Skocz do zawartości
Gość BENUS

nie pali jak zimny

Rekomendowane odpowiedzi

Gość BENUS

Witam mam problem z odpalaniem jak zimny.Po kilku próbach zapala i przez parę sekund faluje na niskich obrotach tak ok 500.Nie wiem co sie dzieje jak się rozgrzeje to chodzi w miarę dobrze chociarz powoli schodzi z obrotów i czasami zatrzymuje sie ok 2000 obr.Proszę o poradę.Zapomniałem dodać że to passat 1,6 101kM B4.

pozdrawiam!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BENUS - było już o takich przypadkach :zdegustowany: Użyj SZUKAJKI :evil:

 

ps: "zawieszanie" się obrotów - winny potencjometr przy kolektorze :ok:

"kijowo" na zimnym pali - prawdopodobnie automatyczne ssanie :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie i ja odgrzeje kotleta

Dzisiaj zauważyłem, że po odpaleniu zimnego silnika obroty były na 900 . Wiem, że powinny być wyższe proszę podpowiedzcie mi, od czego mam zacząć szukać przyczyny kiepskiego odpalania po dłuższym postoju. Wszystko już powymieniałem sprawdziłem Vagiem i nie ma żadnego błędu to jest jedyne czego się dopatrzyłem .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie pomocy.Passat jak zimny odpala ale po chwili gaśnie,nawet mniej niż po chwili,odrazu.Wogóle nie trzyma obrotów, trzymając gaz w granicach 1000obr.chodzi,Ale jak puszcz odrazu obroty spadają i gaśnie.Przy ponownym odlalaniu trzeba go dość długo kręcić,aby zapalił.A jak się rozgrzeje chodzi normalnie. Większość pisze o czujniku temperatury,więc wymieniłem(orginał w ASO).lecz to za dużo nie pomogło.Jakieś 2-3 miesiące temu wymieniłem zawór regulacji ciśnienia paliwa,bo palił paliwo na gazie.Ale chba to nie ten zawór,by się znowu popsuł?

Edytowane przez marci_87

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Objawy miałem takie same, więc napiszę po raz kolejny. U mnie był winny przewód między rozdzielaczem paliwa a wtryskiwaczem rozruchowym - przełamał się tak, ze nie było tego widać. Dopóki silnik nie złapał temperatury to non-stop gasł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po takim wyłączeniu trzeba pod VAG, bo inaczej można wymienić jeszcze dużo części.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności