shogun1985 Zgłoś #41 Napisano 8 Kwietnia 2010 lepiej zainwestować we wtryski i jaskiś program.pewnie to bezpieczniejsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #42 Napisano 8 Kwietnia 2010 lepiej zainwestować we wtryski i jaskiś program. No nie słowa takie jak "lepiej" to powinny być zabronione na forum. Wszyscy tu piszą o tym że tanio a Ty sugerujesz coś co niestety sporo kosztuje. A ... pewnie to bezpieczniejsze. ...to jak porównywać przerywany z profilaktykami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jarek665 Zgłoś #43 Napisano 27 Sierpnia 2010 Dziś zamonowałem taki opornik do swojego 1z i powiem ze czuć rożnice:) moim zdaniem warto założyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrp31 Zgłoś #44 Napisano 28 Sierpnia 2010 cała zabawka z tym polega tylko i wyłącznie na oszukaniu nastawnika pompy wtryskowej, przez co podaje ona rozruchową dawkę paliwa i ...... no właśnie to i! zwróć uwagę że jak zaczniesz dawać do pieca to zostawiasz czarne chmurki. a dzieje się tak dlatego że pompa daje więcej paliwa na prace a turbina nie daje więcej powietrza. bo sterownik nie wie że potrzeba. co w przykrym rezyltacie może nawet doprowadzić do wypalenia dziury w tłoku. moim zdaniem na pewno nie wolno tego podłączać na stałe bo po pierwsze zwiększy ci się spalanie, po drugie jak już pisałem będzie ci samochód kopcił. po trzecie z uwagi na możliwośc niedopalania paliwa tym bardziej jeśli już jakiś wtryskiwacz delikatnie podlewa. może wypalić dziure w tłoku albo obok gniazda zaworowego co może się skończyć w wiadomy sposób. osobiście podłączałem to raz ale nieco inaczej bo przez przekaźnik i mikrostyk zamontowany pod pedałem gazu. działało to tak że kiedy kierowca wcisnoł pedał gazu do końca i jeszcze go mocniej popchnął to załączało wtedy przekaźnik z rezystorem. coś jak kick-Down w automacie. dzięki temu ten POWER-BOST był używany tylko i wyłącznie w sytuacjach kiedy było tego potrzeba. ale czekamy na spostrzeżenia innych użytkowników tego tak zwanego druciarstwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ernest_1978 Zgłoś #45 Napisano 28 Sierpnia 2010 ja mam zaślepiony egr i nic mi nie faluje poza tym zrobiłem adaptację ograniczającą działanie egr do 25% Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach