Skocz do zawartości
Gość Debel_007

Rozrząd silnika AGG (2.0, 8 zaworów, 115 KM)

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Debel_007

Jęsli ktos potrzebuje fotek rozrządów nie koniecznie passków prosze pisac, jeśli będe mógł to pomoge oczywisice licze na plusa;)ten rozrząd jest taki sam jak w kazdym pasku 2 litrowym 8 zaworowym nie ma róznicy oznaczenia silnika. Jeśli mi sie uda i z 2 programu dorzuce foto

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Debel_007

A tutaj z 2 programu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pajooo

Wielkie dzięki za fotki rozrządu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odgrzeje troszke kotleta ale mam wlasnie problem z ustawieniem rozrzadu i zaplonu.

Dzisiaj sprawdzilelm sobie od tak znaki i wydawalo mi sie ze rozrzad jest przestawiony i tak namieszalem ze teraz nie chce zapalic :((

Prosze o pomoc jak wybrnac ze sytuacji bo w sobote jade do Zakopca a autko nie na chodzie.

Moze ktos mi powie dokladnie jak ustawic rozrzad i zaplon w moim Pasku silnik 2.0 AGG.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki za linki troszke mi wyjasniaj sprawe:) Ale dalej mam pytanko bo nie wiem dokladnie jak ustawic znak z walka roz. wzgledem obudowy??

na walku mam kropke i kreske z O.T. symbolami a na obudowie klawiatury jest pionowo u gory szczalke i tez O.T. a dalej okolo 60 stopni dalej jest taki wypustek.

do czego mam znaki ustawic? do szczalki OT, do wypustka czy moze do blachy paska na laczeniu z obudowa klawiatury?

 

Wypytuje tak bo dzisiaj juz malo nerwow nie stracilem przy tym:) nie wiem po co tto ruszalem jak furka dobrze jezdzila...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
do czego mam znaki ustawic?

Musi być OT w OT...

Przeczytaj cały drugi link tam jest link do wordowskiego pliku...ściagnij go sobie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lebow dzieki piekne teraz to wiele wyjasnia :) mam nadzieje ze 2E ma Taki sam rozrzad jak AGG.

A masz moze jakis zloty srodek na ustawienie zaplonu??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, podepne sie pod temat z tym zaplonem, wiecie jak go ustawic ew co jest przyczyna skaczacego zaplonu, tutaj zamieszczam filmik:

 

Jak odepne czujnik halla w paracie to te wartosci staja albo na jednych albo na drugich jak w filmiku. Wiem ze powinno byc w pierwszym cos kolo 58 a w drugim 6, czemu wiec u mnie one skacza? Auto dlawi sie na benzynie i odcina zaplon przy 5 tys, potrafi strzelic na benzynie w tlumik lub w dolot( nie jestem w stanie okreslic w co) na gazie tego problemu nie ma, kreci sie powyzej 5 tys i sie nie dlawi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak odepne czujnik halla w paracie to te wartosci staja

A silnik nie staje?

 

Upewnij się czy masz 2E.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A silnik nie staje?

 

Upewnij się czy masz 2E.

 

 

 

Silnik mam AGG, wstaje ale dlawi sie i jest tryb awaryjny - ledwo sie wkreca na obroty a jak sie wkreci to przy 5 tys odcina, na gazie leci do konca obrotow normalnie i nie dlawi. Gaz 2 gen. Dane z etykietni nie aktualne. Zaraz zmienie.

 

Mam 2 czujniki Halla jeden na wale pod filtrem oleju a drugi na walku rozrzadu w aparacie. Jak odepne ten z walu to silnik nie wstaje a jak odepne halla z aparatu to bez zmian.

Edytowane przez de_never

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro na gazie jest okey to coś może być z przepływomierzem lub czujnikiem halla na wale.

J

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przeplywke czyscilem dzisiaj, bylo troche lepiej, a czemu jak odpinam halla na walku to chodzi tak samo na odpietym jak i przypietym? tak ma byc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czemu jak odpinam halla na walku to chodzi tak samo na odpietym jak i przypietym? tak ma byc?

Nie odpowiem Ci, ale po odpięciu obu Halli silnik nie powinien odpalić ani na gazie ani na benzynie.

Stawiam na czujnik na wale....tak na początek.

Sprawdź jeszcze bezpiecznik sterownika, nie wiem ile zasilań ma sterownik u Ciebie, jeśli masz przekażnik w trzeciej pozycji od lewej w górnym rzędzie to warto sprawdzić czy działa on poprawnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

silnik nie pracuje po odpiecu walu. Czy jest hall w aparacie czy go nie ma silnik nie rusza jak odepne czujnik walu - wiec juz sam nie wiem. W koncu dojde moze.

Edytowane przez de_never

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

agg sterowane jest z halla na wale dla tego jak go odepniesz to nie chce odpalic. Wieczorem podepne moje agg pod kompa i zobacze czy u mnie te wartosci sa stale czy tez skacza jak u Ciebie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
agg sterowane jest z halla na wale dla tego jak go odepniesz to nie chce odpalic. Wieczorem podepne moje agg pod kompa i zobacze czy u mnie te wartosci sa stale czy tez skacza jak u Ciebie

 

Dzieki. Bylbym bardzo wdzieczny. Napisz jakie miales wartosci i czy skakaly. Wiem ze maja byc 58 i 6.

 

Ogolnie bede mial w tym przypadku jak masz taki sam to wiecej pytan, ale poki co sprawdz tak jak mowiles.

Edytowane przez de_never

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdzilem i u mnie jest 59 i 6 stale.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sprawdzilem i u mnie jest 59 i 6 stale.

 

Dziekuje serdecznie kolego. No to na bank mam ktorys czujnik wysrany. Teraz pytanie co. Halla? spalania stukowego? walu raczej nie bo by nie odpalal.

 

A mialbys czas np sprawdzic jak sie zachowuja te wartosci jak odepniesz halla, oraz spalania stukowego?

 

To tak- troche dzisaj pogrzebalem w aucie u sprawdzalem miernikiem czujnik halla- jak nie ma blaszki to przewodzi prad- jak jest blaszka to nie przewodzi- wiec chyba dobrze. Przestawilem aparat z kreska dokladnie na Ustawienia rozrzadu OT na walku i Oznaczenia na wale, aparat na kreske- odczyty sie zmienily ale dalej skacza i dalej wystepuje blad walka rozrzadu, g40. Po odlaczeniu czujnika spalania stukowego nic sie nie dzieje, wartosci dalej tak samo skacza.

 

A powiedz mi kolego jak zdejmujesz aparat zaplonowy to te blaszki przy czujniku rozrzadu masz 4 i 4 przerwy czy masz tylko jedna przerwe- blaszke? To bardzo wazne bo mozliwe ze mam inny aparat niz powinienem miec.

Edytowane przez de_never

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A powiedz mi kolego jak zdejmujesz aparat zaplonowy to te blaszki przy czujniku rozrzadu masz 4 i 4 przerwy czy masz tylko jedna przerwe- blaszke? To bardzo wazne bo mozliwe ze mam inny aparat niz powinienem miec.

 

Ciekawe, ciekawe nawet bardzo....to by miało sens jak są dwa Halle a ten w aparacie ma wskazywać pełen obrót...i stąd mogą się brać głupie odczyty...

...tylko czekać jak ktoś odpisze co ma AGG lub ADY.,,,,a nawet ABFa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności