Skocz do zawartości
Gość Thommas

Wibracje na wolnych obrotach - silnik benzynowy turbo

Rekomendowane odpowiedzi

Powodem była listwa zasilająca pompowtryskiwacze, ale wystarczyło podgiąć styki i wszystko jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Powodem była listwa zasilająca pompowtryskiwacze, ale wystarczyło podgiąć styki i wszystko jest ok.

 

Witam,

Chcialem odświeżyć powyższy temat bo przeszukałem forum i nie znalazłem informacji czy komus udało się wyeliminować wcześniej wspomniany problem.

Chodzi o wibracje w silniku 2.0 tfsi na wolnych obrotach w położeniu skrzynia tiptronic P oraz N.

Problem ten jak wspomniano wcześniej nie pojawia się na D, S czy R.

 

Bede wdzięczny za pomoc w tej sprawie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A są to wibracje, buda wpada w rezonans czy raczej podszarpywanie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A są to wibracje, buda wpada w rezonans czy raczej podszarpywanie?

 

Raczej podszarpywanie, nie jest jednostajne wyczuwlane są wyższe i niższe drgania.

Dziwne jest to że jedynie w pozycji P oraz N.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
http://forum.vw-passat.pl/threads/119749-lekkie-drgania-na-zimnym-silniku/page2

 

Zgaduje że jezdzisz na pb95.. Przeczytaj powyższy wątek od mojego wpisu i zdecyduj czy warto by auto przeszlo taką "kurację"

 

Wiesz masz racje bo od jakiegoś czasu przeszedłem z 98 na 95. Ok spróbuje. Jak nazywa się ten specyfik który dodawałeś

Edytowane przez konradpa1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no tak myslałem.. sam użytkuje silnik TSI oraz FSI i z obserwacji stwierdzam, że sobie nie radzą na polskiej PB95 (pewnie zaraz rozlegnie sie głos krytyki ze strony użytkowników którzy jeżdżą na PB95 i nic sie nie dzieje w ich autach).

Ja walczyłem ze swoimi podszarpywaniami w 3 serwisach aż w końcu wróciłem do pierwszego :) po 2 dniach testów i jazd z podłączonym kompem przeczyścili komory spalania, układ wtryskowy i dolot. Jak oddali auto zaopatrzyli mnie w 3 buteleczki produktów BG ( preparat czyszczący wtryski oraz komory spalania - dostępne są w ASO Skody) i między wierszami kazali zalewać 98. stwierdzili również, że w układzie wydechowym jest pełno wody - nie mogli uwierzyć, że auto tankowane jest na największym naszym koncernie paliwowym który w tle ma czerwony kolor ;] Gdyby nie bliska współpraca serwisu z firmą którą pracuje moje roszczenia by odrzucili i odesłali by na stację która sprzedaje paliwo - a to wiadomo jak by się się skończyło..

sam osobiście co 10k km zalewam w autach produkty Tunap 137 dostępny w salonie VW (cena po rabacie w ASO ok 50PLN) ale można również znaleźć odpowiednik w Motulu czy Millersie. Staram się unikać zalewania zbiornika paliwa tym preparatem gdy mam pokonać krótkie odcinki - raczej stosuje przed wyjazdem w dłuższą trasę tak by spalić od razu cały zbiornik..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no tak myslałem.. sam użytkuje silnik TSI oraz FSI i z obserwacji stwierdzam, że sobie nie radzą na polskiej PB95 (pewnie zaraz rozlegnie sie głos krytyki ze strony użytkowników którzy jeżdżą na PB95 i nic sie nie dzieje w ich autach).

Ja walczyłem ze swoimi podszarpywaniami w 3 serwisach aż w końcu wróciłem do pierwszego :) po 2 dniach testów i jazd z podłączonym kompem przeczyścili komory spalania, układ wtryskowy i dolot. Jak oddali auto zaopatrzyli mnie w 3 buteleczki produktów BG ( preparat czyszczący wtryski oraz komory spalania - dostępne są w ASO Skody) i między wierszami kazali zalewać 98. stwierdzili również, że w układzie wydechowym jest pełno wody - nie mogli uwierzyć, że auto tankowane jest na największym naszym koncernie paliwowym który w tle ma czerwony kolor ;] Gdyby nie bliska współpraca serwisu z firmą którą pracuje moje roszczenia by odrzucili i odesłali by na stację która sprzedaje paliwo - a to wiadomo jak by się się skończyło..

sam osobiście co 10k km zalewam w autach produkty Tunap 137 dostępny w salonie VW (cena po rabacie w ASO ok 50PLN) ale można również znaleźć odpowiednik w Motulu czy Millersie. Staram się unikać zalewania zbiornika paliwa tym preparatem gdy mam pokonać krótkie odcinki - raczej stosuje przed wyjazdem w dłuższą trasę tak by spalić od razu cały zbiornik..

 

Jeszcze raz dzięki za info. Dam znać po 4 zbiornikach czy wibracje zniknęły.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności