gruberek11 Zgłoś #1 Napisano 19 Marca 2011 Witam Mam forda galaxy 1998/99 z silniczkiem vr6 więc VW:) Mam problem otóż auto jeździ bardzo dobrze, ale chciałbym wymienić rozrząd bo coś słyszę jakby grzechotało delikatnie w okolicach rozrzadu. Pytania: - czy da sie wymienić napinacze i ślizgi bez wyjmowania skrzyni? (ile jest napinaczy i ślizgów?) - jak sprawdzić jakie ciśnienie daje pompa olejowa (czytałem że daje za duże i rozwala napinacz rozrządu) ? - czy ktoś zna kogoś rozsądnego i dobrego do wymiany rozrządu w VR6? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 19 Marca 2011 przenieś do ogólnotechnicznego pompę olejową sprawdzisz przez podłączenie manometru w miejsce czujnika oleju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gruberek11 Zgłoś #3 Napisano 19 Marca 2011 A jakie powinny być dobre parametry tj cisnienie na luzie i przy gazowaniu? Jakie są właściwe i bezpieczne? W który miejscu znajduje sie czujnik ciśnienia? ---------- Post added at 21:50 ---------- Previous post was at 21:45 ---------- A pod który podłączyć sie czujnik? Są dwa w obudowie filtra oleju? od tego 0.25 bara czy 1.4 bara? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #4 Napisano 19 Marca 2011 (edytowane) A jakie powinny być dobre parametry tj cisnienie na luzie i przy gazowaniu? Jakie są właściwe i bezpieczne? W który miejscu znajduje sie czujnik ciśnienia? ---------- Post added at 21:50 ---------- Previous post was at 21:45 ---------- A pod który podłączyć sie czujnik? Są dwa w obudowie filtra oleju? od tego 0.25 bara czy 1.4 bara? 0,8bara przy 700obr, sprężanie 10-13barówjeśli chodzi o motorr AAA Uploaded with ImageShack.us Edytowane 19 Marca 2011 przez mielke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gruberek11 Zgłoś #5 Napisano 19 Marca 2011 0,8bara przy 700obr, sprężanie 10-13barówjeśli chodzi o motorr AAA ============================== tzn pod który mam sie podłączyć? na biegu jałowym biegu ma byc ile? a przy 4000 rpm ile? Czy da sie wymienic napinacze bez zdejmowania skrzyni? i slizgi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passatb3td Zgłoś #6 Napisano 19 Marca 2011 niestety nie da szybciej wyciągnąć silnik i skrzynię niż bawi się w wyciąganie skrzyni i wymianę rozrządu:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin007 Zgłoś #7 Napisano 19 Marca 2011 (edytowane) Ja podpinałem sie pod ten czujnik z prawej patrzac od przodu co do cisnienia oleju to 2bar/2000obr, max cos koło 5,7,u mnie było na starej pompie cos koło 12bar,pompe kupilem orgnał w salonie seata bo podchodzi od leona,była tansza o 200zł niz w salonie vw,i tez bede zmieniał rozrzad jak troche sie zrobi cieplej,i tylko skrzynie mam zamiar wyciagac bo w vw wystarczy miejsca,co do forda to niewiem Edytowane 19 Marca 2011 przez marcin007 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #8 Napisano 20 Marca 2011 Ciśnienie przy pełnych obrotach nie może przekroczyć 6 barów. Ciśnienie na jałowych nie ma znaczenia w tym silniku, nie ma też różnicy w którym miejscu mierzysz ciśnienie Czy da sie wymienic napinacze bez zdejmowania skrzyni? i slizgi? Nie, skrzynie trzeba zdjąć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gruberek11 Zgłoś #9 Napisano 20 Marca 2011 Dziekuje serdecznie. Proszę powiedzieć (nie będe podchodzić bez tego do auta) jaki rozmiar wężyka kupic żeby wetknąć go zamiast czujnika? (kupie i od razu sam sobie zmierze)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #10 Napisano 20 Marca 2011 (edytowane) Zwykły przewód hamulcowy gumowy, z gwintem m10x1, np od golfa 2, passata b3. http://allegro.pl/przewod-hamulcowy-audi-80-90-golf-2-3-tyl-b1343-i1499750824.html W drugi koniec przewodu wkręcasz mały manometr z gwintem m10x1 Edytowane 20 Marca 2011 przez monter Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach