Skocz do zawartości
Gość keruj-64

CIĘKO PALI CIEPŁY AFN

Rekomendowane odpowiedzi

Gość keruj-64

WITAM

Mam wielki problem mój passat b5 1,9tdi 110 km AFN silnik zaczął ciężko palić na ciepłym silniku(palił na dotyk) przejechałem go VAG-iem i na wartości bloku

 

[000] ma:

1-41

2-009

3-000

4-034

5-099

6-201

7-065

8-143

9-175

10-091

 

na bloku [003] ma:

1 861

2 295

3 390 i 400

4 4,8%

 

na bloku [004] ma:

1 861

2 1,3

3 2,6

4 96,4%

 

na bloku [005] ma:

1 861

2 18,6 mg/R

3 2,4

4 91,8oC

 

na bloku [015] ma:

1 861

2 6,8mg/R

3 0,78l/h

4 00mg/R

 

błagam Was wiem że są na forum fachowcy w tej dziedzinie i jeżeli można prosić to proszę co mam zrobić czego szukać czy tylko "mądry"serwis mi został?Passat pali tyle samo nie kopci raczej zbiera sie tak samo to co u licha mu jest.Pozdrawiam i z góry dziekuje.Odpowiedź proszę na maila,na forum lub GG.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja obstawiam nastawnik w pompie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość gst

2 pozycja 009

z korygować ustawienie zapłonu :krzeslem:

i jeszcze sprawdzić dokładnie małe koło rozrządu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pompa..ale wiecej sie nie znam :zalamany:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość keruj-64

ustawiony na 57 i dalej źle niepokoi mnie blok 004 bo wartość 2-1,5 BTDC wartość 3-1,5do 1,8BTDC obie powinny chyba mieć od 3 prawda??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musisz posprawdzać wszystkie parametry z tymi co podałem i dokładnie poustawiać tak jak być powinno. Sprawdź rozrząd, ustaw wtrysk na 52 - i sprawdź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość keruj-64

Dzięki bardzo spróbuję jeszcze raz jak poprzestawiam to dam znać ale coraz bardziej jestem skłonny do wymiany zaworu poczatku wtrysku n108 bo dzisiaj ustawiałem i chciałem ustawic na 52 to miałem albo 48 albo 56-57 pływa ten kąt.Dziękuję jeszcze raz.Dam info po nast.zmianach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kat wtryski bedzie sie wachać przecież on podaje realne wskazania na chwile obecną. Zresztą taka odchyłka to nie odchyłka. Zrób blok 000 przy wciśniętym guziku Basic Settings i wklej. Swoją drogą to statyczny kąt wtrysku reguluje sie na zablokowanym przestawiaczu :D . Oj panowie...

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość keruj-64

Dziękuję Rogalotti zrobie tak to poiformuję ja robie to pierwszy raz tak że nie rozumię wiele spraw ale próbuję a co to znaczy że reguluje się na zablokowanym przestawiaczu?

 

Dzisiaj podam wszystkie bloki statyczne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość keruj-64

A więc po kolejnych regulacjach jest tak:

blok 000 bassic

1-041

2-057

3-000

4-017

5-099

6-201

7-067

8-132

9-171

10-088

 

blok 001

1-861

2-3,6

3-1,6

4-90,0

 

blok 003

1-861

2-280

3-380-390

4-4,8

na bassic jest

1-861

2-EGR OF 2-EGR ON

3-390 3-220

4-0,0 4-99,6

 

 

blok 004

1-861

2-1,3

3-1,5

4-78

 

 

blok 005

1-861

2-20,0

3-1,3

4-90

 

blok 015

1-861

2-3,4

3-0,39

4-00,0

 

blok 021

1-280

2-380

3-4,8

4-010000

 

blok 013

 

1- -0,71

2- -1,51

3- -0,09

4-=======

no i niestety ciepły kręci ciężko trzeba trzymać czasami nawet 15 sek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrób tak, rozgrzej silnik i zgas, następnie zimną wodą lej na samą pompe wtryskową i wtedy spróbuj odpalić, jeżeli zapali lepiej jedz do pompiarza na regeneracje pompy wtryskowej.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość keruj-64

Rogalotti powiedz mi co sądzisz po blokach statycznych?a co mogłoby być z pompą do regerenacji jakby po zimnej wodzie pomogło?Jutro będę sprawdzał!A ja myślę że to jednak zawór n108 co o tym sądzisz???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie sądze, jak on nie dostawałby plusa to byłyby problemy z praca po zapaleniu itp. Jeżeli masz tylko problem z paleniem na ciepłym to jest właśnie bardzo duże prawdopodobieństwo że siada pompa.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to odgrzałes kotleta :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Spróbuje odgrzać tego kotleta bo mam ten sam problem ze swoim AFN ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość brunoa

Zrób tak, rozgrzej silnik i zgas, następnie zimną wodą lej na samą pompe wtryskową i wtedy spróbuj odpalić, jeżeli zapali lepiej jedz do pompiarza na regeneracje pompy wtryskowej.

A czy ktos moglby mi powiedziec gdzie w Passacie B4 (1996r) znajduje sie pompa wtryskowa. Oczywiscie zdjecie byloby idelane no ale opis tez bylby dobry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam ten sam problem co kolega na ciepłym pali ciężko jest po remoncie pompy wchodzi błąd sterowania komputera ale nie da sie skasować pomóżcie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jest tyle ludzi na forum a jak trzeba to nikt nie pomoże

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności