shade_ Zgłoś #1 Napisano 14 Czerwca 2007 dzisiaj postanowilem zdiagnozowac sobie VAGiem autko tak dokladniej. zaczalem sie zaglebiac w adresy i fajne ciekawe rzeczy sobie wyczytywalem, ale jedna mnie bardzo zmartwila. otoz na kanale bodajrze 03 jest stopien otwarcia przepustnicy. jak wciskam pedal gazu do konca pokazuje mi max 73st, z tego co sie orientuje powinno pokazac 90st, bo tak sie otwiera przepustnica fizycznie. pomyslalem, sobie, ze moze linka przestawiona. wiec bezposrednio przepustnice wychylilem na maxa, a tu odczyt rowniez max 73st. tak samo stan przepustnicy przy pelnym wychyleniu nie pokazuje "full throttle", a powinien. czy musze w takim razie zrobic jakas adaptacje przepustnicy ? probowalem opcja "Adaptation", ale po kazdorazowym nacisnieciu "test" pokazywal sie error, albo ze komputer nie kompatybilny mam kabel KKL, a moze jakis lepsiejszy do tego bym potrzebowal ? prosze o pomoc co mam robic, bo moze potencjometr sie zepsol w przepustnicy i zle pokazuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shade_ Zgłoś #2 Napisano 18 Czerwca 2007 adaptacje juz zrobilem, okazalo sie ze przepustnica byla uszkodzona. zalozylem druga i adaptacja sie powiodla Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #3 Napisano 9 Stycznia 2012 miałem spory problem ze swoją przepustnicą z 2.9. Silnik szarpał podczas przyśpieszania, po adaptacji wszystko jest ok nie miałem vaga pod ręką więc adaptację wykonałem manualnie -odpaliłem zimny silnik -poczekałem aż się rozgrzeje do momentu uruchomienia się wentylatorów, na postoju, bez dotykania pedału gazu! -po wyłącznie się wentylatorów zgasiłem silnik auto zaczęło normalnie jeździć silnik 2.8 z przepustnica i kolektorem z 2.9 na module zapłonowym 94 rok, silniczek krokowy w moim modelu nie jest zintegrowany z przepustnicą! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach