lazym Zgłoś #1 Napisano 15 Sierpnia 2007 Powiedzcie mi czy ta turbina jest warta pieniedzy ?? Z gory powiem ze nie znam sie na firmach ktore je produkuja z tad moje pytanie. http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200140536917 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Preziu Zgłoś #2 Napisano 16 Sierpnia 2007 Turbina duza, ale pamietaj ze nie podejdzie tak od razu do Paska. 3ba zespawac kolektor, dac caly tlumik (najlepiej 2,5"). Potem ICka zmienic itd itd. To turbo do duzych modyfikacji. Jak masz 10k na mody to kupuj. Poczytaj sobie forum streetraicngowe to bedziesz wiedzial co i jak. Chyba ze chcesz tak sobie tylko zalozyc duze turbo zeby miec, to wtedy krzyzyk na droge Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #3 Napisano 16 Sierpnia 2007 Ja mam duzy FMIC i moda i wywalony katalizator. Rozgladalem sie za nowa dmuchawka i powiem Ci ze nie jest problemem kupic fajna dmuchawke. Problemem jest ja wstawic do samochodu. Przerobek jest od groma. Problemem stanowi MIEJSCE gdzie ja wstawic. Przeszkadza kilka rzeczy: zawor N75, zbiornik podcisnienia, podluznica. Szacuje ze koszt samych dorobek i przerobek to jakies 2tys PLN. Trzeba nowy wydech zrobic na conajmniej 2,5' zeby silnik mogl lekko wydychac spalinki. Trzeba wywalic kolektor wydechowy i go przespawac na inne podejscie. NAPRAWDE DUZO upierdliwej zabawy z tym bedzie. Latwiej bedzie z HYBRYDA, stara obudowa dmuchawki a nowe bebechy. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lazym Zgłoś #4 Napisano 16 Sierpnia 2007 A propo hybrydy to jak to zrobic a moze inaczej gdzie ja kupic, czy poprostu kupic w/w i przelozyc wnecznosci czy nie podejda? Tak sobie myslalem bo za uzywke w oryginale krzycza sobie 220 a tu nowa kt 04 mam za 200 wiec warto pomyslec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Preziu Zgłoś #5 Napisano 16 Sierpnia 2007 dobrze hybryde 3ba umiec zrobic. Najwazniejsze jest wywazenie, w byle grazu tego nie zrobisz. Zglos sie lepiej do tunera i juz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lazym Zgłoś #6 Napisano 16 Sierpnia 2007 . Zglos sie lepiej do tunera i juz. Chyba tak zrobie, zobacz tutaj http://cgi.ebay.com/ebaymotors/K03-Turbocharger-Upgrade-Audi-A4-VW-Passat-1-8T-TURBO_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33742QQihZ018QQitemZ280142553279QQrdZ1QQsspagenameZWD2V koles napisal 'Slightly larger compressor wheel increases air flow increasing turbo spool up and top end power' Trosze wieksze kolo kompresora zwiekaszjace ilosc powietrza ... Czy to jest to o czym pisales ? Jak pisales wczesniej o kolektorze itd zaraz pomyslalem o audi tt 225 bhp co z tego mi przypasuje bo czesci naprawde tanio moge wyrwac, IC ok 50 Rura kolektora 120 pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kri100v Zgłoś #7 Napisano 16 Sierpnia 2007 Z gory powiem ze nie znam sie na firmach ktore je produkuja z tad moje pytanie. Ich zapytaj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Preziu Zgłoś #8 Napisano 16 Sierpnia 2007 Czy to jest to o czym pisales ? chodzilo mi raczej o kolektor ktory chyba nie bedzie pasowal do AEB (nie jestem przekonany) - na 100% nie pasi do AFN'a i AWX'a KT03 czy GT 22 jak kto woli to dobre turbo ale bez szalenstw. Zalezy co chcesz uzyskac, ile zwiekszyc osiagi. Diesela na GT22 z 130 do 240-250 max dokrecisz. KT04 na pewno wiecej. Pytanie czy chcesz troszke dlubnac czy robic potwora. IC ok 50 Rura kolektora 120 Rozumiem ze ceny w funtach to raz a dwa mowilem o FMICu a nie ICku Radze kupic FMICa pod wymiar, do tego nierdzewka - nie wiem czy tak tanio Ci to wyjdzie. Poszytaj sobie na forum jak chlopaki robili to bedziesz wiedzial co i jak. Szkoda pisac to samo. Tam jest chyba z 16 stron i naprawde warto poczytac jak chcesz dlubac fure. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #9 Napisano 16 Sierpnia 2007 Wydaje mi sie ze, 200KM w PASSACIE to wystarczajaca wartosc, a moment 400Nm. Ja mam nizsze wartosci i juz mam czasem problemy z trakcja..a co bedzie zima Co do HYBRYD...a i owszem wymienia sie kolo sprezarki ale i os dmuchawki bo orginalna sie ukreca. FMIC zrobilem sam z IC od IVECO 2.8D Niestety ladowanie zdjec nie dziala wiec umiescilem wszystko na innym forum, bez koniecznosci logowania. http://dieselteam.pl/forum/viewtopic.php?t=2612 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #10 Napisano 16 Sierpnia 2007 to turbo z pierwszego posta to jakis chinski smiec. Lepiej kupo k04-015 w stanach za 800$, pasuje na kolektor. Jak chcesz spawac kolektor to poszukaj T3/T4 tez za jakies 800$ i mocy az za duzo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lazym Zgłoś #11 Napisano 16 Sierpnia 2007 ok dzieki wielkie za rozwianie wszystkich watpliwosci pozostaje chyba jednak tuner i trzeba troche wiecej kasy uzbierac czyli jakos w przyszle wakacjie, myslalem o 225 bhp na jadna os i tak za duzo ;/ pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vip_passat Zgłoś #12 Napisano 17 Sierpnia 2007 koledzy a jakie turbo doradzicie mi do mojego TDI? AFN 110KM chce cos solidniejszego... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach