Skocz do zawartości

de_never

  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O de_never

  • Urodziny 14.05.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    karol
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Węgorzewo

Samochód

  • Generacja
    B4
  • Silnik
    B4 2.0 115KM (AGG)
  • Rok produkcji
    1996
  1. Witam. Czy ktoś mądrzejszy orientuje na jakiej podstawie Tdi dobiera dawkę paliwa? Z jakich czujników? Zastanawiam się czy zaślepienie EGRu ma wpływ na spalanie, gdyż przepływka przy zatkanym egrze srednio zawyza wskazania o okolo 100-200 mg przy lekkim obciazeniu w porownaniu do wymaganych wartosci przepływki. I dlatego moje pytanie, na podstawie czego Tdi dobiera dawke paliwa? Przepływki? doladowania? temperatury paliwa? Kąta wtrysku? Z gory dziekuje za odpowiedz.
  2. Za co odpowiada ten czujnik jeszcze w aucie z silnikiem benzynowym 2.8 AQD? U mnie przy 1200 obrotach na luzie jak wcisne sprzęgło to słysze wyraznie inna prace wydechu - jakby glosniejsza, oraz kat wyprzedzenia zaplonu zmienia sie z 30 na 15 obciazenie rosnie o okolo 2%. To samo dzieje sie w przypadku kiedy naciskam czujnik recznie- wiec jest powiazane tylko z czujnikiem. Nie z samym sprzeglem. Bardzo mnie to interesuje poniewaz przy puszczonym pedale sprzegla wypadaja mi zaplony a jak tylko wcisne - przestaja - przy 1200 obr. I to samo jak steruje samym czujnikiem - 1200 obrotow - czujnik wcisniety ( sprzeglo tak jakby odpuszczone) ~30stopni wyprzedzenia zaplonu oraz wypadajace zaplony - czujnik puszcze lub odlacze wtyczke - dodam obroty na 1200 - brak wypadania zaplonow, inna praca wydechu oraz kat wyprzedzenia zaplonu 15 stopni. Jakies pomysly? probowalem odlaczac zawor EGR, zdejmowac podcisnienia z EGROW. Bo wydawalo mi sie to logiczne ze ten czujnik steruje egrem, dlatego zmienia glos w tlumiku ale to nie to. Nic to nie zmienilo, dalej zmienia zaplon i dzwiek wydechu. Na wcisnietym sprzele jest jakby glosniejszy i jakby bardziej otwarty. Jakby ktos jakis zawor tam zamontował.
  3. Jak nie wkreca sie powyzej 5000 tys obrotow to jest w trybie arawyjnym, cos mu nie pasuje. Podlacz vaga
  4. Pytanie za 1000 pk, Co ma sprzęgło do wypadania zaplonów? Silnik 2.8 AQD. Bieg jałowy trzymany na 1200- 1500 obrotow. Gdy mam sprzeglo puszczone to slychac wypadanie zapłonow z tłumika i telepnie buda wtedy kiedy slychac wypadniety zaplon. Gdy tylko wcisne sprzeglo przestaja wypadac zaplony. Zglupialem. Co ma piernik do wiatraka? Dodam - slychac to perfidnie z tlumika. Przykladalem uho, slychac "puf" i dmucha mocniej spalinami w ucho. Gdy tylko wcisne sprzeglo - objawow brak. Chodzi rowniutko. Obciazalem auto klima nawiewami, swiatlami i to samo. Sprzeglo wcisniete- wypadaja, puszczone nie wypadaja, bledow na kompie zero. Wypadniete zaplony sa niereguralne. Ponawiam pytanie, co ma przeglo do zaplonow?
  5. Moj nie ma baterii. Za to przerobilem zeby dzialal z zapalniczki. Fakt faktem trzeba siedzie jak na jajku zeby nie dotykac kabelkow bo latwo rozlacza i od nowa trzeba wlaczac laptopa.
  6. Również posiadam i mogę udostępnić lapka i vaga w Węgorzewie. Pozdrawiam
  7. Nic nie przekladalem. Bylo juz tak jak kupilem tylko do tej pory jakos nie mialem weny wyciagac zegarow. W ogole licznik w b4 calkiem inaczej sie rozbiera niz w b3. Rozwalily sie te cale slimaczki od wskazowek. Ale wyymlilem jak to zlozyc i jest git. Wiec watpie ze tu ktokolwiek przekladal tak diody. Mam znajomego elektryka to w sobote sprobuje go ogarnac i jeszcze sprobuje podmieniac zegary z innego auta i dam znac. A z tym swieceniem stalym na zaplonie to dobrze ? czy ma migac? bo w koncu nie wiem.
  8. To znow ja, nie zakladam nowego tematu. Podczepiam sie. Tez mam problem z zarzaca sie kontrolka oleju. Passat b4. Wnioski: Gdy zapalam zaplon kontrolka oleju sie pali, gdy silnik odpalam - krece, zaczyna migac, (nie widzi cisniania oleju ale widzi obroty i tu niby blad bo czujnik nie zdazyl rozewrzec masy tak? ), gdy odpale przestaje migac i sie zarzy, dodam zarzy nie swieci. Odpinanie czujnikow nic nie wplywa na zarzenie. Gdy: a) Czujnik w filtrze odpiety po przekroczeniu 2-2.5 tys obrotow zaczyna migac kontrolka i przygasac do opcji zarzenia oraz zaczyna piszcze. ( chyba tak ma byc?), co do opcji na zaplonie nic nie wnosi czy odpieta czy nie bo ten czujnik reaguje na wieksze cisnienie. b) czujnik w glowicy odepne na zaplonie kontrolka miga,gdy podepne przestaje migac na zaplonie i pali sie ciagle. A gdy odpale auto nic sie nie dzieje z odlaczonym i podlaczonym czujnikiem( z tym ze sie nic nie dzieje raczej tak powinno byc) gdy kablem od tego czujnika zewre do masy kontrolka zaczyna migac na odpalonym silniku. Czyli chyba dobrze. Moje pytania. Nie powinno byc tak ze kontrolka od oleju powinna migac na zaplonie? I jeszcze jedna rzecz. Wczensije kontrolka miala zimny lut, w ogole nie dawala oznac zycia tzn zarzyla sie caly czas ( o dziwo) ale nie zapalala sie po zaplonie. Dopiero stukniecie w licznik powodowala ze kontrolka sie zapalala i dzialala jak powinna, ale czy dzialala czy nie, to zarzyla sie caly czas. Co jest dziwne. Moze sama dioda sie posypala? bo dziwne, ze gdy nie dostaje sygnalu na obie nozki gdy nie pokazywala nic na zaplonie to i tak sie zarzyla. Po naprawie zimnego luta co spowodowala ze teraz kontrolka wstaje bez pukania w licznik, problem zarzenia nie zniknal, a mialem nadziele ze tak bedize. Co myslicie? Jakies jeszcze sugesite? Sory za esej, jakos mam tak zawsze :sciana
  9. Odgrzewam kotleta. Mnie tez to bardzo interesuje. Tzn zrobic mniej wiecej wiem jak, ale gdzie sa wtedy kierunkowskazy? Widzialem jednego pasata z forum golfa ze kierunki( chyba) mial zamontowane w kratkach zderzaka. Co o tym sadzicie?
  10. Przetarl to malo powiedziane , ok dzieki kolego. Czyli jestem skazany na skore ; /
  11. Witam. Mam pytanie odnosnie wyposażenia w pasacie B4. Mam podlokietnik a co za tym idzie dzwignie recznego cala pokryta materialem. Wyglada to tak : Jest jeszcze wersja cala plastikowa ktora wyglada tak : Jest jeszcze ( chyba) wersja ktora by mnie bardziej interesowala, ze gorna czesc dzwigni recznego jest z plastiku a dolna pokryta materialem, : Na allegro sprzedaja do b4 wersje materialu krotkie: Ktora wyglad jak ta przedstawiona z podlokietnikiem z ostatniego zdjecia, ma ktos zdjecie calej dzwigni jak to wyglada? Chcialbym to u siebie zamontowac, gdyz cala dzwignia pokryta materialem mi nie odpowiada a zeby byla cala z plastiku musze wymieniac caly tylny tunel razem z podlokietnikiem czego robic nie chce. Z gory dzieki
  12. Problem rozwiazany- znalazlem taki aparat jakie powinnien miec numery za 60 zl - wstawiony , nawet nie musialem ustawiac zaplonu na vagu - trafilem po znakach idealnie. Zanim wlazlem w vaga i wykasowalem bledy to juz sie krecil normlanie powyzej 5 tys. Dzieki za pomoc : )
  13. Dzieki Wlodku za zainteresowanie, powinni Ci wreczyc medal za te pomaganie:ok Patrzcie i podziwiajcie. Moj aparat zaplonowy, wyczytalem ze z audi b4 80. Genialni polscy magicy. Znalazlem aparat o numerach 037 905 205 L - ma na pewno jedno wciecie a nie 4, moge go kupic za 60 zl. Etka mowi : Teraz pytanie czy ten z literka L na koncu od silnika ADY ktory ma na pewno jedna przerwe, bedzie pasowal do mojego? Dziwnie to napisane ze niby z literka Q na koncu pasuje do ADY I AGG a ten z L tylko do ADY? Jest jeszcze na pewno od silnika 2.0 AGG z literka Q na koncu ale gosc krzyczy 150 zl, troche duzo nie sadzicie?
  14. Dziekuje serdecznie kolego. No to na bank mam ktorys czujnik wysrany. Teraz pytanie co. Halla? spalania stukowego? walu raczej nie bo by nie odpalal. A mialbys czas np sprawdzic jak sie zachowuja te wartosci jak odepniesz halla, oraz spalania stukowego? To tak- troche dzisaj pogrzebalem w aucie u sprawdzalem miernikiem czujnik halla- jak nie ma blaszki to przewodzi prad- jak jest blaszka to nie przewodzi- wiec chyba dobrze. Przestawilem aparat z kreska dokladnie na Ustawienia rozrzadu OT na walku i Oznaczenia na wale, aparat na kreske- odczyty sie zmienily ale dalej skacza i dalej wystepuje blad walka rozrzadu, g40. Po odlaczeniu czujnika spalania stukowego nic sie nie dzieje, wartosci dalej tak samo skacza. A powiedz mi kolego jak zdejmujesz aparat zaplonowy to te blaszki przy czujniku rozrzadu masz 4 i 4 przerwy czy masz tylko jedna przerwe- blaszke? To bardzo wazne bo mozliwe ze mam inny aparat niz powinienem miec.
  15. Dzieki. Bylbym bardzo wdzieczny. Napisz jakie miales wartosci i czy skakaly. Wiem ze maja byc 58 i 6. Ogolnie bede mial w tym przypadku jak masz taki sam to wiecej pytan, ale poki co sprawdz tak jak mowiles.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności