Skocz do zawartości
lazym

KT 04

Rekomendowane odpowiedzi

Turbina duza, ale pamietaj ze nie podejdzie tak od razu do Paska. 3ba zespawac kolektor, dac caly tlumik (najlepiej 2,5"). Potem ICka zmienic itd itd.

To turbo do duzych modyfikacji. Jak masz 10k na mody to kupuj.

Poczytaj sobie forum streetraicngowe to bedziesz wiedzial co i jak.

Chyba ze chcesz tak sobie tylko zalozyc duze turbo zeby miec, to wtedy krzyzyk na droge :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam duzy FMIC i moda i wywalony katalizator. Rozgladalem sie za nowa dmuchawka i powiem Ci ze nie jest problemem kupic fajna dmuchawke. Problemem jest ja wstawic do samochodu. Przerobek jest od groma. Problemem stanowi MIEJSCE gdzie ja wstawic. Przeszkadza kilka rzeczy: zawor N75, zbiornik podcisnienia, podluznica. Szacuje ze koszt samych dorobek i przerobek to jakies 2tys PLN. Trzeba nowy wydech zrobic na conajmniej 2,5' zeby silnik mogl lekko wydychac spalinki. Trzeba wywalic kolektor wydechowy i go przespawac na inne podejscie. NAPRAWDE DUZO upierdliwej zabawy z tym bedzie.

 

Latwiej bedzie z HYBRYDA, stara obudowa dmuchawki a nowe bebechy. :D

 

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A propo hybrydy to jak to zrobic a moze inaczej gdzie ja kupic, czy poprostu kupic w/w i przelozyc wnecznosci czy nie podejda? Tak sobie myslalem bo za uzywke w oryginale krzycza sobie 220 a tu nowa kt 04 mam za 200 wiec warto pomyslec :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dobrze hybryde 3ba umiec zrobic. Najwazniejsze jest wywazenie, w byle grazu tego nie zrobisz. Zglos sie lepiej do tunera i juz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
. Zglos sie lepiej do tunera i juz.

 

Chyba tak zrobie, zobacz tutaj

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/K03-Turbocharger-Upgrade-Audi-A4-VW-Passat-1-8T-TURBO_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33742QQihZ018QQitemZ280142553279QQrdZ1QQsspagenameZWD2V

koles napisal

'Slightly larger compressor wheel increases air flow increasing turbo spool up and top end power'

Trosze wieksze kolo kompresora zwiekaszjace ilosc powietrza ...

Czy to jest to o czym pisales ?

Jak pisales wczesniej o kolektorze itd zaraz pomyslalem o audi tt 225 bhp co z tego mi przypasuje bo czesci naprawde tanio moge wyrwac,

IC ok 50

Rura kolektora 120

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kri100v
Z gory powiem ze nie znam sie na firmach ktore je produkuja z tad moje pytanie.

 

Ich zapytaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy to jest to o czym pisales ?

chodzilo mi raczej o kolektor ktory chyba nie bedzie pasowal do AEB (nie jestem przekonany) - na 100% nie pasi do AFN'a i AWX'a

KT03 czy GT 22 jak kto woli to dobre turbo ale bez szalenstw. Zalezy co chcesz uzyskac, ile zwiekszyc osiagi. Diesela na GT22 z 130 do 240-250 max dokrecisz.

KT04 na pewno wiecej. Pytanie czy chcesz troszke dlubnac czy robic potwora.

IC ok 50

Rura kolektora 120

Rozumiem ze ceny w funtach to raz a dwa mowilem o FMICu a nie ICku

Radze kupic FMICa pod wymiar, do tego nierdzewka - nie wiem czy tak tanio Ci to wyjdzie.

Poszytaj sobie na forum jak chlopaki robili to bedziesz wiedzial co i jak. Szkoda pisac to samo.

Tam jest chyba z 16 stron i naprawde warto poczytac jak chcesz dlubac fure.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie ze, 200KM w PASSACIE to wystarczajaca wartosc, a moment 400Nm. Ja mam nizsze wartosci i juz mam czasem problemy z trakcja..a co bedzie zima :przestraszony:

Co do HYBRYD...a i owszem wymienia sie kolo sprezarki ale i os dmuchawki bo orginalna sie ukreca.

FMIC zrobilem sam :D z IC od IVECO 2.8D

 

Niestety ladowanie zdjec nie dziala wiec umiescilem wszystko na innym forum, bez koniecznosci logowania.

 

http://dieselteam.pl/forum/viewtopic.php?t=2612

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to turbo z pierwszego posta to jakis chinski smiec. Lepiej kupo k04-015 w stanach za 800$, pasuje na kolektor. Jak chcesz spawac kolektor to poszukaj T3/T4 tez za jakies 800$ i mocy az za duzo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok dzieki wielkie za rozwianie wszystkich watpliwosci :)

pozostaje chyba jednak tuner i trzeba troche wiecej kasy uzbierac czyli jakos w przyszle wakacjie, myslalem o 225 bhp na jadna os i tak za duzo ;/ pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy a jakie turbo doradzicie mi do mojego TDI? AFN 110KM chce cos solidniejszego... ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności