Zgłoś #15 Napisano 20 Lutego 2009 No to odgrzałes kotleta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janmil987 Zgłoś #16 Napisano 21 Listopada 2010 Witam.Spróbuje odgrzać tego kotleta bo mam ten sam problem ze swoim AFN ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość brunoa Zgłoś #17 Napisano 19 Stycznia 2011 Zrób tak, rozgrzej silnik i zgas, następnie zimną wodą lej na samą pompe wtryskową i wtedy spróbuj odpalić, jeżeli zapali lepiej jedz do pompiarza na regeneracje pompy wtryskowej. A czy ktos moglby mi powiedziec gdzie w Passacie B4 (1996r) znajduje sie pompa wtryskowa. Oczywiscie zdjecie byloby idelane no ale opis tez bylby dobry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czuj Zgłoś #18 Napisano 3 Lutego 2011 Witam mam ten sam problem co kolega na ciepłym pali ciężko jest po remoncie pompy wchodzi błąd sterowania komputera ale nie da sie skasować pomóżcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czuj Zgłoś #19 Napisano 6 Lutego 2011 jest tyle ludzi na forum a jak trzeba to nikt nie pomoże Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toldek1 Zgłoś #20 Napisano 6 Lutego 2011 Jak Ci pomóc jak informacji ZERO, myślę że w twoim przypadku TO ci pomoże http://moto.allegro.pl/tdi-zle-pali-ciezko-odpala-na-cieplym-silniku-i1444427889.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach