Gość Chucky Zgłoś #1 Napisano 28 Marca 2006 Witam W pasku 1.8T zaraz po uruchomieniu silnika nieważne czy ciepły czy zimny włącza się elektryczny drugi wiatrak i chodzą obydwa więc pracuje dość głośno. Wszystkie płyny mam oprócz oleju który ciągle jest na minimum mimo że cały czas dolewam bo wywala przez uszczelkę pod głowicą (wymieniana na nową 7 tys km temu) a druga sprawa to po zgaszeniu silnika za każdym razem syczy ok 40 sekund z tych dwóch przewodów klimatyzacji na lewo od akumulatora, pod palcem nie czuć żeby coś ulatwało a z klimatyzacji nie korzystam ale działa, pierwszy raz takie coś mnie spotkało i nie jest to turbina zatrzymująca się jak na początku myślałem a takie syczenie gazu jak się czasem pianka do golenia skończy to jeszczy syczy ulatniający się gaz :-) dzięki za jakieś sugestie, szczególnie z tym wentylatorem bo doprowadzi mnie do szału (I'm going craaaazy...) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość dayv Zgłoś #2 Napisano 28 Marca 2006 mowisz ze nie uzywasz klimatyzacji... wiesz ona jest zeby jej uzywac bo jak sie jej nie uzywa to jej dobrze nie robisz... ale to taka dygresyjeczka do tematu:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubelt Zgłoś #3 Napisano 28 Marca 2006 Klima manualna czy climatronik? Wszelkie objawy wskazuja na to, ze jesli to climatronic to masz go w trybie AUTO, czyli jednak uzywasz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Chucky Zgłoś #4 Napisano 28 Marca 2006 klimatronic, zawsze na ECO ale wszystko działa i klima naładowana, chciałbym jednak żebyście się skupili na tym syczeniu ewentualnie czemu mi wszystkie wentylatory chodzą bo to jest głównie mój problem a nie było tego tydzień temu np. Robię teraz jakieś 60km tygodniowo i dlatego każda awaria mnie dziwi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Aspius Zgłoś #5 Napisano 28 Marca 2006 Przylacze sie do tematu Klima u mnie dziala, jest climatronic, i syczenie z przewodow po zgaszeniu silnika tez jest, nim bym sie moze nie martwil, za to inna rzecz mnie zaniepokoila. Otoz po zgaszeniu silnika i podniesieniu maski, okazalo sie ze te przewody sa calutkie zaszronione... ponizej zdjecie o ktore dokladnie przewody mi chodzi. Czy to normalne ? pozdrawiam Grzesiek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Dziadek Zgłoś #6 Napisano 28 Marca 2006 Tam w miejscu gdzie przewody wchodzą do kabiny znajduje się dysza dzisiaj widziałem jak gość ją wyciągał w serwisie klimy i były tam opiłki ze sprężarki :625: ale powiedział że to normalka sprężarki w VW i Audi czesto się zacieraja. Pocieszył mnie że to i tak dobrze że można ją wyjąć bo nieraz nie darade tyle opiłków jest. Jeżeli ta dysza jest przypchana to tak może sie dziać żę na przewodach osiada szron. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Aspius Zgłoś #7 Napisano 28 Marca 2006 Dzieki Pytanie czy widziales skad dokladnie wyciagal ta dysze i czy jest sens robic to samemu, czy bezpieczniej zawiezc auto do speca... kurde cos ostatnio za czesto laduje u tych mechanikow pozdrawiam Grzesiek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrWho Zgłoś #8 Napisano 28 Marca 2006 jezeli auto po zgaszeniu syczy tzn ze klima chodziła.. dziwne ze na econ chodzi bo nie powinna... jezeli szronia sie przewody moze to znaczyć ze czujnik tem jest uwalony i clima wlacza sie ponizej tem 5 stopni przez co moze dojść do zamarzniecia ogolnie przewodow... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Dziadek Zgłoś #9 Napisano 28 Marca 2006 Samemu to napewno tego nie zrobisz bo trzeba opróżnić klime z gazu. Pojedź gdzieś gdzie robia klime to ci powiedzą czy oby to jest przyczyną. A dysza znajduje się w miejscu gdzie jest trójnik do napełniania taki półśrubunek tam jest widac to na twoim foto. tuż przed ta czarną nakrętką zaślepiającą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubelt Zgłoś #10 Napisano 28 Marca 2006 No wlasnie chcialem zasugerowac, ze wszelkie znaki na niebie, ziemi i w twoim samochodzie wskazuja na to, ze klima jednak pracuje mimo trybu ECON w climatroniku. Syczenie jest normalne, tak samo jak i dzwiek przelewajacego sie plynu. Co do oszronionych rurek to hmm... nie przypominam sobie, bym cos takiego zauwazyl u siebie ale pamietajac chemie i fizyke ze szkoly sredniej to ta to swoje logiczne uzasadnienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Grzegorz 76 Zgłoś #11 Napisano 28 Marca 2006 Panowie co do szronu na przewodach to chyba całkowicie normalne że będzie się tam woda skraplała takie są prawa natury. Jak latem barman naleje wam zimnego browara do szklanki to co? też szklana się poci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Aspius Zgłoś #12 Napisano 28 Marca 2006 ufff... az mi normalnie zabuzowalo we krwi jak napisales o tym browarze Pewnie ze sie poci :) Generalnie wydaje mi sie ze czasem rozumiem prawa fizyki (choc pewnie nie zawsze... ) problem w tym, ze co innego jak sie poci, a co innego jak mrozi tak ze mozna szron zdrapywac...znaczy sie ze w przewodzie musiala byc temperatura ponizej zera stopni, skoro ta skroplona pare zamieniala na szron... no i to wlasnie wydaje mi sie dziwne...pewnie podjade na dniach do jakiegos specjalisty od klimy, i tak bym robil przeglad przed latem Pozdrawiam Grzesiek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrWho Zgłoś #13 Napisano 29 Marca 2006 hmm napewno coś masz nie tak Bo to dziwne.. BTW panowie a to nromalne ze teraz ciepło sie zrobiło i ciagle mi cliam chodzi ? nawet jak zjade na sam dol?? Dziwne to troszke bo zeszłego roku w lato czułem ze chodzi raz na jakis czas ( po obrotach i po tyknieciu ) a teraz jak mu dam auto to chodzi ciagle... ( tzn dzisiaj mam ostro na + całe 10 stopni i po raz pierwsz od zimy w sumie mi sie cała droge właczyła i tak było ) i troche mnie ten fakt zdziwił.. jak mu dlobne na zimno to zeczywiście zimnym dmucha wiec chyba ok i wogle warto gdzies przeglad robic ? czy sobie darowac i jak bedzie cieplej tylko odgrzybić? POZDRO! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Chucky Zgłoś #14 Napisano 29 Marca 2006 Zmieniłem czujnik temperatury cieczy chłodzącej który jest za silnikiem i jak ręką odjął. Wentylator elektryczny się nie włącza a po wyłączeniu silnika (czy klimatyzacja pracowała czy nie) nie słychać syczenia z przewodów kliamtyzacji. Zastanawia mnie teraz tylko czemu nowa uszczelka pod głowicą przepuszcza mi olej a robione było w bardzo dobrym serwisie i zalałem syntetyk super sync, poprzedni właściciel nie wiem co lał, mówił że półsyntetyk. Ale to i tak chyba bez znaczenia skoro zmieniłem uszczelkę i jest praktycznie nowa. Dziwne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ollek3 Zgłoś #15 Napisano 24 Stycznia 2008 Zmieniłem czujnik temperatury cieczy chłodzącej który jest za silnikiem i jak ręką odjął. Wentylator elektryczny się nie włącza a po wyłączeniu silnika (czy klimatyzacja pracowała czy nie) nie słychać syczenia z przewodów kliamtyzacji. Zastanawia mnie teraz tylko czemu nowa uszczelka pod głowicą przepuszcza mi olej a robione było w bardzo dobrym serwisie i zalałem syntetyk super sync, poprzedni właściciel nie wiem co lał, mówił że półsyntetyk. Ale to i tak chyba bez znaczenia skoro zmieniłem uszczelkę i jest praktycznie nowa. Dziwne. Mam ten sam problem z wentylatorem Czy mógł byś napisać dokładniej w którym miejscu jest ten czujnik i jak go wymieniałeś dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #16 Napisano 24 Stycznia 2008 Mam ten sam problem z wentylatorem Czy mógł byś napisać dokładniej w którym miejscu jest ten czujnik i jak go wymieniałeś dziękiChodzi o czujnik G2/G62 w silniku 1,8 i 1,8 T znajduje się z tyłu silnika przy przegrodzie kabiny , na wysokości aku, W Pasku 1.8 koloru niebieskiego; taki też kolor ma wtyczka 4-o pinowa.Wymiana łatwa-opisywana już nieraz na forum.Wyciągasz zawleczkę ,przytykasz szmatką gniazdo czujki( trochę płynu ucieknie), sprawdzasz czy czujnik wyciągnąłeś z o-ringiem; zakładasz na czujnik nowy o-ring,wkładasz w gniazdo,blokujesz zawleczką.Powodzenia:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach