Skocz do zawartości
Gość Mark7777

blad 023f

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Mark7777

Witam!

Mam taki problem bylem ostatnio na diagnostyce moim passkiem jest to passat1.9Tdi 90Km z 1996r i wyskoczyl tam blad 023f - Cisnienie w rurze dolot., roznica regulacji. czy ktos moglby mi to jakims prostym jezykiem wytlumaczyc co mi sie popsulo albo czego dotyczy ten blad. Za pomoc z gory dziekuje

 

Mam takie pytanko czy to moze miec zwiazek z tym ze samochod czasami gasnie podczas jazdy niezaleznie czy jest to 60,100,150 i czasami na wolnych obrotach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

023F-00575-Czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym – (zawór N75/połacznia dolotu/turbina)

zobacz Tu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mark7777

ile moze kosztowac ten zaworek? i czy moze byc przyczyna gasniecia samochodu poniewaz czasami mi gasnie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co do gaśnięcia to nie wypowiem się(nie przeżywałem ;) ) .... koszt zaworka jest zróżnicowany w zależności od motorku jaki posiadasz ;) , na allegro go dostaniesz za jakieś 100-130pln. jednak dobrze by było żebyś spisał sobie z niego numery.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mark7777

Wymienilem ten zaworek koszt 132zl jak kogos interesuje. A co do gasniecia to nie byla wina zaworku tylko (z tego co mi powiedzial elektryk samochodowy problem polegal na luznej wsowce gdzies na desce z bezpiecznikami a dokladnie z przekaznikami). Powiedzial ze czasami podczas drgan ta wsowka byla luzno i sie rozlaczala dlatego czasami gasl. Nie wiem jak i co dokladnie robil ale zrobil i jestem zadowolony. Polecam zaklad w Swiebodzinie naprawde warto tam jechac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Pacjent: VW Passat 2.5 V6 TDI 1999 r. 150 KM (automat)

Usterka : Błąd 023F - ciśnienie w rurze dolot. poniżej granicy regulacji.

Objawy: Brak mocy. Na luzie (N) osiąga 3500 - 4000 rpm. Podczas jazdy nie przyspiesza, osiąga ok 2000 - 2500 rpm

 

Czynności wykonane: Czyszczenie turbo, sprawdzanie przepływomierza, sprawdzanie kabli podciśnieniowych, zawór n75, sprawdzanie ERG, sprawdzanie intercoolera, sprawdzenie rury przed i po katalizatorze (na dotyk czy mają podobną temperaturę)

 

Efekt: Błąd dalej występuje.

 

Czy wie ktoś, co można jeszcze poradzić w tym temacie? Bo nie mam już pomysłu. Dodam, że wymienia była odma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności