Skocz do zawartości
Gość franz.f

stan paska po ostatnim spocie :(

Rekomendowane odpowiedzi

Gość franz.f

Witam, lista błedów jest spora (ostatnio założyłem LPG i może część błędów stąd, ale nie wiem). Ja zabieram się za szukanie ale każda pomoć w rozszyfrowaniu bedzie mile widziana.

 

Marecek dzieki za podpięcie ;)

 

LISTA:

 

silnik

VAG-COM Version: Release 311.2-N

 

Control Module Part Number: 4D0 907 551 F

Component and/or Version: 2.8L V6/5V MOTR HS D03

Software Coding: 04201

Work Shop Code: WSC 00898

9 Faults Found:

01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

01253 - Fuel Injector for Cylinder 5 (N83)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

01254 - Fuel Injector for Cylinder 6 (N84)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

17923 - Intake Manifold Valve (N156): Short to Ground

P1515 - 35-10 - - - Intermittent

01259 - Fuel Pump Relay (J17)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

17923 - zawór N156 wielogardzielowego połączenia kolektora ssącego, zwarcie z potencjałem PLUS - błąd sporadyczny

 

EDIT//

No już nie wrzucę, Bo pobs... mnie wyprzedził :hyhy:

Dodam tylko, że błędy 1249 - 1254 - sa błedami sporadycznymi (zwarcie z masą)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)

- 01249 P0201 Cylinder 1 – usterka wtrysku – N30

 

01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)

- 01250 P0202 Cylinder 2 – usterka wtrysku – N31

 

01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)

- 01251 P0203 Cylinder 3 – usterka wtrysku – N32

 

01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)

- 01252 P0204 Cylinder 4 – usterka wtrysku – N33

 

01253 - Fuel Injector for Cylinder 5 (N83)

- 01253 P0205 Cylinder 5 – usterka wtrysku – N83

 

01254 - Fuel Injector for Cylinder 6 (N84)

- 01254 P0206 Cylinder 6 – usterka wtrysku – N84

 

01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)

- 00735 Czujnik pozycji klapy recyrkulacji – G143.

 

*Jeśli ten kod pojawia się w modelu VR6 (AAA) - kod #01247-Zawór kanistra regulatora odpowietrzającego EVAP – N115

 

17923 - Intake Manifold Valve (N156): Short to Ground

- 1243 Zawór zmiany długości kolektora dolotowego - N156

 

01259 - Fuel Pump Relay (J17)

- 01259 Obwód pompy paliwa – J17

 

:ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, u mnie błędy związane z informacją "short to ground" (głównie dotyczy to wtrysków na poszczególnych cylindrach) pojawiają się w momencie kiedy zapomnę przycisnąć antynapad i odpalam auto (oczywiście wówczas nie zapala). Może i u Ciebie zachodzi podobna sytualcja. Masz jakieś odcinki, o których czasem zapominasz przed odpaleniem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

EDIT//

No już nie wrzucę, Bo pobs... mnie wyprzedził :hyhy:

 

w tym samym czasie żeśmy sie za niego wzięli :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość franz.f
Danek75 napisał/a:

 

 

EDIT//

No już nie wrzucę, Bo pobs... mnie wyprzedził :hyhy:

 

 

w tym samym czasie żeśmy sie za niego wzięli :ok:

 

Dzieki za szybka reakcję!! Jestem mile zaskoczony :) z wtryskami to podobno od instalacji LPG

Masz jakieś odcinki, o których czasem zapominasz przed odpaleniem?
a i czasem o odcince tez zapomnę :]

 

A pozostałe błędy czy to coś powaznego i jak to mozna usunąc? Wiem, że troszkę przynudzam :wstyd: ale na takich rzeczach znam się przynajmniej srednio :niepewny:

 

dzieki za rozszyfrowanie i czekam na resze :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie błędy, które wyszczególniłeś - są SPORADYCZNE. Mogły wystąpić z powodu chwilowego (zbyt dużego) spadku napięcia. Take więc nic raczej nie zrobisz. Po ponownym podpięciu VAG-a już ich raczej nie powinno być. :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość franz.f
Po ponownym podpięciu VAG-a już ich raczej nie powinno być. :ok:
obyś miał racje :padam:

 

A korzystając z okazji po uruhomieniu VW na zimno trudno jest mu wejsc na wyższe obroty?? A dzisiaj zauważyłem że na wolnych obrotach jst fala cały czas pomiedzy 600 a 800 ??

 

Wiesz co to ?? :znudzony: bo ja nie :przestraszony:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wróżyć nie potrafie, ale przy takich objawach, to może byc parę rzeczy:

-> automatyczne ssanie

-> przepustnica

-> przepływomierz

 

Nawet niejednokrotnie te tematy były poruszane. Wpisz w SZUKAJKĘ : falowanie obrotów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć

jak miałeś montowaną instalację gazową to tak się dzieje że wyskakuje bardzo dużo błędów ponieważ nasze passaty nie lubią ingerencji w elektronice tym bardziej jak nie jest odłączony akumulator a tak chyba robią nasi gazownicy bo co ktoś podjedzie do mnie z znajomych co ma GAZ zamontowany to mu wyskakuje ok 10 błędów a potem to zależy od samochodu niekiedy brak a niekiedy co zostanie i tym trzeba sie przejmować.

 

Postępuj według instrukcji

1)odczytaj błędy z kompa

2)zapisz je do notatnika celem porównania

3)użytkuj samochód przez jakiś czas

4)odczytaj błędy z kompa

5)jeżeli wyskoczą błędy to zacznij się przejmować i szukać na tym forum za co są odpowiedzialne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość franz.f

sojkis, coś już szukałem i na razie wybrałem wersją pierwszą jeżdze i sie nie przejmuje :cwaniak: a poxniej się zobaczy :|

 

Dzieki za poradę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności